2014. június 24., kedd

2. Évad - 10. Rész - The message!

~Skyler~

Fél év. Jézusom. Gyorsan, de még is lassan telt el. Igazából csak akkor gyorsan, mikor Harry itthon volt velünk, de mikor távol volt, legalább egy évnek tűnt. Darcy nagyot nőt. Imádom. És már addig eljutottunk, hogy nem kel fel éjjel, csak ha baja van. Egyszer volt beteg, de akkor eléggé. Ella és Aaron szinte minden nap átjöttek és itt voltak velünk, hogy soha ne unatkozzunk, majd este felé hazamentek, Mi pedig utána beszéltünk Harryékkel, majd fürdés és alvás. Mindig elmesélték, hogy mi volt velük és, hogy mennyire élvezik a turnét, de hiányzunk nekik. Figyelmesen hallgattam őket, mindig és nevettem velük. Darcy olyankor már nyűgös volt, szóval maximum félórát beszéltünk nem többet. Az 1DDAY már meg volt, de Paul beszervezett a fiúknak még két koncertet, szóval csak utána jöhetnek haza. Harryvel úgy beszéltük, hogy megtartjuk az esküvőt. Darcyra pedig megkérünk valakit, hogy vigyázzon míg mi nászúton vagyunk.
Ez az utolsó nap, hogy Harry nélkül alszok el, de holnap is csak este érkezik valamikor, attól függ, hogy van vége a koncertnek.

Ezen a reggelen, Darcy keltett sírásával. Kikeltem az ágyból és mentem is át az ő szobájába. Ahogy beléptem megláttam mosolygós kislányomat, az ágyban ült. Ahogy a kiságya mellé léptem kezét nyújtotta. Kiemeltem, majd átvittem a hálószobába és még vissza feküdtünk. Bekapcsoltam a TV-t és néztünk valami mesét. A telefonom csörgésbe kezdett. Az éjjeli szekrényre nyúltam és Harry képe volt rajta. A fülemhez emeltem.
- Szia. - köszöntem.
- Szia, Baby. Mi újság? - kérdezte szerintem mosolyogva.
- Semmi nem rég keltünk. Nálad?
- Én már rég. Itt két óra van.
- Álmos vagy? Tegnap jó volt a koncert, Darcy a TV előtt állt és táncolt. - meséltem.
- Sajnos Én nem láttam. Holnap délután érkezem.
Ránéztem Darcyra és éppen a TV távirányítóját vette a szájába, jönnek a fogai, most mindent bevesz a szájába.
- Darcy ne vedd be a szádba! - szóltam rá, de persze, hogy nem hallgatott rám. Oda nyúltam és elvettem tőle.
- Ti aztán elvagytok! - nevetett Harry.
- Mindig figyelni kell rá, mert mindent vesz be a szájába. Tegnap pakoltam vagyis kerestem és Darcy felállt aztán leverte az ékszeres dobozt. Utána azokkal játszott.
- Ennyire rossz gyerekünk lenne?
- Nem rossz csak eleven.
- Rád ütött.
- Ezt még vissza kapod! - fenyegettem. - Mi most megyünk enni. Szia, szeretlek.
- Sziasztok! Én is szeretlek Baby.
Leraktam a telefont és Darcyval a kezembe mentem le a konyhába. Szedtem elő Baba kaját és azzal megetettem, majd beraktam a járókába, addig Én is ettem, de persze ott vele. A kanapén ültem és közbe a TV is ment. Éppen a sztár hírek jöttek. A nő megjelent a képernyőn köszöntötte a nézőket, majd beugrott egy kép a srácokról.Csak jókat mondtak róluk.
Darcyval alvás után elmentünk sétálni, a közeli játszótérig jutottunk, ott találkoztunk Ellával és Aaronnal. Aaron elvitte Darcyt hintázni mi addig beszélgettünk.
- És ez már biztos, hogy kezditek az esküvőt szervezni? - izgult Ella.
- Eddig úgy van, nem tudom. - rántottam vállat.
- Remélem tudod, hogy velem jössz ruhát nézni! - kötötte ki!
- Ki mással? - öleltem meg. - Félek a holnaptól. - böktem ki.
- Miért? - nézett rám értetlenül.
- Holnap jön haza Harry és híztam, már nem olyan vagyok mint a szülés előtt!
- Még mindig remekül nézel ki! Meg se mondanám, hogy van egy gyereked! - nyugtatott.
- Jó, te így gondolod, de Dave is megmondta, hogy híztam! - szomorodtam el.
- Dave hülye, már bocs!
- Harry elfog hagyni egy ilyen hájpacnik mellett Én se akarnék megöregedni!
- Úgy megütnélek, de itt egy csomó kisgyerek van, nem tanítom őket rosszra.
Miután Darcy elfáradt hazamentünk és gyorsan megetettem. Majd megnéztünk egy mesét, majd fürdés és alvás. Eléggé kifárasztotta Aaron. Hálás vagyok neki. Miután elaludtam, írtam Harrynek, hogy ma ne beszéljünk holnap úgy is találkozunk. Rögtön írt is vissza. Gyorsan lezuhanyoztam, mikor végeztem felöltöztem, épen hogy befeküdtem az ágyba Darcy sírni kezdett. Átmentem hozzá és megnyugtattam, de nem akart elaludni így átvittem a hálóba.Leraktam az ágyra majd Én is lefeküdtem. Betakartam és simogatni kezdtem hátát. Miután elaludt már Én is nyugodtam hunytam le a szemem.

Reggel simogatásra keltem. Kinyitottam a szeme és Harryvel találtam magam szembe.
- Szia! - köszöntem neki. - Mennyi az idő? - néztem magam mellé és Darcy ott játszott pár játékával.
Harry megcsókolt, majd mondta az időt. - 11 óra. Nem tudom mióta van fent Darcy, de mikor kb 10 perce megjöttem akkor már játszott. - ültette az ölébe. Darcy rám nézett, majd hangosan elkezdett sírni és felém nyújtózkodott. Elvettem Harrytől.
- Mi a baja?
- Nem igazán bírja az idegeneket. - nézek a szemébe.
- De az apja vagyok!
- És mennyit voltál vele, mióta megszületett? Egy hónapot, összesen. - húzom fel a szemöldökömet.
- Mi lenne, ha ma kikapcsolódnánk? - teszi fel a kérdést.
- Ezzel remélem tudod, hogy nem éred el, hogy Darcy emlékezzen rád!
- Tudom, de te se fogsz lassan! - kacsintott. - Gyere apához! - nyúlt Darcyért, de ő csak még jobban hozzám bújt.
- Éhes vagy? - néztem le rá. Csak bólintott. Nem beszél, de érti amit mondunk neki. Kikeltünk az ágyból, majd lementünk, mind a hárman a konyhába. Én csináltam Darcynak a kaját, addig Harry a miénket. Mikor elkezdtem Darcyt etetni Harry közbe szólt.
- Majd Én megetetem.
- Rendben. - mentem bele. Átvettem a helyem és elkezdte etetni. a felénél, már Harry és Darcy is tiszta kaja volt. Darcyról csináltam egy képet, míg Harry felment átöltözni.

@Skyler_Austin: Darcyt Harry etette. Na menjünk fürdeni! :) @Niall_Horan Pazarolja a kaját! :) 

Miután nehezen megetettem normálisan, jött a még nehezebb fürdetés, és a hajmosás, mert még a haján is kaja volt, de tanultam belőle! Harry soha többet nem eteti meg Darcyt! Miután végeztünk már kifáradtam és, ha úgy vesszük még csak most keltem fel! Harry próbált barátkozni Darcyval ami nem igazán ment neki. Ugyanis Darcy előszeretettel jött hozzám és míg Harry próbálkozott el se ment. A többiek átjöttek, Aaron is jött, így Darcy mér mászott is hozzá. a srácok agyonölelgettek.
- Sky, nem lenne kedved, ma bulizni? - hozta fel a témát Ell.
- Kedvem lenne, csak nem hagyom itt Harryt meg Darcyt.
- Miért, teljesen jól ellenénk! - Harry.
- Igen, konkrétan megfogni se tudod!
- Csak figyeld! - felállt, majd a járókához ment és kiemelte Darcyt. Darcy rögtön rám nézett, és az arca már rögtön sírásra állt.
- Darcy, ő Apa! - mosolyogtam rá. Ránézett Harryre, majd vissza rám. A kezét felém nyújtotta. - Nem veszlek el! - ráztam a fejem.
- Gyere ide Louis bácsihoz! - állt fel Louis. - Szereted a répát, te cukiság? - kérdezte.
- Kicsim, még kicsi! Nem tud beszélni! - szólt neki Ella.
- Titeket nem bír, gyere Liam bácsihoz. - nyúlt felé, de Darcy Harryhez bújt.
- Megyünk bulizni! - mosolyogtam Ellára.
- És mi? Velünk mi lesz? - Niall.
- Ti vigyáztok Darcyra! - Ella.
- Oké. - egyeztek bele.
- Gyere kiválasztjuk mibe megyünk! - húzott fel Ella.
Miután kiválasztottuk vissza lementünk és kiadtuk a srácoknak, hogy mit kell csinálniuk, az a jó, hogy Aaron tud valamit. Volt, hogy itt aludtak és akkor ő csinálta Én meg mondtam neki.
- Darcy. - vettem el Harrytől. - Légy jó és ne hisztizz! Anya most elmegy, fogadj szót! - adtam neki két puszit, majd átadtam Harrynek. - Vigyázz rá! - csókoltam meg, majd Ellával beültünk a Taxiba és mentünk is Funky Buddhába. Mikor odaértünk rögtön be is engedtek minket, mivel Harry ideszólt, hogy ne kelljen sorba állnunk. Bementünk és rögtön a bárpulthoz mentünk. Kértünk két koktélt, persze alkoholosat. Úgy érzem egy érdekes este lesz.

Egy óra után még jól bírtuk. Csomót táncoltunk és jól éreztük magunkat. Véletlen szerűen az ajtóhoz tévedt a tekintetem és megláttam öt srácot, na vajon kik lehettek azok, hát persze, hogy a(z) One Direction!
- Ella, ott vannak a srácok! - kiabáltam Ella fülébe.
- Darcy és Aaron? - nézett feléjük.
- Hol hagyta a gyerekem? - estem kétségbe.
- Aaronnal. - mondtuk egyszerre.
- Akkor ideje lelépni! - mosolyodtam el gonoszan.
- Most mit forgatsz a fejedbe? Ilyenkor még Én is félek!
- Nem is kell elmenni! - kacsintok.
- Skyler, nem tudom mit forgatsz a fejedbe, de avass bele!
- Féltékennyé teszem! - rántok vállat.
- Tényleg hülye vagy, de Én nem akarok veszekedést!
- Akkor nem, de nem érdekel, hogy itt vannak, jól fogjuk magunkat érezni! - húztam a bárpulthoz és kértünk is piát, rögtön Jack Daniels. Miután ezt megittuk két srác jött oda hozzánk.
-Van kedvetek táncolni?-méregettek minket
-Persze.-vigyorogtam Ellára és ott hagyta a másik sráccal

~Ella~

Skylert egyszer még kinyírom az ilyen akciói miatt. Semmi kedvem nem volt mással táncolni. Most kaptam vissza Louis és nem kockáztatok meg semmit, ugyan is elég erős piaszaga van. Csak a széken ülve néztem ki a fejemből és próbáltam nem az előttem álló gyerekre figyelni. 
-Na és te cica?Mit mondasz?-támaszkodott meg két karjával a pulton, odaszorítva engem 
-Azt, hogy hagyj békén!-próbáltam meg eltolni , de nem sikerült 
Most komolyan verjem meg a pub közepén?! 
-Oké, tőlem átugorhatjuk a tánc részét.-közeledett felém 
Egy jól irányított ütéssel orrba vertem, de ez sem tántorította el
-Szeretem, ha a csaj erőszakos.-vigyorgott perverzen
A csávó egy szempillantás alatt a földön landolt. Először csak pislogtam, de utána láttam, hogy Louis volt az.
-Mindig én kell megmentselek.-csóválta a fejét 
-Azért vagy nekem.-nevettem el magam, majd megcsókoltam 
-De most komolyan!-tolt el egy picit.- Miért van az, hogy ahányszor szemmel tartalak, valami barom rád mászik?!-akadt ki 
-Szóval kémkedsz utánam.-fontam össze karjaimat 
-Nem, csak szemmel tartalak. A kettő nem ugyan az!.-magyarázta 
-Dehogy nem!-néztem rá
-Oké akkor kémkedem utánad, de csak azért mert szeretlek és féltelek.-húzott magához derekamnál fogva 
Karjaim nyaka köré fontam szemébe nézve
-Nem vagyok hülye és tudom, hogy ha tehetné , az összes faszi ebben a diszkóban rád mozdulna.-támasztotta homlokát az enyémhez
Ajkaink puhán érintették egymást. Szenvedélyes és lassú volt. Minden megszűnt számunkra létezni. Csak ketten voltunk az egész világon. 
-Erről jut eszembe. Skylert is meg kéne menteni mielőtt őrültséget csinálna.-húzódtam el, majd a srácok felé vettem az irányt
Lousi értetlenül nézett de csak ujjunkat összekulcsolva követett. A srácokhoz érve szóltam Harrynek, hogy Skyler mire készül. Oké, tudom, hogy ez szemét húzás, de enyhén spicces állapotban van már és ilyenkor bármire képes. Nem akarom, hogy az esküvő előtt túllőjön a célon. Ráadásul ha nem lépnék közbe hibásnak érezném magam. 

*****

Haza érve, elmentem lezuhanyozni, mert a pia és dohányfüst szaga rám ragadt. Gyorsan lezuhanyoztam, majd pizsimbe át vedledve mentem Louishoz és bebújtam mellé az ágyba. Szorosan öleltem magamhoz és lélegeztem be imádott illatát. Istenem úgy hiányzott ez már. Hajamba puszit, majd suttogott egy szeretleket, aztán bealudtunk mindketten. Reggel a telefonom pittyegésére ébredtem. SMS. Hurrá! Louis már nem volt mellettem. Telefonomat vettem kézben, vissza dőlve az ágyra. Furcsa. Rejtett számról küldtek SMS-t. Azonban az üzenetet megnyitva a vér is megfagyott bennem. 

Drága Louismmal beszéltünk egy picit :* 
A napjaid meg vannak számlálva, puszi drága :*

Sziasztok! 
Most előbb érkezett a rész! Reméljük tetszik és komiztok vagy pipáltok! Jó olvasást hozzá! *-*

Xoxo Ella && Sky. . . *-* 

3 megjegyzés:

  1. Ki ez a brithany? Es mi a szart akar? Darcy nagyon cuki! :) Tiszta Harry lesz remelem! :) gyorsan kovit! Mar varom! :) Lily

    VálaszTörlés
  2. Hi!!
    Lehet hogy csak én vagyok hozzá sötét de ezt az SMS dolgot nem nagyon értem...:/ De imádom a blogod :)) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Majd megérted! Örülünk, hogy tetszik!
      ~Alisa~

      Törlés