2014. április 21., hétfő

21. Rész - Forever!

Helló!! *-*
Megírtam a következő részt.
A véleményetekre kíváncsiak vagyunk!!
Remélem tetszik!!
4 komi után kövi rész!! 
Puszi: Ella & Sky...

UI.: Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk, sok locsolót!! 

Reggel fáradtan ébredtem, fel. Nem is tudom miért! Harryre néztem és még édesen aludt mellettem. Kikeltem és a takarót magamra csavarva mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam és megmostam a hajam. Egy törölközőt magamra tekertem és megszárítottam a hajam. Felfogtam copfba és kimentem keresni ruhát. Miután összeszedtem a cuccom felöltöztem.
Mivel Harry még aludt, lementem és a konyhába Perrievel és Gemmával.
- Gemma. - öleltem meg. - Jó reggelt. - köszöntem Pezznek is.
- Neked is. - ment fel a lépcsőn.
- Mi van veled csajszi? - kérdezte Gem.
- Semmi. Veled?
- Semmi. - rántott vállat. - Jut eszembe megyünk ma vásárolni. - mosolygott. - És Harry-t is elrángatjuk! - húzta ravasz mosolyra a száját. - De fel kéne kelteni.
- Oké. - felmentünk és Gemma ráugrott Harryre, aki lelökte magáról. Én csak leültem az ágyra, de Harry magához húzott.
- Hát így állunk? Legyen! - ült le Gemma tettetett durcázással.
- Tudod, hogy szeretlek nővérkém! - mosolygott rá Harry.
- Persze, hogy tudom! - mosolygott Gemma is.
Rezegni kezdett a telefonom és Tod írt.

"Bocs, ha felkeltettelek, de mára hozták a táncversenyt és még át kell nézni az utolsó táncot!! Vagyis ezt írta nekem Dani. 10-kor a próbateremnél tali?? xoxo Tod" 

- Srácok nekem ma táncversenyem van! - kezdtem el összeszedni a cuccomat.
- Ki írt? - kérdezte Harry.
- Tod.
Gyorsan visszaírtam neki, hogy ok. Összepakoltam és mivel Harry nem akar kettesbe hagyni Tod-al, pedig ott lesz Dani is. Így jöttek ők is, már mint Gemmával. Beültünk a fekete Range Roverba és mentünk a táncteremhez. Mikor odaértünk rögtön bementünk. Tod és Dani már ott voltak. Felvettem a tánccipőmet és kezdtük is a táncot. Harry és Gemma figyeltek minket és közbe beszélgettek. Majd jött a kedvenc táncom a Cha-Cha-Cha. Imádom azt a táncot, majdnem annyira mint a Rocky-t. Mivel kell különleges is , így mi a Hip-Hop-ot választottuk. Azt is eltáncoltuk párszor.


Mikorra végeztünk fáradtan feküdtünk ki a padlón. Még táncoltunk, nagyon élveztük és csomószor a levegőbe voltam. Na olyankor néha félek, de csak, ha nehezebb a tánclépés, de megbízok Todba! Harry már azokat nem igazán nézhette jó szemmel, hisz a combomnál emelt fel, akkor volt, hogy hozzá ért a fenekemhez, de ezeket így kell! Nem tehet róla, féltékeny, de valamilyen szinten örülök is neki, hisz ez azt bizonyítja, hogy tényleg szeret. Mikor végeztünk, Dani megparancsolta, hogy ne csináljunk ma már semmi kifárasztót, ezt ránk értette. A verseny négykor kezdődik és még csak egy óra. Hazamentünk, és Én pihentem a többiek meg főztek. Liam olyan búvalbaszott fejet vágott, ő nem főzött hanem velem nézte a TV-t a nappaliba.
- Liam, mi a baj? - kérdeztem.
- Semmi. - hazudott.
- Azt hittem soha nem hazudsz!
- Nem is!
- Pedig most azt csinálod! Összevesztetek? Dani is furcsa volt.
- Igen, de semmiségen! Vagyis, biztos, hogy untatlak! - hagyta abba.
- Nem, untatsz! Mond csak el! - mosolyogtam rá biztatóan.
- Semmi érdekes, csak, hogy lassan kezdődik a turné és, hogy megint távol leszünk egymástól.
- Turnézni mentek? - lepődtem meg, nekem Harry nem szólt.
- Igen, Harry nem mondta?
- Nem valahogy ezt elfelejtette közölni. - néztem tovább a TV-t. - Dani, szeret téged! Csak nem akar elveszíteni! - ahogy ezt kimondtam a két kutya jött be a nappaliba. Loki és Hatchi. Olyan cukik. Felfeküdtek a fotelba és összebújtak. Csináltam is róluk egy képet, amit ki is raktam Twittere.

A két cukiság! @Danielle_Peazer @Liam_Payne @Pezz_Edwards @Zayn_Malik 

Megebédeltünk, mivel készen lettek, de szerintem csak a lányok főztek a fiúk meg nézték. Louis itthon sincs. Lehet, hogy Ellánál van! Remélem! Megcsörrent a telefonom. Odanéztem és Dave, keresett.
- Szia. - vettem fel.
- Szia, hol vagy?
- Otthon. - válaszoltam.
- Kibékültetek Haroddal?
- Igen! Gondolom repesel az örömtől.
- Igen, már japánba vagyok.
- Mi kéne?
- Semmi, csak érdeklődtem a húgom felől.
- Dave, mit csináltál? - kérdeztem rá.
- Egyedül vagy?
- Nem. Várj! - felálltam és felmentem a szobába.
Leültem az ágyra.
- Mond!
- Tegnap kicsit rossz fiú voltam.
- Dave!
- Találkoztam Taylerrel és beszélgettünk, munkát ajánlott, amit Én el is fogadtam, csak azt nem gondoltam, hogy nem lesz egyedül.
- Kit öltél meg?
- Gemmának a pasiját.
- Te normális vagy? Tudod, hogy ki fog akadni, ha ezt megtudja!
- Ez az, hogy nem volt egyedül és hát Gemma legjobb barátnője meglátott. Elfogja mondani Gemmának és Én börtönbe kerülök!
- Mit szeretnél, mit tegyek?
- Egy időre el kell tűnnöm, de nélküled nem akarok! Gyere velem! Sky, nem akarlak megint elveszíteni.
- Nekem itt van Harry! Nem dobhatok el mindent és mehetek veled világgá! Nem tehetem! Nem tudok eltűnni egyik napról a másikra!
- Kivel mész Te világgá? - jött be a szobába mérgesen Harry.
Mivel nem köphetem be Dave-et hazudnom kell!
- Senkivel! - nyomtam ki a telefont.
- Skyler, ne hazudj nekem! Hallottam! - fogta meg a karom erősen.
- Harry, ez fáj! - szóltam neki, de úgy tett mintha meg se hallotta volna.
- Kivel csalsz meg? - kiabált. A többiek is bejöttek a szobába.
- Harry enged el! - kérte Gemma.
- Gemma ne szól bele! - kiabált Gemmával is.
- Harry ez fáj! Engedj el! - kértem.
- Mond meg, hogy kivel csalsz meg!
- Senkivel! - néztem a szemébe, de nem boldogságot láttam benne hanem, össze törtséget és dühöt.
- Skyler, hallottam!
- Harry, engedd el! - jött be a szobába Dave.
- Te ebbe ne avatkozz bele! - szólt neki!
- Te nekem ne mond meg, hogy mibe avatkozzak bele és mibe ne! Engedd el a húgomat, mert kinyírlak! - fenyegette.
- Dave, ne! - kértem
- Nem, hagyom, hogy bántson! Harry van két másodperced, hogy elenged! - vett elő egy fegyvert Dave.
- Dave, ne csináld! - kértem.
- Egy! - biztosította ki. Harry elengedett. - Szerencséd! Szedd össze a cuccod, nem hagylak itt! Jössz velem!
- Dave, nem viheted el! - állt elém Gemma.
- Gemma, neked ehhez semmi közöd!
- De van, mivel a legjobb barátnőm! - karolt át.
- Gemma, elmegyek vele. - mondtam nyugodtan!
- Remélem tudod, hogy akkor soha többet nem találkozunk, nem foglya neked megengedni! - nézett rám.
- De megengedem neki! - szólt közbe Dave.
- Skyler, ne hagyj el! - kért Harry.
- Az előbb még megcsaltak! - néztem rá. Elővettem a bőröndöm és pakolni kezdtem. Miközben pakoltam, mindenki próbált lebeszélni, hogy ne menjek el, de Én hülye hajthatatlan voltam. Csak azért akarok elmenni a bátyámmal, mert nem akarom megint elveszíteni. Harryt nagyon fáj itt hagyni, de nem hisz nekem. Mostanában nagyon sokat veszekszünk. Kezdünk elhidegülni egymástól. Elköszöntem mindenkitől és mondtam, hogy keresni fogom őket. Ami igaz, mert csak Harry-t nem fogom hívni, se keresni. Dave kivitte a kocsijához a csomagjaimat Én addig Gemmát ölelgettem. Miután Gemma elengedett, kimentem volna az ajtón, de valaki megfogta a karom és magához húzott, az ismerős illat beférkőzött az orromba. Felnéztem és Harry szomorú arcával találtam szembe magam. Rossz volt ránézni. Rossz, mert nem boldog volt hanem szomorú. Csak öleltük egymást.
- Had csókoljalak, meg talál utoljára. - kért. Én csak bólintottam, ha elkezdek beszélni biztos, hogy elsírom magam. Ajkaink táncot jártak, de még ez a csók se boldog volt hanem szomorú. Óvatosan csókoltuk egymást, egy könnycsepp kifolyt a csukot szememen keresztül. Harry letörölte és tovább csókolóztunk, majd levegőhiány miatt elváltak ajkaink. Homlokát enyémnek döntötte.
- Örökké szeretni foglak! - adott még egy puszit a számra, majd elengedett. Gemmára néztem, aki a könnyeivel küszködve, de elmosolyodott. Kiléptem az ajtón és beültem a kocsiba. Dave próbált beszélgetni, de nekem semmi kedvem nem volt. Így tudomást sem véve róla bámultam ki az ablakon. Mikor kiértünk a repülő térre, megtudtam, hogy Párizsba megyünk. Még mielőtt felszálltunk a gépre várni kellett. Leültem az ablak melletti székre és bámultam ki a vizes ablakon, kint esik.

Majd szólították a gép utasait, így felszálltunk. Egész úron zenét hallgattam és néha sírtam. Dave próbált, nyugtatni, de nem igazán sikerült neki. Leszálltunk a gépről és mentünk az ezen túli otthonunkhoz. Nagyon szép, de nem igazán tudott érdekelni. Megmutatta a szobámat és magamra is hagyott, amiért nagyon hálás voltam.


Dani keresett és kérdezte, hogy miért mentem el. Elnézést kértem tőle és Todnak is írtam, hogy bocsánat. Gemma már hívott is, de nem vettem fel, csak írtam, hogy majd én keresem. Erre nem válaszolt, és nem is hívott többet. Egész este a szobámba voltam és sírtam, már most hiányzik Harry. És, ha belegondolok, hogy szakítottunk majd megszakad a szívem. Szinte éget belülről az érzés, hogy már nincs velem, majd mást fog szeretni és ölelni. És az nem Én leszek! Dave hozott be kaját és megölelgetett, de semmi haszna nem volt. Este is álomba sírtam magam.
Reggel magamtól ébredtem, kikeltem az ágyból és lementem. Az asztalon szendvics, de semmi étvágyam nem volt. Ittam egy pohár vizet és ennyi. Felmentem a szobámba és feküdtem. Felnéztem Facebook-ra és Twittere. Csomó üzenetet kaptam:

@Directioner_Lily: Harry imádott téged és még mi a rajongói is! Miért mentél el? @Sky_Austin

@1D_Sandy: Nem tudod mit adtál fel! Kár, hogy elmentél! @Sky_Austin

@Danielle_Peazer: Gyere gyorsan vissza! Már most hiányolunk! :) @Sky_Austin

Mindegyikre válaszoltam. Ebédre rendeltem Pizzát. Amint megettem, TV-t néztem. Harry hívott, Gemma is és mindenki, de senkinek nem vettem fel a telefont. Eldöntöttem, hogy tovább lépek. Elmegyek este bulizni. Beszéltem Ellával és kiderült, hogy Ő is Párizsba van. Este együtt megyünk bulizni. Gyorsan eltelt és már a buliruhámba álltam a szórakozó hely előtt. Egy rövid nadrág, egy fekete csak a mellemet takaró felső és rá egy kockás ing, és természetesen a kedvenc bulis cipőm, ami egy fekete bakancs szerűség.
Mikor Ella megérkezett bementünk és nem tudom, hogy hogy, de nem kellett sorba állnunk, amit mondjuk nem bánok. A pultnál rögtön kértünk egy kört. Utána rendeltünk egy-egy koktélt.


Nagyon jól néztek ki. Miután megittuk mentünk táncolni.

*Másnap*

Arra ébredtem, hogy rettenetesen fáj a fejem. Jézus, mit ittam Én tegnap, mert az biztos, hogy nem egy-két talán három koktél volt, ahogy azt elterveztem. Kinyitottam a szemem és ismeretlen helyen voltam. Kikeltem az ágyból és megpróbáltam keresni valakit, annyi rémlik, hogy bementünk a szórakozóhelyre Ellával és ittunk, volt egy srác akivel táncoltam, azzal is ittam és ennyi. Kiértem a konyhába és nagy megnyugvásomra Ella ült az asztalnál.
- Pálinkás jó reggelt! - köszönt nevetve.
- Reggelt. - ültem le. - Hol vagyok?
- Nálam. Tessék. - adott a kezembe gyógyszer és tolt elém egy pohár vizet. - Jó sokat ittál, majdnem lefeküdtél egy sráccal!
- Részletekre nem vagyok kíváncsi! Fáj a fejem.
- A bátyád is keresett, megmondtam neki, hogy semmi bajod, csak kicsit másnapos vagy! Jah és Gemmával is beszéltem és Harryvel is. Harry konkrétan mindig részeg. A koncertekre józan utána már nem. Nagyon maga alatt van és ahogy elnézem Te is.
- Elég sokat sírtam mióta itt vagyok. Dave-t nem is láttam tegnap. Megbántam, hogy eljöttem vele, de vissza már nem megyek.
- Miért? Harry szeret téged!
- Az utóbbi időbe nagyon eltávolodtunk egymástól és szinte csak veszekedtünk, meg . . szóval érted! - magyaráztam.
- Igen értem. - mosolygott.
Beszélgettünk, majd hazamentem, aludni. Otthon volt Dave, de nem is érdekelt inkább mentem fel a szobámba. Bekapcsoltam a gépem és nézegettem a Facebookot, mikor kaptam egy értesítőt.


Elgondolkodtam, péntek holnap lesz! Lehet elmegyek. Sőt biztos, hogy elmegyek! Lefeküdtem aludni.
Másnap reggel 9 órakor keltem. Lementem és megint volt két szendvics az asztalon. Gyorsan megettem, majd ittam egy kávét és mentem készülni ugyanis ez egy órámba telet. Egy fekete rövidnadrágot és egy fehér toppot vettem fel. Felhúztam a fehér Conversemet és egy táskába beledobáltam a cuccomat. Fogtam egy taxit és mentem. Amint odaértem egy lány megállított.
- Szerintem ne menj be! Nagyon szigorúak! - és már el is ment. Nem hallgattam rá és bementem. Kaptam zenét és arra kellett táncolnom, ami szerintem sikerült. Végül megkaptam a választ:
- Te. . .

4 megjegyzés: