2014. február 14., péntek

2. Rész... :) - Koncert és filmezés

Sziasztok!
Meghoztam a második részt is. Nem tudom mikor jön a harmadik, majd jön, de legkésőbb holnapután. Jó olvasást! Iratkozzatok fel és komizzatok! Sky :*


- Skyler! – jött oda hozzánk Harry. – El akarok neked mondani valamit. – támaszkodott meg a pultba. – Kicsit sokat ittam! – nevetett.
- Jó Harry erre mi is rájöttünk! – forgattam a szemem.
Gemmával és Liamel összeszedtünk mindenkit és mentünk vissza a buszhoz. Zayn és Niall annyira nem rúgtak be, de Louis és Harry valahogy jobban! Ahogy visszaértünk olyan4 óra fele lehetett. A fiúk csak ledobálták a ruháikat és nem akartak lefeküdni. Mi is Gemmával átöltöztünk a pizsamánkba. A fiúk a nappali szerűségbe ültek és nevettek.
- Fiú feküdjetek már le! – könyörögtünk nekik.
- Én mentem. – állt fel Niall és Zayn. Ők még észnél voltak.
- Harry, Louis bevonszolnátok a seggeteket az ágyba? – Gemma.
- Ha aludhatok Skylerrel akkkor én megyek. – mosolygott Harry.
- Én Liamel. – ölelte meg Louis Liamet.
- Gyere. – fogtam meg Harry kezét és behúztam az ágyba. Én feküdtem belülre ő pedig átölelt. Adott egy puszit és aludtunk is.
Reggel mikor felkeltem már világos volt. Harry még mindig ölelt és kezdett egyre szorosabban.
- Harry ez fáj! – szóltam neki mire lazított a szorításán. Kimásztam és otthagytam. Leültem a nappaliba és elkezdtem gondolkodni.
Miért akart Harry velem aludni? Miért mondja azt Gemma, hogy neki is tetszek? Még vagy ezer kérdés megfordult a fejembe, de egyikre sem tudok választ adni. Igaza van Gemmának, nekem tetszik, csak azt kéne kideríteni, hogy neki is én. Elővettem a telefonomat és felnéztem Twittere meg Facebookra. Jött egy kép Facebookra amin még a bátyámmal vagyok. Lementettem magamnak és be is állítottam háttérképnek. Elkezdtem nézegetni a képet. Milyen boldogok voltunk. Olyan volt nekem a bátyám, Dave mintha a legjobb barátnőm lenne. Addig gondolkodtam, rajta míg kifolyót egy kövér könnycsepp a szememből. Valaki leült mellém és megölelt.
- Ne sírj! – simogatta a hátam.
- Nagyon hiányzik! – néztem fel Gemmára.
- Én elhiszem, de Dave nem azt szeretné látni, ahogy egy év után is itt sírsz! Tudod, hogy nagyon utálta, amikor valaki sír! – mosolygott. – Nekem is nehéz, mert beleszerettem, és nem voltunk együtt három hónapnál tovább együtt. – folyót ki neki is egy könnycsepp. Megöleltem és úgy szipogtunk mind a ketten.
- Itt meg mi folyik? – lépetek be a fiúk.
- Semmi. – töröltem meg a szemeimet.
- Csak sírtunk egy sort? – rántott vállat Gem.
- És min? – ült le mellém Harry.
- Ami miatt nem beszélek a szüleimmel. – közöltem.
- És miért nem beszélsz? – Louis.
- Mert meghalt a bátyám és nagy részben ők tehetnek róla! – folyót ki megint egy könnycsepp.
Harry magához húzott és adott a hajamba egy puszit.
A sírásom után el kellett kezdeni készülődni, mert mentek próbára és utána meg koncert, ami kilenckor kezdődik.
Gemma ruhája:

Én ruhám:

A koncert helyszínére érve már nagyon sokan voltak, így is hátul mentünk be. Gemma húzott maga után az öltözőkhöz. Bementünk az öltözőbe és mindenki ott volt. Harryn, Zaynen és Louisn csak egy boxer volt a többiek normális öltözetbe.
- Gemma anyáék is itt vannak! – szólalt meg Harry.
- Nekem nem is mondta. – ült le és engem is húzott.
Egyszer csak kopogtak, Anne és Robin jött be az ajtón. Megöleltek mindenkit és Anne megállt előttem és elmosolyodott, majd meg is ölelt.
- Jaj, el se hiszem, hogy látlak! – ölelgetett.
- Hiányoztál. – engedtük el egymást.
- Anya ti ismeritek egymást? – húzta fel a szemöldökét Harry.
- Jó, hogy! A bátya a nővérednek a barátja volt.
- Én erről miért nem tudtam?
- Mert nem kérdezted! – vágta rá Gemma.
A fiúk elkészültek és mentek a színpadra, mi meg a színfalak mögé. 2 órás koncert után és így is visszatapsolták őket még 2-szer. Visszamentünk a buszhoz és mindenki ment fürdeni majd lefeküdni.
Reggel magamtól keltem. Kikeltem az ágyból és meglepetésemre senki nem volt már a helyén. Megnéztem az időt és 12:57. Jézus mennyit aludtam. Kimentem a nappali szerűségbe és mindenki ott volt.
- Jó reggelt! – köszöntem és leültem. Nem Harry mellé! Gemma és Liam közé ültem le.
- Neked is. – köszöntek.
- Skyler akkor eljössz velünk a turné további részére? – Zayn.
- Nem tudom. – döntöttem hátra a fejem.
- Nem fogadunk el semleges választ! – vágott egy „EZVAN” fejt Louis.
- Akkor, megyek. – mosolyogtam.
- Jó, akkor a fiúknak van egy interjújuk és mi addig összeszedjük a cuccodat. – mondta Gemma.
- Oké, akkor megyek és felöltözök. – álltam fel és mentem. Kerestem ruhát és mentem a „fürdőbe”. Elvégeztem a reggeli teendőimet és fel is öltöztem.
Ruhám:

Feltettem egy kis sminket és mentünk is. A házhoz érve beengedtem magunkat és mentünk fel a szobámba összeszedni a cuccomat. Gemma szedte össze, mert olyat kell vinni, ami dögös és szerezhetek vele pasit. Remek! Magas sarkú, miniszoknya. Semmi nadrág vagy tornacipő! Mi lesz velem. Persze dobáltam bele olyan ruhákat is, de csak akkor mikor nem látta. Majd hívtunk egy taxit én, míg ideért írtam anyáéknak egy levelet, hogy elmentem Gemmával. Gemmát ismerik, és nagyon szeretik! Beültünk a taxiba és visszamentünk a buszhoz. Még a fiúk nem voltak ott így elkezdtünk nézni egy filmet és fagyit ettünk, Gemma epreset, én csokisat. A felhők felett három méterrel-t néztük. A fiúk mikor visszaértek nem szóltak hozzánk, mert Gemma felrakta a kezét, hogy kuss. Tovább néztük a filmet, majd mikor vége lett ettük tovább a fagyit. A fiúk bevonultak a haló részbe és ott nevettek, amit kint is hallottunk. Gemma rám nézett.
- Mi van? – kérdeztem mikor kezdett idegesíteni.
- Nem láttad, hogy nézett rád? – lökött meg.
- Nem is néztem rá!
- De miért nem?
- Mert nem! – rántottam vállat.
A nap további részében beszélgettünk és a fiúkkal együtt megnéztünk egy filmet. Nem tudom mi a címe. Este egy sajtótájékoztató után elindultunk Párizsba, repülővel. Mikor odaértünk Paul kiosztotta a szobákat és én nem Gemmát kaptam meg, hanem Harryt. De jó! Gemma csak mosolygott, ő egyedül lesz egy szobába. Bevittük a cuccunkat, lezuhanyoztunk és aludtunk is, mivel este értünk oda.
Reggel 10-kor keltem, Harry még édesen aludt mellettem. Nagyon helyes! Kerestem magamnak ruhát és mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam és megmostam a hajamat. Megszárítkoztam és öltöztem fel.
Ruhám:

Tettem fel egy kis sminket és felfogtam a hajam egy egyszerű copfba. Kimentem és Harry már az ágyban ült. Felnézett a telefonjából és végig márt.
- Jó reggelt! – köszönt.
- Neked is! – mentem a bőröndömhöz, amibe benne van a laptopom. Kivettem és leültem az ágyra, majd bekapcsoltam. Ahogy bekapcsolt felnéztem Twittere. Rengeteg követőm lett és posztokba is megjelöltek. Elkezdtem nézegetni, amikbe megjelöltek. Jake is írt ki:

@Jake_Dance: Jó volt táncolni veled! @Skyler_Austin

Én is írtam hozzá:

@Skyler_Austin: Veled is jó volt táncolni! @Jake_Dance

Megnéztem még pár dolgot, majd átmentem Facebookra. Miután végeztem kikapcsoltam a gépet.
- Jössz enni? – kérdezte Harry és elkezdett felöltözni.
- Igen. – mosolyogtam.
- Mindjárt mehetünk. – ment be a fürdőbe. 10 perc múlva ki is jött teljes harci felszerelésbe. Lesétáltunk az étterem részhez és leültünk. Rendeltünk kaját majd ettünk. Harry tojásrántottát evett, mint én és kávét ittunk. Kiakartam fizetni az én részemet, de Harry nem engedte így ő fizetett. Visszamentünk a szobánkba, és ahogy beléptünk már jöttek is a többiek be.
- Jó reggelt! – köszöntek és leültek.
- Hali. – intettünk.

- Ma megyünk. . . – kezdte Louis. - . . . . . . .

2 megjegyzés: