2014. április 18., péntek

20.rész - Big bang!

Sziasztok!! Itt az új rész, ahogy megígértük. fele fele arányban íródott, de reméljük tetszeni fog. Marad a 4 komi, csak így tovább ;) 
Puzi: Sky és Ell

~Harry~

-Mi a franc ez?!-kiáltotta még egyszer Skyler remegve
Louis idegesen felrohant a szobájába, a többiekkel pedig ott hagytak minket Ellát kivéve,mivel ő is nyakig benne van ebben.
-Sky, ez nem az aminek tűnik!-kezdtem bele
-Igen?! Akkor mi?! Mert nekem rohadtul úgy tűnik, hogy míg én odavoltam ti ketten összeszűrtétek a levet!Ráadásul Louisval is kicsesztél rendesen -kiabált
-Kicsim nyugodj meg! Nem történt semmi! Kamu az egész! Tegnap elmentem vásárolni és igen velem volt, de csak mert ő lányból van és ő meg tudja mondani , hogy milyen ékszer tetszene neked. Ezt az egész csak egy nagy kamu! Tudod, hogy téged szeretlek mindennél jobban! Te vagy az életem! Komolyan azt hiszed képes lennék lecserélni téged? Soha de soha nem akarlak elveszíteni!-húztam közelebb magamhoz 
-Komolyan csak ennyi volt? És ti nem is...?-kérdezte higgadtan 
-Csak segített választani ennyi az egész.-mondtam 
Nagyot sóhajtott  majd megcsókolt. 
-ne haragudj, hogy így neked támadtam. És Ella tőled is elnézést kérek, csak tudod, az elején te és Harry....-kezdett mentegetőzni
-Semmi baj Sky, megértelek. És én is megerősítem amit Harry mondott . Nem történt semmi csak ékszert vett én pedig segítettem választani, mivel én voltam az egyedüli nő aki itt volt.-mondta Ella is 
Megölelték egymást a lányok, jelezve , hogy szent a béke. Hál'istennek. Skylerrel felmentünk a szobámba kipakoltuk a cuccait, majd átadtam neki a nyakláncot ugyan is ma vagyunk együtt fél éve. És ez csodás. Meghatódott az ékszertől, majd csókkal köszönte meg.

~Louis~

Ezt nem tudom elhinni! Tisztára olyan mintha valami rossz átverés lenne. Ez volt akkor z oka, annak, hogy nem lehettünk együtt Ellával. Összeszűrték a levet! Csodás. Pont a legjobb haverommal! Ráadásul még Skylert a barátnőjének is nevezte! Szóval vele is kicseszett nem csak velem és Harryvel! 3 legyet egy csapásra! Nem mondom büszke lehet magára! Az már más téma, hogy velem ,hogyan játszadozott. Elérte , hogy beleszeressek, és elhitte velem azt is, hogy ő is szeret. Nagy francokat! Csak játékszer voltam neki! Ahogy Harry is. Ráadásul ezzel tönkretette Harry és Sky kapcsolatát is, mert Sky biztos, hogy ezentúl ránézni sem fog bírni Harryre. Idegesen toporogtam és járkáltam fel-alá a szobámban, de már nem bírtam! Ki kell szellőztetnem a fejem! Azonban a nappaliban összefutottam VELE. 
-Louis, kérlek hallgass meg!-kezdett volna bele 
-Nem! Nekünk többé nincs miről beszélnünk! Átvágtál engem, átvágtad Skylert és kihasználtad Harryt! És ezek után te még képes lennél itt magyarázkodni nekem?! Tudod mit?! Nem érdekelnek a kifogásaid! Tudom miért mondtad azt, hogy nem lehet, és most már megértem! Sőt már nem is akarom! Nagyot csalódtam benned! Azt hittem, hogy te egy kedves lány vagy , de rájöttem, hogy csak egy manipulatív kis
boszorka vagy! Semmi más! Elérted, hogy beléd szeressek és úgy rángathass kötélen, mint egy marionett bábut! Gratulálok, de ezzel azt is elérted, hogy meggyűlöljelek! Soha többé nem akarlak látni!-kiabáltam könnyezve 
 Ella zaklatottam elhagyta a házat! Iszonyatos volt ezeket kimondani, de a düh vezérelt és kimondatta velem! De tudom, hogy igazam van. Nem vagyok képes felfogni, hogy lehetett képes erre?! És én, hogy vagyok képes, mindezek ellenére még is szeretni őt?! 

~Ella~

Skyler ugyan elhitte, de tudtam, hogy Louist már nehezebb lesz meggyőzni. Hiába ez az igazság, nem fogja elhinni. Tudom. Ismerem már ennyire. Azonban nem hagyta , hogy elmagyarázzam. Esélyt sem adott, hogy elmondhassam neki mi történt valójában. Elhordott mindennek és igaza is lenne, ha tényleg így történt volna, ahogy  azt a magazinban írták. De nem így történt. Azt hittem ennél jobban ismer és bízik bennem. Nem gondoltam volna, hogy kanyar nélkül ilyen könnyen elhisz egy pletykát az újságnak, holott ő világsztárkén nagyon is jól tudhatná, hogy ezekben minden kamu! Még is legjobban szavai fájtak. Sosem gondoltam volna, hogy pont ő mondana ilyeneket rólam. Nem haza vettem az utat hanem be a munkahelyemre. Ideges és feldúlt voltam és valahogy le kell vezetnem a feszültséget! Bementem a kiképző terembe és fegyvert ragadtam! 

                                                                               ~Skyler~

Mikor megláttam az újságot már Londonba voltam. Nagyon mérges lettem. Gyorsan fogtam egy Taxit és mentem haza. Idegesen rontottam be a házba és kérdőre vontam Ellát és Harryt, de kiderült,hogy csak nekem vettek nyakláncot mivel fél éve vagyunk együtt. Nagyon gyorsan elment ez az idő! Szinte alig vettem észre. Harryvel fent a szobánkba kipakoltuk a holmim és az ágyon feküdve beszéltük, meg, hogy mi történt velünk. Mesélt a turnéról, hogy sok rajongó érdeklődött felőlem is, és, hogy Louis egyre jobban szerelmes Ellába. Meg persze, hogy hogy szívatták a másikat. Én is meséltem a táncversenyről és, hogy elsők lettünk. Nagyon örült neki, mondjuk mikor megmutattam a videót annak már kevésbé, ugyan is olyat is kellett táncolnunk, mint, amit Josh-al.

https://www.youtube.com/watch?v=DaG1JieJsXQ

Miután megnéztük a videót közölte:
- Nem táncolhatsz! A barátnőm vagy más ne fogdosson! - akadt ki.
- Harry szeretek táncolni, nem fogom csak azért abba hagyni, mert Te azt kérted! - akadtam ki Én is! Hogy képzeli, hogy miatta fogom abba hagyni! Jó szeretem, de ez már mindennek a teteje!
- Pedig abba fogod hagyni és kész!
- Nem! - mondtam komolyan.
- Skyler, nem akarok pont ma veled veszekedni! Hagyd abba és megbeszéltük!
- Harry, ez olyan mintha Én azt kérném, hogy hagyd abba az éneklést és szállj ki a bandából! Te se tennéd meg!
- Nem, mert nekem ez az életem! - kiabált.
- És nekem nem lehet életem?
- Nem, neked itt vagyok Én!
- Igen, Harry tényleg jó érv! Tudok hozzá gratulálni! Nem vagy mindig itt! Elmész turnézni, és olyankor Ella vagy Gemma van velem, nem Te!
- Akkor legyen gyerekünk!
- Te meg vagy húzatva! 19 éves vagyok, nem a gyerek nevelés az első dolog ami eszembe jut! Nem akarok gyereket! Még nem!
- De én igen!
- Az Te vagy! A gyerek csináláshoz ketten kellenek!
- Ott vagy Te én Én! Nem elég?
- De Én nem akarok gyereket fogd már fel! - kiabálom! - De inkább elmegyek!
Gyorsan összeszedtem pár ruhát és mentem az ajtó felé, de Harry megragadta a kezem.
- Hova mész? - vont kérdőre.
- A bátyámhoz, talán avar? - húzom fel a szemöldökömet.
- Nem. - enged el. Kiléptem az ajtón és fogtam egy taxit és mentem a bátyámhoz. Mikor odaértem beengedett.
- Mi a baj? - ült le mellém a kanapén.
- Összevesztünk Harryvel, mert azt akarja, hogy ne táncolja többet, Én erre azt mondtam, hogy ez olyan mintha Én kérném azt, hogy ő ne énekeljen! Akkor ezen is kiakadt és felhozta, hogy legyen gyerekünk! Na ezen meg Én akadtam ki de nagyon! 19 évesen nem akarok gyereket! Ez akkora baj? - néztem rá kérdőn.
- Nem! teljesen normális és szerintem nem is jó ötlet! Még éld az életed és bulizz, ne azzal foglalkozz, hogy tudom is Én, de ne a gyerekkel! - értett velem egyet.
Mivel Davenek munkába kellett mennie, így egyedül maradtam nála. Tod felhívott, hogy meg van a versenynek a helyszíne és az időpontja, szóval bekerültünk! Ez az! Felhívtam Danit és azt mondta, hogy a parkba találkozunk! Szóltam Todnak is majd lementem a közeli parkba. Ott találkoztunk.
- Elmegyünk különböző helyekre és ihletet merítünk! - közölte Dani a nagy hírt. - Ööö... jönnek Liamék is! - közölte.
- Mindenki? - kérdeztem.
- Igen. - bólintott. Remek akkor Harry is itt lesz. Őket is megvártuk és ahogy mondtam gondoltam ő is jött.
- Steven, ő itt Skyler és Tod! A koreográfusok vagyok! - mutatott be minket. - Skyler, Tod ő itt egy régi táncos társam Steven.
- Örültem. - mosolyogtunk kedvesen.
- Részemről a szerencse! - csókolta meg a kezem.
- Steven van barátja és itt van! - szólt neki Dani.
- Elnézést!
- Semmi baj!
- Akkor hajrá táncoljatok! - Dani.
Megfogta a táskám, mi pedig beálltunk a táncunkhoz.
Nagyon élveztem. Fáradtan fejeztük be a táncot.
Mindenki tapsolt, és mosolygott. Nagyon jó érzés volt.
- Nagyon ügyesek vagytok! - ölelt meg minket Dani.
Steven, mutatott néhány tánclépést, amiket meg is tanultunk. A fiúk nagy érdeklődéssel figyelték a munkánkat még Harry is, akivel nem rég azért vesztem össze, mert azt akarja, hogy hagyjam abba a táncot. Ami kizárt dolog! Imádok táncolni és ez nem fog változni. Nm is értem, hogy gondolta ezt?! Én sem kérem meg, hogy hagyja abba az éneklést, mert a rajongók ölelgetik meg puszilgatják őt. Pedig igen is lenne rá okom. Én sem hisztizek, akkor ő miért?! Tudom, hogy neki ez az élete és nem lenne szívem elválasztani ettől, de miért nem érti meg, hogy nekem meg a tánc az életem?! Nem sokkal ezután hazamentünk mind. Nagy volt a csend Harry és köztem, de a többiek szerencsére nem hallgattak el, így annyira nem volt feltűnő. Legalább is ezt gondoltam , de mikor hazaértünk Louis azonnal győzködni kezdett, persze mikor már csak kettesben voltunk.
-Sky , ne haragudj Harryre, ő semmiről sem tehet.-kezdett bele
-Miről beszélsz Louis?-értetlenkedtem
-A cikkről. Hallottam, hogy veszekedtetek emiatt és láttam is , hogy milyen puskaporos a levegő köztetek.-magyarázta
-Nem azért veszekedtünk. Az csak egy félreértés volt.-mondtam
-Hogy érted?-kérdezte idegesen
-Úgy, hogy csak kamu volt az egész. Kiforgatták a fotósok az egészet.- magyaráztam neki
-Úristen!-rohant el
Ennyi volt a reakciója és már itt sem volt. Mi történhetett?! Nem számít, meg tudja oldani bármi is történt.
-Kicsim, beszélhetnénk.-lépett be Harry
-Nem lesz gyerekünk!-vágtam rá
-Nem , erről szeretnék .-nevette fel édesen.-A táncról lenne szó.-húzott magához.-Láttam mennyire élvezed és, hogy ez tesz boldoggá, és rájöttem, hogy nem foszthatlak meg ettől az örömtől. Még ha azt is kell néznem, hogy egy kis csicska fogdos. De ha egy millimétert is lejjebb csúszik a keze esküszöm eltöröm és feldugom a seggébe!!-mondta komoly arccal
Utolsó mondatán elnevettem magam
-Ugye tudod mennyire szeretlek?-csókoltam meg
-Tudom és én is szeretlek, de nem vicceltem-mosolyodott el csókunk után .....

4 megjegyzés: