2014. február 14., péntek

3. Rész - Jobban vagy?

Sziasztok! Itt az új rész! Remélem tetszik és komiztok vagy pipáltok! Jó olvasást! A következő résszel kapcsolatba nem tudom, hogy mikor lesz, de ahogy megírtuk ki is rakjuk...  Sky :) 

- Ma megyünk. . . – kezdte Louis. – bulizni! – kiabálta el magát.
- Oké. – ültem bele a fotelba. Nem érzem jól magam. Fáj a fejem és szédülök.
- Sky, jól vagy? – lépett elém Gemma.
- . . – ahogy kinyitottam a számat éreztem, hogy hányni fogok. Rohantam be a fürdőbe és becsaptam az ajtót majd csak adtam ki magamból a kaját. Mikor végeztem megmostam a fogamat és az arcom, majd kimentem.
- Jobban vagy? – Zayn.
- Igen. – bólintottam és visszaültem.
- Akkor te nem jössz bulizni? – Niall.
- Te hülye, az előbb hányt, hogy jönne? – lökte meg Liam.
- Jó csak kérdeztem. – emelte fel a kezét.
- Nem megyek, egyébként sincs kedvem hozzá. – ráztam a fejem.
- Akkor én itthon maradok veled. – ült le mellém Gemma.
- De, hogy menj bulizni! Megleszek egyedül, tudok gondolkodni. Meg lehet, hogy elmegyek táncolni, nem tudom. – utasítottam vissza.
- Egyedül nem mész sehova. Ha táncolni mész, akkor mi is megyünk! – Louis.
- Én se megyek, mert szédülök. – fogtam a fejemet. 
- Nekem nincs kedvem bulizni, én itthon maradok! – mondta Harry.
- Oké. Mi meg menjünk bulizni! – Zayn.
- Na, mi megyünk! Ha baj van, szóljatok! – ölelt meg Gemma majd kimentek. Harry bent maradt. Elővettem a gépem és bekapcsoltam. Kerestem filmet és bedugtam a fülesemet. Elkezdtem nézni. A végére már majdnem elaludtam. Lehajtottam a tetejét és leraktam. Gyorsan átöltöztem és befeküdtem az ágyba Harry mellé. Álmában magához húzott, és amikor próbáltam kimászni a szorítása alól még jobban szorítani kezdett, inkább hagytam a végén még megfolyt. Lehunytam a szemem és jött is az álom manó.
Reggel arra keltem, hogy a nap bántja a szemem. Harry már nem ölelt, és ahogy a hátam mögé néztem nem is volt az ágyba.
Elkezdtem gondolkodni. Vajon azért maradt, itthon mert velem akart lenni vagy, mert tényleg nem volt kedve bulizni, menni. Részemről a második valóságosabbnak tűnik! Kikeltem az ágyból és kerestem ruhát. Bementem a fürdőbe és Harry meztelenül állt előttem. A szemem elé kaptam a kezem és megfordultam majd visszamentem. Ledobtam az ágyra a ruhám és mentem Gemma szobájába.
- Gemma. – nyitottam be. AZ ágyon ült és gépezett.
- Mond. – nézett fel rám.
- Reggel mikor felkeltem beakartam menni a fürdőbe és be is mentem. Beléptem és Harry meztelenül állt előttem! – dőltem rá az ágyra.
Csak elkezdett nevetni.
- Ezt te nevetségesnek hiszed? – néztem rá szúrósan és rögtön abba hagyta.
- Igen. Rányitottál az öcsémre miközben öltözött vagy tudom is én. – mosolygott, láttam az arcán, hogy visszatartja a nevetést.
- Kösz. – hunyorítottam.
- Nagyon szívese máskor is. Ma lesz egy koncert és interjú, holnap is lesz egy interjújuk és megyünk New Yorkba! – közölte.
- Oké. – rántottam vállat.
- Most ha Harry közelébe kerülsz, elfogsz pirulni? – ült mellém.
- Azt hiszem… - mosolyogtam.
Még egy ideig beszélgettünk majd visszamentem a szobánkba. Harry az ágyon ült és gépezett.
*Harry szemszöge*
 Mikor Skyler rám nyitott nem volt rajtam semmi. Eléggé zavarba jött és gyorsan a kezét a szeme elé kapta. Becsukta az ajtót és már nem is láttam. Nagyon széplány és kedves, aranyos, okos és nagyon jól táncol! Gyorsan felöltöztem és mentem ki. Skyler nem volt a szobába csak az ágyon láttam a ruháját, amit úgy veszek le, hogy csak ledobta. Leültem és elővettem a gépem. Megnéztem mindent, majd Skyler lépett be a szobába. Rám nézett és én is rá, de gyorsan elkapta a tekintetét. Felkapta a ruháját és bement a fürdőbe. Hallottam, ahogy a zár elfordul majd, ahogy folyik a víz. Úgy 20 perc múlva kilépett és nagyon jól állt neki az a rövidnadrág. Nem nézett rám csak a telefonjához sétált. Elkezdett rajta valamit pötyögni és le is rakta.
- Megyek enni, jössz? – álltam fel.
- Igen. – bólintott és felhúzta a magas sarkú cipőjét. Felállt és mentünk is le. Én mentem hátul és nem egyszer fenekére keveredett a tekintetem. Ahogy beértünk az étterem részlegre, megláttuk a fiúkat, akik nagyban integetnek nekünk. Louis nevetett, Zayn evett, Niall meg zabált, Liam meg csak szürcsölgette a kávéját, Gemma meg kacsintott Skyler-re de én is észrevettem. Leültünk és én Skyler és Louis közé kerültem. Skyler másik oldalán meg Gemma ült. Rendeltünk kaját és ettünk is. Skylernek megszólalt a telefonja így elnézést kért és arrébb ment. Ahogy ránéztem mosolygott. Majd visszajött és folytatta az evést. Miután ettünk visszamentünk a szobánkba és én gyorsan összepakoltam Skyler meg csak szépen lassan. Ahogy végeztünk mentünk a buszhoz és beraktuk a cuccunkat. Skyler és Gemma ottmaradtak, mi meg mentünk az interjúra.
Nagyon sokat kérdezgettek minket Skylerről, de mindegyiket kivédtük. Visszamentünk a buszhoz, a lányok filmet néztek, megint. Leültünk melléjük és néztük mi is velük.
- Mi a címe? – szólalt meg Niall.

A lányok olyan csúnyán néztek rá, hogy el is ment. Néztük tovább a filmet. Mondjuk én Skylert néztem. . .  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése