2014. február 13., csütörtök

1. rész!!! Ismerkedés és buli!

Ahogy felkeltem már csörgött is a telefonom. Az éjjeli szekrényhez nyúltam és kitapogattam. Csak felvettem és meg se néztem, hogy ki az.
- Igen? – szóltam bele.
- Szia, Gemma vagyok. – halottam barátnőm hangját.
- Szia. – köszöntem. – Mi újság?
- Semmi. Los Angelesbe vagyok, gondoltam találkozhatnánk. Ráérsz?
- Igen, most keltem. – ásítottam.
- Csak úgy felkészítelek, hogy öt fiúval fogsz még rajtam kívül találkozni! Harry már meg akar ismerni! – nevetett.
- Most ráérek, csak el kell készülnöm és mondj, egy helyet ahol találkozunk.
- Buszon fogsz velünk utazni! Jahhh és pakol legalább két napra, mert jössz velünk egy közeli városba! Nincs nemleges válasz! A közeli Hotel előtt áll a busz.
- Ööö. . . Oké. Akkor összeszedem magam és a cuccomat is és indulok. – lediktálta a címet és hagyott készülődni.
Elmentem gyorsan lezuhanyoztam és megmostam a hajam. Kerestem ruhát és felöltöztem.

Egy táskába beledobáltam a cuccom, szó szerint és lementem. Anyáék Hawaii-n vannak, mert most volt a házassági évfordulójuk, engem itt hagytak szerencsére. Bezártam az ajtót és leintettem egy Taxit. Beültem és bediktáltam a címet, amit Gemma adott. Ahogy odaértünk kifizettem és ment is el. Kiszálltam és meghallottam a zenét meg a barátaimat, akik nem piszkáltak a suliba. Imádok táncolni!!! Ezt senki nem tudja rólam. Lepacsiztak velem és az egyik srác Jake megfogta a kezem és elkezdett velem táncolni.
 
Megláttam egy buszt és Gemmát kiszállni. Rámosolyogtam mire ő is rám és kacsintott. Tovább táncoltunk végül feldobott a levegőbe én pedig forogtam kettőt. Ahogy leérkeztem megölelt és el is köszöntek. Odamentem Gemmához és rajta kívül még 5 sráchoz. Gemma a nyakamba ugrott és úgy ölelt.
- Nekem is hiányoztál, de megfulladok! – szóltam rá, mert még mindig ölelt.
- Bocsi. – engedett el. – Skylet ő itt az öcsém Harry és a haverjai Liam, Niall, Louis és Zayn. – mutatott végig a fiúkon. – Srácok ő itt Skyler, akiről már nagyon sokat beszéltem nektek. – mosolygott.
- Szia. – fogtam meg a kezemet Harry és egy puszit nyomott a kézfejemre.
- Sziasztok. – intettem. Mindenki megölelt és kaptam puszit is ami nekem szokatlan.
- Jut eszembe, hogy, hogy most beszélsz? – húzott be a buszba Gemma.
- Valamennyire sikerült feldolgoznom. – ültem le mivel Gemma lehúzott.
- Mit csináltál? – húzta fel a szemöldökét.
- Kösz a bizalmat! – boxoltam bele a vállába. – Elég sokat voltam nála és kisírtam magam, meg beszéltem hozzá, pedig semmi értelme nem volt. – hunytam le a szemem.
- Miről van szó? – néztek ránk a fiúk.
- Ha akarja, elmondja, ha nem akkor nem. – mondta Gemma.
- Srácok bocsi, de még nem akarom. – néztem rájuk.
- Rendben, ránk számíthatsz! – Louis.
- Köszönöm! – mosolyogtam.
- Na, srácok! – lépett be egy középkorú nagydarab férfi a buszba. – Ma szabadok vagytok, de nem berúgni, Harry és Louis! – nézett a két srácra.
- Hééé! – horkantak fel.
- Gemma, ha lehet, figyelj rájuk! – nézett a lányra. – Paul vagyok! – nyújtotta felém a kezét.
- Skyler. – ráztam vele kezet.
- Örültem. – mosolygott. – Tegezz nyugodtan!
- Én is. – mosolyogtam vissza.
Paul elmondott még pár dolgot, majd elment. Gemma megmutatta hol fogok aludni. Harryvel leszek egy szintbe, Gemma meg alatta Liam pedig felettem alattam meg Niall, Harry felett pedig Louis. Zaynnek külön ágya van. A srácok nagyon jó fejek és kedvesek is. Harry mindig nézett! Volt, hogy beszélgettünk és megdícsérte, hogy milyen szép szemem van, meg ilyenek, teljes gőzerővel bókolt! Tetszik, Harry, de nem tudom, Gemma mindig azt mondta, hogy milyen nőcsábász. Miért pont miattam változna meg és megmaradna mellettem. Teljes képtelenség! Gemma ötletéből elmentünk vásárolni ahova a srácok is jöttek velünk. Rengeteg ruhát néztünk meg és próbáltunk fel! Egy üzletbe találkoztunk a barátaimmal, akikkel az utcán is. Jessy bólintott és Adam már vette is elő a telefonját és a hangszórókat, majd bekapcsolt egy zenét. Jake megint rám mosolygott és felkért táncolni, de most tiltakoztam. Elkezdett táncolni a zenére és egész jó volt, majd jött, amikor a lányok mögém álltak és mi kezdtünk el táncolni. Nagyon jó volt, mint régen. Nagyon jól éreztem magam!!! Egyszer csak egy ismerős dal szólalt fel.
Megálltam és elmosolyodtam, valaki megfogta a derekam és magához húzott. Jake nem lehetett, hiszen ő előttem állt. Felpillantottam és Harry fogta a derekam. Rám mosolygott és elkezdett mozogni, amit én követtem is. Nagyon jó volt vele táncolni. A többiek is csatlakoztam Jake meg a többiek meg csak néztek minket. Az eladó csodálkozva nézett minket. Ahogy a számnak vége lett mi is abba hagytuk a táncot. Harry magával szembe fordított és a mélyen a szemembe nézett, ahogy én is az övébe.
- KHM! – köszörülte meg a torkát Niall. – Vannak mások is!
- Kösz! – mondta Harry és megölelt, amit viszonoztam is.
A barátaim megint elmentek és mi még vásároltunk pár dolgot. Harry segített ruhát és cipőt választani az esti bulira. Visszamentünk a buszhoz és anyáék hívtak. Csak ők beszéltek, mert náluk még tartom a némaságomat. Gemma is ott ült mellettem és ő beszélt helyettem, mikor kérdeztek. A fiúk nem jöttek be a képbe csak szembe ültek velünk és figyeltek minket, főleg Harry!  Kicsit kezd az agyamra menni, pedig nekem nagyon is tetszik. Miután anyáékkal beszéltünk Gemmával elvonultunk készülődni. Besütöttem a haját és ő is az enyémet. Megcsináltam neki a sminkjét és ő is nekem. Felvettük a ruháinkat és a cipőinket.
 Gemma ruhája:
Én ruhám:

Felvettem egy dzsekit és mentünk a buli helyszínére. Ahogy beléptünk megcsapott a pis, cigi és egyéb szagok szaga. Leültünk egy üres bokszba és Louis ment az első körért. Ahogy visszaért volt nála 5 vodka és két koktél, Gemmáé alkoholos az enyém alkoholmentes.
 
Harry mellettem ült és eléggé nézte a combom, áá kicsit se feltűnő!
- Skyler beszélhetnénk? – kérdezte Gemma, aki a másik oldalamon ült.
- Persze. – Harry kiengedett minket és mentünk a mosdóba.
- Tetszik Harry? – kérdezte rögtön.
- Tessék? – húztam fel a szemöldökömet.
- Tetszik az öcsém vagy sem?
- Nem csúnya! – mosolyogtam.
- Beleestél az öcsémbe?
- Csak egy kicsit! – pirultam el és lehajtottam a fejemet.
- Szerintem ő is beléd! – kacsintott és megfogta a kezem majd visszamentünk. Harry beengedett minket mi pedig leültünk. Harry elhívott táncolni és elég jól táncol. Majd visszamentünk és leültünk. Harry elment. Gemmával beszélgettem mikor megláttam Harryt egy szőke cica babával.
- Gemma, nekem nem úgy tűnik, mint akinek bejönnék! – utaltam a csókolózott. – Megyek, iszok valami erőset! – álltam fel és a pulthoz mentem. Kértem magamnak egy Whiskyt és azt meg is ittam. Gemma leült mellém.
- Most leiszod magad? – húzta fel a szemöldökét.
- Nem, annyit nem ér az egész, hogy hülyeséget csináljak! Már bocs!
- Tudom, hogy tetszel neki! Ahogy rád nézett az elárulta! De ha ezt kiakarjuk deríteni, akkor, eljössz velünk a turné további részére és kiderül, hogy, hogy is érez irántad, jah és a fiúk ötlete volt, mert tudták, hogy bírni fognak! – mosolygott.
- Nem tudom Gemma! Amiket meséltél Harryről azok nem igazán arról árulkodnak, hogy nem csak kihasználni fog. Én nem akarok egy trófea lenni, senki számára! – hajtottam le a fejem.
Beszélgettünk még egy ideig, legtöbbet Harryről és róla, ha egyáltalán van ilyen!

- Skyler! – jött oda hozzánk Harry. – El akarok neked mondani valamit. – támaszkodott meg a pultba. . . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése