2014. június 23., hétfő

2. Évad - 9. Rész - I ♥ You Forever!

~Skyler~

A buli után Ellának visszatért az emlékezete, ennek mindenki nagyon megörült. Harry kicsit kiakadt, mert többet ittam, mint kellett volna, de hát most na! Nem azért mentem el, hogy a piát nézzem és nem voltam részeg, de nem is voltam józan, vannak kiesések, de azok ma vissza is tértek. Darcy reggel keltett torka szakadtából üvöltött. Kimásztam az ágyból és mentem az ő szobájába. Felvettem, majd vissza a hálóba és bedőltem az ágyba. A hasamra tettem és simogatni kezdtem a hátát. Mikor abba hagyta a sírást, még mindig simogattam, de már félig aludtam is.
Mire újra felkeltem, már világosabb volt. Darcy nem volt a mellkasomon és Harry az ágy szélénél lévő bőröndbe pakolt. A szemem megdörzsöltem és felültem.
- Mit csinálsz? - ültem fel álmosan.
- Jó reggelt, Kicsim! - jött át az Én oldalamra és megcsókolt. - Pakolok. Tudod Lassan kezdődik a turné. - szomorodott el.
- Darcy?
- A szobájába van, nem rég aludt el. - mosolygott.
- Mikor is mész?
- Holnap este.
- Akkor Darcy-t lepasszoljuk Gemmáéknál mi csinálunk valamit? - ültem az ölébe.
- Először moss fogad, mert pia szagod van, már bocs! Utána beszélhetünk róla! - elmosolyodtam. Kikeltem az öléből és mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam, hajat mostam, fogat mostam. Egy törölközőt magamra csavarva mentem ki. Vettem elő egy fehér neműt és ruhákat, majd vissza mentem. Miután felöltöztem, megszárítottam a hajam. Kimentem és akkor kislányom már Harry karjába volt.
- Éhes! - adta át nekem. Leültem vele az ágyra, normálisan kitámasztva karomat megetettem. Harry az egésznél ott volt, de pakolt. Miután Darcy jóllakott, megbüfiztettem. Karomba ringatni kezdtem, lassan el is aludt. Átvittem a szobájába és leraktam aludni. Jó kislány. Eszik, alszik, na meg sír! Felhívtam Gemmát, hogy vigyáznak-e Darcy-ra, rögtön bele is ment. Szóval ma átviszem nekik és ott alszik náluk. Kicsit izgulok, remélem nem kell majd érte menni az éjszaka közepén. Összeszedtem neki a cuccát és Harryvel együtt vittük ki a kocsihoz. Harry a cuccát hozta Én Darcyt. A ház előtt rengetek fotós és rajongó állt. Intettünk, majd miután Darcyt bekötöttem beültem mellé. Mióta megszületett hátra ülök vele, ha bármi baj, van akkor ne keljen hátra mászni, vagy megállni, csak odanyúlnom hozzá és megnyugtatni. Mikor odaértünk, ugyanaz volt a beosztás, Én Darcyt Harry a cuccát. Ott is rengeteg fotós volt, akik követtek minket. Renget fotózta, a gépük állandóan kattogott. Megláttam egy kislányt, akinél lap és toll volt. Aranyosan nyújtotta Harry felé, de ő nem is figyelt rá, csak tőrte nekünk az utat. Elvettem a kislánytól a lapot és rámosolyogtam. Miután bejutottunk a házba, Darcyt Gemma elkezdte  levetkőztetni, igen még nyáron is fel kell öltöztetni szegényt. Harry lerakta a cuccot, Én pedig a kezébe nyomta a lapot. Elég furcsán nézett rám.
- Egy kislánynál volt. Feléd nyújtotta, de nem is figyeltél rá! Írd alá! - kértem.
- Hívd be. - mosolygott. Mivel Darcy elkezdett sírni Gemma le is passzolta Harrynek. Kimentem a kislányhoz. Már egy nővel állt. A fotósok így is fényképeztek, de nem is zavart. Ez idő alatt míg Harryvel voltam volt időm megszokni. Odasétáltam hozzájuk.
- Jó napot! - köszöntem. - Elkérhetném egy kicsit? - néztem le a kislányra.
- Jó napot! - köszönt vissza gondolom a kislány anyukája. - Hova vinné?
- Bent van Harry, szóltam neki, hogy nyújtotta felé a papírt, de észre se vette. Ő mondta, hogy vigyem be, ha nem lenne gond. - mosolyogtam.
- Anya, lét szíves! - kérte aranyosan a kislány.
- Skyler vagyok, téged hogy hívnak?- guggoltam le hozzá, hogy egy magasságba legyünk.
- Rebecca vagyok. - mosolygott kedvesen. - Tudom ki vagy! - ölelt meg, hirtelen. Viszonoztam ölelését. Olyan aranyos volt.
- Természetesen beviheti, de kérem siessenek.
- Anya, oda adod a telefonod? Csinálni szeretnék Skylerrel képet. - kérte édesanyját.
- Oda, de tudod vigyázz rá.
- Majd Én beviszem. Gyere Rebecca, Harry már vár! - fogtam meg a kezét. - Mindjárt hozom.
a kislányt magam előtt vezettem, az anyukája telefonját pedig kezembe tartottam. Kinyitottam az ajtót és Harry már várt minket. A kislány örömébe, meg is ölelte Harryt.
- Hogy hívnak? - guggolt le hozzá Harry.
- Rebecca vagyok. - mosolygott pirultan. Ilyen kicsi és már pirul mi lesz vele később. Harry aláírta neki a papírt, majd képet csináltak.
- Skyler, csinálnál velem képet? - nézett rám boci szemekkel.
- Persze. - guggoltam le hozzá és átöleltem, félénken bújt hozzám.
- Lehet még egy kérésem?
- Mit szeretnél Hercegnő? - kérdezte tőle Harry.
- Csinálhatok képet Darcyval is? - nézte a cipője orrát.
- Ide hozom. - mentem be a nappaliba. Adtam két puszit bátyámnak, majd elvettem Darcyt. Az előszobába gyorsan csinált képet vele. Kislányom oda adtam Harrynek, majd Rebeccát kikísértem az anyukájához. Leguggoltam hozzá és megöleltem.
- Nagyon szép neved van! Darcynak is ez a második neve. - súgtam fülébe. Kaptam tőle egy puszit, majd integetve elsétáltak, Én pedig bementem. A fotósok még mindig fotóztak, gondolom holnap ez lesz az újságba. "Harry Styles barátnője rajongókkal ölelkezik!" Remek story! Bent Harry végig ölelgetett, hogy ilyet tettem. Gemma és Dave foglalkoztak a kicsivel. Mi elköszöntünk, egy "holnap jövünk érte!"-vel. A hazaúton Harry beugrott egy étterembe és kért ki kaját, igen neki ilyet is csinálnak! Hazamentünk és leültünk enni. Majd megnéztünk egy szerelmes filmet. Végtelen Szerelem. Most ez a nagy kedvencem. Már vagy ezerszer láttam, de olyan jó film! Nem tudom megunni. Harry eléggé szenvedett, de így járt, rám hagyta a film választást.
- Skyler, mi lenne ha a turné után megtartanánk az esküvőt? - kérdezte a film végénél.
- Most ez, hogy jött? - néztem fel rá. Ő ül Én pedig nekitámaszkodva, ültem az ölébe.
- Csak nem akarom, hogy valami balfácán megkaparintson! - rántott vállat.
- Tudod, hogy nem tud, mert téged szeretlek! - csókoltam meg. Csókunk tovább fajult, ODÁIG. . . (A részleteket, ti képzeljétek el!)

Reggel a kanapén ébredtem. Takaróval a testemen, Harryt ölelgetve. Megpusziltam a nyakát, nem reagált rá, megpusziltam a füle mögött, nem reagált rá, megpusziltam a szája sarkát, nem reagált rá. Megcsókoltam, na akkor rögtön visszacsókolt.
- El kéne menni Darcyért! - csókoltam meg megint.
- Együnk és utána. - nyitotta ki szemeit.
- Ma elmész. - szomorodtam el.
- Nem tudom mondtam-e, de lesz egy olyan nap, ahol 7 órán keresztül beszélünk a rajongókkal, oda eljöhetnétek.. New Yorkba leszünk, akkor egy hétig. Akkor már Darcy is nagyobb lesz! - győzködött, nem kellett sokat!
- Ezt valahogy nem említetted! Természetesen megyünk!
- Reméltem, hogy ez lesz a válaszod!
- Ez mikor is lesz?
- Majd csak a végénél, úgy fél év múlva. - rántott vállat.
- Fél évig fogtok turnézni? -estem kétségbe.
- Skyler, ne csináld! Így is nehéz titeket itt hagyni, ne nehezítsd meg a dolgom, kérlek! Figyelj, amikor van szabad időm és megéri hazajönni, akkor jövök, beszélünk minden este Skypeon. - ültetett az ölébe.
- És Darcy? Ha nem fog rád emlékezni?
- Akkor majd eszébe juttatom, hogy Én vagyok az apja! - kacsintott.
- És, ha Én is elfelejtelek?
- Akkor kitalálok valami büntetést! - hunyorgott.
- Hiányozni fogsz! - bújtam hozzá.
- Te is, Baby. - csókolt meg.
Miután vettünk fel ruhát, megreggeliztünk és mentünk kislányunkért.
Mikor megérkeztünk, bementünk és Gemma már kislányunkat ringatta.
- Tessék, éhes! - nyomta a kezembe.
- Neked is szia. - köszöntem. Mikor átvettem, megölelgettem és hátát simogattam. - Harry gyorsan egy rongyot adj! - szóltam neki. Adott is, a vállamra terítettem és kislányom büfiztetni kezdtem. Jött is ki belőle kaja.
- Nem éhes! - töröltem meg a száját, majd beraktam a babahordózóba. Harry és Gemma összeszedték a cuccát. Harry elköszönt Gemmától, bátyám még alszik. Gemma szerint kifárasztotta Darcy. Lehetséges, nem ép egy könnyű eset a lányom! Kivittük a kocsihoz, Harry bekötötte, Én pedig beültem hozzá hátra. Majd hazamentünk.
Harry folytatta a pakolást, mi addig Darcyval pelenkát cseréltünk, pontosabban Én neki. De ez szörnyű volt. Közbe bepisilt, akkor elkezdett sírni, kapálózni. Lehet érzi, hogy Harry elmegy! Átvittem a szobába és Harry kezébe nyomta.
- Pelenkázd be! Addig Én pakolok!
Kimentem Én pedig pakolni kezdtem. Sok mindent kihagyott. A kedvenc nadrágját, pólóját. Ilyenek. Tisztálkodó szereket beraktam és akkor jöttek vissza.
- Hisztis egy lányunk van! - dőlt le a ágyra Darcyval a mellkasán.
- Tudom! - feküdtem melléjük. Harry rám nézett, majd megcsókolt, persze figyelve Darcyra. Harry elköszönt tőle, majd gyors fürdetés és evés után leraktam aludni. Harrynek a csomagjai már készen állnak az indulásra, már csak a fiúkat várjuk. A kanapén ülve búcsúzkodtunk. Csókolóztunk.
- Szeretlek. - nézett mélyen a szemembe.
- Én is! - csókoltam meg, eddigi csókunk közül talán a legszenvedélyesebben.
Csengettek. Levegő után kapkodva álltunk fel. Én kinyitottam Harry pedig húzta a cipőjét.
- Szia, Skyler. - ölelt meg Liam.
- Szia. - viszonoztam kedvességét.
- Tudom hiányozni fogunk, de siessetek a búcsúzkodással, mert már most késésbe vagyunk!
- Vigyázz magatokra, és ne csinálj semmi hülyeséget! Holnap este beszélünk! - csókolt meg. - Baby, két hét múlva találkozunk. - csókolt meg utoljára, majd Liam segítségével a kocsihoz vitték a cuccot, majd beültek a kocsiba. Intettem, majd az ajtót kulcsra zártam.

~Ella~

Szinte csak most kaptam vissza Louist és megint elmegy. Fél évre,te jó ég! Hogy fogjuk ezt kibírni?! Főleg Skyler és a kicsi. Az biztos, hogy nehéz időszak lesz, de így kicsit nyugodtabban tudok majd visszamenni dolgozni és kevésbé kell aggódnom amiatt, hogy lebukok. Így is nagyon sokat hagytam ki a munkahelyemen és még nincs lezárva Dave ügye sem, ami annyit takar, hogy bármikor rájuk törhet az FBI és lecsukathatja. Segítettem Louisnak összepakolni, közben próbáltam nem szomorkodni, mert nem szereti ha az vagyok.
-Kicsi, a csíkos pólóm nem láttad?-kérdezte 
-De, rajtad van.-nevettem 
-Mi lenne velem nélküled.-húzott magához egy csókért.-Szeretlek.-suttogta két csók között
-Szeretlek.-motyogtam ajkaira
Fenekemnél megemelt, így én automatikusan kulcsoltam össze lábaim csípőjén. Óvatosan végigdöntött az ágyon, majd áttért nyakamra. Keze pólóm alá vándorolt.
-Louis, le fogod késni a géped.-állítottam le
-Eszembe se juttasd.-fancsalodott el
Feltápászkodott, majd az ölébe ültetett magával szembe. Szorosan ölelt, mintha sosem akarna elengedni.
-Istenem de hiányozni fogsz.-suttogta nyakamba.-Aztán nem megcsalni!-viccelődött elhúzódva
-Első dolgom lesz kicsim, amint leléptek.-nevettem
-Igen?-döntött le az ágyra felém kerekedve.-Ez esetben büntetést érdemelsz.-hajolt le hozzám
Ajkaira tapadtam, ahogy csak tudtam. Magamhoz öleltem és azt kívántam, hogy ez a pillanat soha ne érjen véget. De nem teljesült kívánságom ugyan is az ajtón szó szerint berontott Zayn.
-Indulnunk kell, még Harryt is fel kell vegyünk.-mondta majd megölelt engem búcsúzóul
Végigöleltük egymást búcsúzásképp, majd könnyeimet visszafojtva engedtem útjukra őket. Nem akartam, hogy Louis lássa könnyeimet, mert képes kiszállni az autóból és lefújni az egész turnét, ezt pedig nem akarhatom. Nem szeretnék kitolni a rajongókkal, így is utálnak , nem kell még jobban magamra haragítanom őket. Rajongókra visszatérve. Skylert elfogadták. Engem miért nem? Ezt nem értem, de annyira nem is foglalkoztat, mert Louis szeret és ez nekem bőven elég. Mi lesz most velünk fél évig?!......

Sziasztok! 
Itt a rész, remélem tetszik és komizok, vagy pipáltok! 
Jó olvasást! 

Ella && Sky. . . *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése