2014. február 19., szerda

6. Rész - Majdnem csók!

Arra ébredtem, hogy valaki rázogatni kezd. a szemeim csak úgy kipattantak és Gemma arcával találtam magam szembe. 
- Csak egy álom volt! - simogatta az arcom. A könnyek csak folytak le az arcomról. - Ne sírj, már vége van. - ölelt magához. - Mosd meg az arcod, öltözz fel és majd gyere ki hozzánk. - mosolyog és elment.
Kerestem ruhát, és mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam, hajat mostam. A hajamat megszárítottam. Felöltöztem. (később lesz kép)
Tettem fel alapsminket és kimentem. Megkerestem a telefonom. Az óra 11:25-öt mutatott. Amint kiértem a nappaliba mindenki rám kapta a tekintetét. Csak Harry nem, mi a baja velem? 
~Harry szemszöge~
Megőrülök! Mikor nem látom, hallom a hangját vagy édes kacagását. Nagyon szép lány és csak egyre szebb lesz, napról napra. még nehezít is a dolgomon. Amikor reggel felkelek látom ahogy még alszik mellettem, általában nézem ahogy alszik és olyan édesen szuszog mellettem. Vagyis nem pontosan mellettem, de közel van hozzám. Gemma már sejthet valamit. Volt, hogy rá kérdezett és akkor nem úgy nézett ki mint aki csak hülyeségből kérdez rá. A fiúk meg csak fiúk! Louis és Liam is gyanakodik. Skyler mostanában kerül vagy csak megvetve néz rám. Nagyon megbántottam. Azt hittem ha nem beszélek vele vagy ha beszélek vele akkor is bunkón vagy éppen flegmán akkor nem erősödnek iránta az érzelmeim, de nem így lett. Talán ahogy csúnyábban beszéltem vele még távolabb taszítottam magamtól és az Én érzéseim is csak növekedtek, nem, hogy múlnának. Gondolatomat Louis beszéde zavarta meg. 
- Sky, jól vagy? - rohant a lányhoz és meg is ölelte. 
- Persze. - ölelt vissza, majd mikor elengedték egymást leült, mellém. Én csak a telefonomba voltam merülve. 
- Skyler anyukád hívott. - szólalt meg Gemma. 
- Mit akart? - húzta fel a szemöldökét. Attól, hogy nem pontosan rá nézek még látom! 
- Apád, teljesen kiakadt mert öt fiúval vagy. - magyarázta nővérem. 
- És? 
- Ennyi!
- Gemma mit mondott még? 
- Azt, hogy a Dave nem lenne rád büszke. - hajtotta le a fejét. 
- Lesz@rom a véleményüket! - állt fel mérgesen. 
- Skyler! - szólt utána Gemma, de felesleges volt. Egy pillanatra felnéztem és engem nézett. 
- Mi van? - húztam fel a szemöldökömet. 
- Miért vagy vele ilyen? - kérdezte. 
- Milyen? 
- Soroljam? 
- Nem. - álltam fel és én is otthagytam. A fiúk a hálónál voltak és valami filmet néztek. 
Lefeküdtem a saját ágyamra, majd kaptam egy SMS-t. 

"Kis Fiam! Gemma írta, hogy Skyler szomorú mostanában, elhozhatnád Holmes Chapelbe és szórakozhatnátok egy kicsit. Tudom, hogy neked tetszik, Gemma mindenről beszámol. Rég láttunk és azt szeretnénk ha ezt a késői látogatást Skylerrel tennéd! A nagyi nagyon várja, hogy újra lássa az unokáját és Skylert is hiányolja. Puszi, Anyu. :)" 



Ahogy elolvastam rögtön eszembe jutott a nagyi. Mennyire hiányzik! Meg is kérdezem Skylert, hogy eljönne-e velem anyuékhoz. Felpattantam és mentem ki. Gemma és Skyler éppen a kanapén beszélgettek. 
- Nem érdekel és egyébként is rosszul esett, ahogy beszélt velem! - mondta Skyler, nem láthatott mivel háttal ült nekem. - Jó de akkor is beszélj vele és NE kerüld! - nézett rám Gemma. - Tudom, hogy tetszel neki és ezt se csak én látom! - mosolygott. 
- Kösz, hogy kibeszéltek! - ültem le Skyler mögé. - Anyu írt egy SMS-t és azt mondja, hogy vegyelek el magammal Holmes Chapelbe mert nekik és a nagyinak is hiányzol! - néztem a gyönyörű kék szemébe. 
- Nem megyek! - mondta teljes nyugodtsággal. 
- Miért, szerintem jót tenne. Elmúlnának a rémálmaid! - szólt közbe Gemma mire Skyler csúnyán nézett rá. - Én inkább megyek. - állt fel és el is ment. 
- Miért nem akarsz jönni? - kérdeztem lágyan. 
- mert nincs kedvem veled egy légkőrbe lenni, úgyhogy megyk is! - állt fel, de megfogtam a karját, ez által rám esett. 
- Harold, mi a jó szent szart csinálsz? - kérdezte emeltebb hanggal. 
- Csak csupán utálom ha Haroldnak hívnak vagy utálnak, főleg ha Te! - mondtam neki a problémám. 
- És kit érdekel, hogy Te mit utálsz és mit nem? - húzta fel a szemöldökét. 
- Engem és jó lenne ha téged is érdekelne! 
- Miért érdekelne engem? 
- Mert belém vagy esve, szerelmes vagy belém. Tetszem neked! - mondtam olyat amibe egyáltalán nem voltam biztos. Meg inkább rám igaz! 
- Te ezeket honnan veszed? 
Nem válaszoltam csak néztem a szemét. Egyre közelebb húztam magamhoz és ezt probálta akadályozni, de erősebb voltam nála. Mikor ajkaink összeértek volna valaki megszólalt. 
- Jó lenne ha nem erőltetnéd rá! - szólt rám Gemma. 
- Ne haragudj! - engedtem el a kezét. 
Csak felpattant és nem is válaszolt. Bement a konyha részlegre. 
- Már majdnem beismerte nekem, hogy szerelmes beléd, de Te mindent elrontasz! - mondta mérgesen Gemma. 
~Skyler szemszöge~
Mikor Hary majdnem megcsókolt, szerencsére Gemma bejött és ez által Harold elengedett. Bementem a konyhába és csináltam magamnak kávét. Leültem és inni kezdtem. Mikor már a felénél jártam megszólalt a telefonom. Megnéztem, hogy ki az, de csak a számot mutatta, a nevét nem. Végül a fülemhez emeltem.
- Igen? - szóltam bele. 
- Szia, Ashlyn vagyok. - köszönt bele egy sulis barátnőm, régen velük voltam Pompon lány. 
- Szia Ashlyn. - köszöntem. - Rég beszéltünk. 
- Igen tudom. Azért hívtalak, hogy a banda megint összeáll, nem akarsz Te is eljönni? 
- Ashlyen, én mennék, de nem tartózkodom LA-ben. 
- Én New Yorkba vagyok és a lányok is. Ott találkozunk ahol minden elkezdődött. 
- Akkor benne vagyok, én is itt vagyok. - mosolyogtam. 
- Holnap lesz, a szokásos helyen, 11-kor. A lányok is itt lesznek. 
- Oké, akkor holnap találkozunk. Szia. - köszöntem el. 
- Szia. - és letettük. Gemma jött be és leült mellém. 
- Hova mész holnap? - kérdezte. 
Nem válaszoltam csak bele ittam a kávémba, ami teljesen kihűlt. 
- Nem akarod elmondani? - megráztam a fejem. - Akkor ha majd beszélni szeretnél róla én itt leszek. - ölelt meg. 
- Meddig leszünk New Yorkba? 
- Még legalább két hétig, mert több koncert lesz mint gondolták és utána megyünk vissza Londonba. Te peig hozzám költözöl! - közölte a tervét. 
- És ha nem?
- Ha önszántadból nem akkor majd kényszerítelek! - mosolygott büszkén. Bementem a háló részhez és a fiúk nem voltak ott mert elmentek egy interjúra este pedig koncert. Csináltam magamról képet és fel is raktam Twittere. 



@Skyler_Austin: Elvagyok!!! 


Láttam, hogy Louis, Zayn, Liam, Niall és még harry is követnek. Visszakövettem őket. A telefonomat  elraktam. 

~Másnap~ 
Reggel 9 óra volt, hogy felkeltem. A tegnapi koncert nagyon jó volt. A srácok és Gemma még nagyban aludt. Kimentem a konyhába és csináltam kávét, meg egy szendvicset. mire megettem már fél 10 volt, Szedtem elő ruhát és mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam. Megtörölköztem és öltöztem is fel. Raktam fel sminket,  a hajamat meg csak kiengedve hagytam. Egy táskába beledobáltam a cuccom és felhúztam egy dzsekit. Gyorsan írtam egy üzenetet. 

"Elmentem, majd jövök! Sky :) "


Ahogy kiléptem a buszból fogtam egy Taxit és bediktáltam a címet. Amikor odaértem a lányok már ott voltak. Megöleltük egymást. 

Bementünk a terembe és Ashlyen elővett egy képet, amikor még nagyon kezdők voltunk és talán az az első közös képünk. 



Beszélgettünk, mindneről majd még nézegettünk képeket. 




Addig voltam távol míg Gemma már hívott, hogy vissza kéne menni. Így mentem. Elköszöntem tőlük, Taxival mentem vissza a buszhoz. Amikor odaértünk kifizettem a Taxist és bementem. nem csak Gemma volt az egyetlen lány hanem még volt ott egy hosszú barna hajú is.



- Sziasztok! - köszöntem erre mindenki rám nézett. 
- Szia. - ölelt meg Louis. 
- Szia, Ella White vagyok. - nyújtotta a kezét. 
- Szia, Skyler Austin. - fogtam vele kezet. . . 

Sziasztok!
Itt az új rész. Remélem tetszik, ha igen akkor komizzatok vagy pipáljatok! Köszönjük a három rendszeres olvasót!!!

Szerintetek ki Ella White? 

                                                    Ölelünk titeket, Ell és Sky. . .

4 megjegyzés: