2014. június 17., kedd

2. Évad - 8. Rész - My daughter is my life

~Ella~

Mikor a kórházban felébredten, nem tudtam mi merre hány méter. Fogalmam sem volt hogy kerültem oda, arról meg végképp nem, hogy ki az a srác aki itt ült az ágyam mellett. Az a srác annyira ismerős volt. De nem tudom, hogy honnan. Furcsa érzelmek támadtak bennem, ahányszor csak megláttam, pedig nem lenne szabad. Nem is engedhetem meg magamnak a munkám miatt. Nem keverhetem bajba,még ha szeretem sem. Annyira rossz ez a helyzet. Elvileg már egy éve együtt élek 5 sráccal és egy lánnyal egy házban . Nem tudok, hogy kik ők. Nem emlékszem rájuk, de még is érzem, hogy kit mennyire kedvelek. Azt is érzem, hogy Louisval más a kapcsolatunk, mint a többiekkel. Harry egy jó fej gyerek, aki egy leendő apa. Szerintem jó apa lesz belőle és felelősségteljes. Zayn, egy igazi macsós külsejű de hatalmas szívű srác.ő a leg értelmesebb mind közül. Niall egy örök gyerek , aki szereti tömni a majmot. Liam, sokszor ő a legértelmesebb mind közül. És végül Louis. Őt valahogy jobban kedvelem, sokkal jobban. Boldognak érzem magam , mikor vele vagyok. Olyan felszabadult vagyok és mintha mindent tudna rólam és én is róla. Pedig csak Skyler tudja, hogy mit dolgozom. Skyler a legjobb barátnőm. Mindenben segít nekem és én is neki. Lassan visszatér minden emlékem, de azzal még mindig nem vagyok tisztában mi van Louis és köztem. Pedig már szinte minden emlék visszatért ez elmúlt egy évből, de ezt még mindig homály fedi. Csak abban bízom, hogy hamarosan eszembe jut.

~Skyler~

Elképesztően fájt. Harry fogta a kezem Én pedig csak szorítottam, mikor jöttek a fájások. Az orvos rögtön a szülőszobára tolt. Harryt pedig elküldte átöltözni.


Név: Darcy Rebecca Anne Styles
Születési idő: 2013. 07. 23. 8:22
Anyja neve: Skyler Austin
Apja neve: Harold Edward Styles

A szülés fájdalmas volt, de gyönyörű mikor Harry a kezembe adta a kislányom. Szép kék szeme, rövid barnás haja, kicsit sírt, de mikor a mellkasomon volt kezdett megnyugodni. A kicsit odaadták Harrynek, engem pedig rendbe raktak. Tolókocsiba raktak és már toltak is ki. a folyosóra érve mindenki ott volt. Anya, apa, Nathan, Dave,Gemma, Anne, Robin, Ella Louis, Aaron és a többi banda tag. A kicsi Harry kezébe pihent. Engem a nővér betolt a szobába. Segített felállni, majd felsegített az ágyra. Betakart és elrendezett.
- Miss Austin van valamire szüksége? - mosolygott kedvesen.
- Köszönöm, nincs. - viszonoztam kedvességét.
Kiment, és jöttek a többiek. Harry odaadta a kicsit és leült mellém. Mindenki bent volt és csodálták a kislányom.
- Csináljunk képet a rajongóknak! - mosolyogtam. Harry elvette a kicsit és leült egy székre, Én pedig csináltam róluk egy képet. Rögtön fel is raktam Twittere.
@Skyler_Austin:  Megszületett a kislányunk! Darcy Rebecca Anne Styles. 
Remélem jó kisbaba lesz és Ti szeretni fogjátok! :) 

Három napot töltöttünk a kórházba. Mindenki volt bent és imádják a kicsit. A rajongóknak egy rossz szavuk se volt Darcyra. Sőt még megkértek, hogy sokat posztoljak róla. Harrynek és a többieknek menni kell turnézni. Elég sokat vitatkoztak miatta Paullal, hogy Darcy még csak most született, de rábeszéltem Harry-t, hogy minden este beszélünk, akár mi van hívom. A szokásos dolgok.

Ma Twittcamot csinál, és nekünk is ott kell lenni. Darcy-t  megetettem és mentem le a lépcsőn, mikor Harry szólt.
- Skyler, gyertek le! - kiabált.
- Itt vagyunk! - ültem le mellé.
- Itt az Én kis családom! - mosolygott.
- Sziasztok. - köszöntem. Darcy elkezdett sírni, hát hiába neki már késő van, hétkor csoda, hogy még fent van. - Megyek lefektetem. - álltam fel.

Gyorsan lefürdettem, majd leraktam aludni. Maximum fél percet vett igénybe, hogy elaludjon. Lementem és Harry még mindig a Twittcamot csinálta. Odaültem mellé.
- Elaludt?
- Igen. - bólintottam.
- Itt egy kérdés: Hányszor kel fel éjjel?
- Ez változó. De a talán 5.
- Harry ebből mennyit vesz észre.
- A másik oldalára fordul.
- Ez nem igaz! Már voltam Én is nála.
- Igen egyszer, mikor lelöktelek az ágyról, hogy most te menj.
- Jó ebbe igazad van, de nem kelek fel rá. - magyarázta ki magát.
Megcsörrent a telefonom. Az asztalhoz sétáltam és felvettem, közbe mentem a konyhába.
- Igen. - szóltam bele.
- Szia Skyler, Tomy vagyok! - szólt bele táncos társam.
- Szia, Tomy.
- Ne haragudj, hogy későn zavarlak, a kisbabához gratulálunk! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mikor tudsz visszajönni táncolni?
- Tomy, nem tudom Harry megy turnézni, a kicsivel törődni kell. Másra meg nem bízhatom mindig!
- Hozd el, míg mi táncolunk addig a többiek játszanak vele.
- Hát ez az, nem lehet vele játszani, még eszik, alszik.
- Akkor alszik itt.
- Majd még megbeszéljük, jó?
- Rendben! tényleg ne haragudj a zavarásért! Szia.
- Szia. - raktam le.

Mire visszamentem Harry már végzett a Twittcamal. A kanapén ült és nézte a TV-t.
- Ki volt az? - kérdezte mikor leültem mellé. Hozzá bújtam.
- Tomy volt, hogy mikor megyek vissza táncolni.
- Ezzel zaklat? - háborodott fel.
- Harry, neki ez a munkája! Ő azért kap pénzt, mert táncol! Tudod, hogy Én is dolgozni szeretnék!
- De neked nem kell, van elég pénzünk, hogy Te a kicsivel tudj foglalkozni!
- De Én nem így képzeltem el az életem, hogy nem fogok dolgozni. Nekem a szüleim mindig azt tanították, hogy, ha akarok valamit azért dolgozzak meg! Ha Darcy már oviba fog járni Én visszamegyek táncolni!
- De ha nincs rá szükségünk, akkor minek?
- Te se örülnél, ha Én mondanám azt, hogy ülj itthon, vigyázz a gyerekre Én emg megyek és dolgozok! - álltam fel. - Megyek lefekszem.
- Skyler. - szólt utánam, de ügyet sem vetve rá, mentem fel. Bementem Darcy szobájába, mert nyöszörgés hallatszott ki. Amint az ajtót kinyitottam elkezdett sírni. Simogattam a hasát, mikor kiemeltem, kezdett megnyugodni. Akkor ringattam, mikor úgy láttam, vissza akartam rakni, de akkor felébredt és szipogni kezdett. Nem kísérleteztem, megfogtam a cumiját, és a rongyát, átvittem a mi szobánkba ahol Harry készülődött.
- Hova mész? - raktam le Darcy-t az ágyra.
- Louis hívott, hogy megünnepeljük a bandát, mivel 23-án nem volt időnk. - rántott vállat.
Kivettem a pizsamám a szekrényből, majd Harryt megkérve, hogy figyeljen Darcyra mentem és átöltöztem. Mire kimentem Harry már nem volt ott, felelősségteljes egy apa, az biztos! Ezért még nagyon összeveszek vele! A lámpát leoltottam és bebújtam az ágyba kislányom mellé. Ügyelve rá, hogy rá ne feküdjek még a rongyijára se.

Reggel hangos ajtócsapódásra ébredtem. Kislányom mellettem szuszogott, még. Kikeltem az ágyból, erre fel is ébredt, így felvettem és vele a karomba mentem le. A lépcső felénél megláttam Louis-t és Liamet, akik Harryt fogják, hogy össze ne essen.
- Szia. - köszöntek.
- Sziasztok. - köszöntem. - Felvinnétek?
- Persze! - bólintottak és mentek is fel. Mikor leértek csak beköszöntek, és mentek is. Darcy-t gyorsan felöltöztettem, kicseréltem a pelusát, majd megetettem. Elaltattam és leraktam aludni. Bementem a szobánkba és nem is törődve Harry-vel felhúztam a redőnyt, majd kinyitottam az ablakot, mert elég rendesen pia szag volt.
- Héé! - horkant fel.
Kivettem a szekrényből a ruhám és gyors zuhany után felöltöztem. A redőny megint le volt engedve az ablak becsukva. Újra felhúztam, kinyitottam.
- Skyler, mi a jó büdös francot képzelsz? - állt fel Harry kiabálva.
- Azt, hogy tegnap megkértelek, hogy vigyázz Darcyra míg átöltözök, nem volt több az egész 5 percnél, de Te elmentél! Egész éjszaka nem jöttél haza, és még most is velem kiabálsz! - kiabáltam vissza.
- Miért Te nem azt csinálod?
- De Én jogosan! Nem Én vagyok felelőtlen! Le is eshetett volna!
- De nem esett, ez a lényeg!
- Igen, de remélem tudod, ha leesett volna, neked annyi! Ma hozzám ne merj szólni! - kiabáltam vele, kivonultam a szobából, magam után hangosan becsapva az ajtót. Darcy erre fel is ébredt, hát nem remek? kivettem a kiságyból és levittem. Beleraktam a babahordozóba, amit Harry nagy nehezen megvett. Összeütöttem egy gyors ebédet, majd Én ettem és elmosogattam. Darcy-t miután megetettem, megbeszéltem Ellával egy találkozót. Kicseréltem Darcy pelenkáját, vettem el valami normális kimenős ruhát.
Ruhám :)
Darcy-t beraktam a babahordozóba és úgy be a kocsiba. Elmentünk Direction-Házhoz ott felvettük Ellát.
- Nagyon kiakadtál rá, igaz? - kérdezte köszönés után.
- Olyan méreg öntött el, szívesen megfojtottam volna. Főleg a tegnapi miatt.
- Mit csinált tegnap? - húzta fel a szemöldökét.
- Bementünk Darcyval a szobába, Ő már akkor készülődött. Megkértem, hogy figyeljen Darcyra, amíg Én átveszem a pizsamámat. Rábólintott, bementem a fürdőbe gyorsan átöltöztem, mire kimentem már nem volt ott.
- Mi lehet vele?
- Nem tudom, de kezd belőle elegem lenni!
- Sky, ugye nem szakítani akarsz vele? - ijedt emg.
- Ha így folytatja az lesz a vége, nem bírom. A gyerek is, meg még Harry is rárak egy lapáttal. Elfáradtam és még csak egy hete, hogy megszületett! Mi lesz velem később? Diliházba fogok kerülni!
- Ilyet ne is mondj! Míg a fiúk turnéznak, ott leszünk veled és segítünk és az után is bármikor számíthatsz rám! - mosolygott.
- Köszönöm! - néztem rá hálása. Megálltunk a plázánál. Bementünk több baba boltba is és vettünk csomó mindent Darcynak. Rengeteg ruhát próbáltunk mi is és vásároltunk, majd beültünk egy Starbucksba.
- Mit hozhatok a szép hölgyeknek? - jött hozzánk egy igen helyes pincér srác.
-Én egy tejeskávé kérek. - válaszoltam rámosolyogva.
- Eperturmix. - mondta már cseppet sem kedvesen Ella.
Miután a srác elment rögtön rá is kérdeztem.
- Neked mi bajod?
- Flörtölt veled a srác! Neked ott van Harry!
- És? Szerintem Harry tegnap nem egy lánnyal flörtölt! - vágtam vissza.
Itt Ella lehajtotta a fejét. Valamit tud, amit nekem nem mond el.
- Ella, mit titkolsz?
- Én? Semmit, miért?
- Csak furcsa vagy!
Darcy felébredt, de egy kis pocak simogatás után vissza is aludt.
A pincér srác kihozta a kért italokat, az Én kezembe pedig adott egy papírfecnit. Felnéztem rá csodálkozva, de válasz helyett csak kacsintott. Miután elment Ella kitépte a papírt a kezemből.
- Mekkora egy bukó odaadja a számát, egy gyerekes anyának, akinek vőlegénye van! - rázta a fejét. Kikaptam a kezéből és elraktam a táskámba a papírt.
- Tudod mit? - jutott eszébe valami. - Ma elmegyünk bulizni. Mivel Harryre nem lehet bízni Darcy-t átküldjük hozzátok a fiúkat és ott vigyáznak rá, öten csak elbírnak vele! - simogatta meg Darcy lábát. - Mi meg megyünk bulizunk egyet! - mosolygott.
- Szerinted ez jó ötlet?
- Igen, ez egy remek ötlet! Mióta nem voltál bulizni? Kilenc hónapja, van neki apja is, nem csak anyja! - háborodott fel.
- Rendben, de akkor menjünk!
Kifizettük az italokat, majd mentünk is. Először mentünk a srácokhoz, ők bele is mentek. És mentünk haza. Harry a kanapén ült és be volt kapcsolva a TV, de lehalkítva.
- Harry, ma Én megyek bulizni, Ti pedig a srácokkal vigyáztok Darcyra. - közöltem vele a tényeket. Darcy-t hozta Liam, le is rakta a kanapéra. És utána le is ült a többiek mellé.
- Mikor jössz?
- Nem tudom. - rántok vállat.
Miután fejtem le tejet, elmondtam mindent a fiúknak mentünk készülni. Nem oylan ruhát választottam, ami kifejezetten anyukás!
Ella ruhája :)
Ruhám :)
Megcsináltuk a sminkünket, majd a hajunkat. Lementünk, a fiúktól kaptuk a dicséreteket.

~Ella~

Újra lazítunk egy kicsit Skylerrel. Darcy imádni való csöppség. Sokat babusgatom én is , amikor lehet. Harryben viszont csalódtam. Koránt sem olyan felelősségteljes, mint azt gondoltam. Észhez kell téríteni és, ha kell nagyon szívesen vállalom ezt a munkát. A szórakozóhelyre érkezve egy vodkanaranccsal indítottam.

A hangulat tetőfokára hágott. Nagyon jó volt minden. Persze Skylerre vigyáznom kellett, nehogy felöntsön a garatra. Igaz én többet ittam, mint ő , de hát én jobban bírom. Észrevettem egy alakot egy távoli sarokban , aki folyamatosan figyelt. Kezdett idegesíteni.
-Sky, az a fószer a sarokban minket figyel.-mondtam neki diszkréten
-Nem foglalkozz vele.-mondta váll rántva
-Oké, te sem iszol többet!-jelentettem, ki
Kezdett hatni nála az alkohol. Nem mondom, hogy nem ez a lényege a bulinak, de nem akarok semmi konfliktust a bandában emiatt. Ugyan is szép következményei lehetnek, és ezt inkább elkerülöm. Egy srác hozzánk jött és elhívott engem táncolni. Miért ne? Szimpatikus volt és kedves is. Csípőnk együtt mozgott a ritmussal.
-Gyere velem.-mondta, majd kezemet fogva húzott maga után
Tudtam mire meg ki ez az egész, de nem fog össze jönni neki.
-Kihagyom kösz.-húztam ki kezem fogásából
-Ugyan cica, tudom, hogy te is akarod.-szorította magához
-Pedig nem , és engedj el míg szépen mondom!.-próbáltam meg eltolni magamtól
-Mert ha nem?-nézett rám kaján vigyorral
-Engedd el!-hallottam magam mögött egy ismerős hangot
-Te meg ki a frász vagy?!-kérdezte tőle a barom
-Ahhoz semmi közöd! Engedd el!-mondta hangosabban megmentőm
-És ha nem ?-kérdezte ismét
Na jó, most jövök én! Egy erőteljes mozdulattal telibe térdeltem a drágaságát, majd ellöktem magamtól, majd csuklóját elkapva hátrafogtam karját lapockájához tolva. Eléggé kellemetlen lehetett számára , de nem érdekelt. Szembe kerültem "védelmezőmmel". Titokzatosnak tűnt ugyan is ugyan az a személy, aki a sarokban ülve figyelt minket. Kapucnija teljesen homályba borította arcát, ezért nem volt túl bizalom gerjesztő számomra. Azonban ez hamar elmúlt, mikor levette kapucniját.
-Louis?! Te mit keresel itt?!-kérdeztem döbbenten
-Nem számít.-mondta
-Bocs, de engem elengedhetnél már!-mondta " foglyom"
Ellöktem erősen, így el tudott menni.
-Gyere, hazamegyünk!-fogta meg kezem Louis
Skynak is szóltunk, majd az autóhoz mentünk amivel Louis jött. Sky már totál káó, de legalább nem csinált semmi őrültséget. Beültettük az autóba, majd mielőtt Louis is beülhetett volna , megállítottam.
-Miért jöttél?-kérdeztem
-Mert vigyázni akartam rád.-simított el egy tincset arcomból
-Tudok vigyázni magamra.-fontam össze karjaim
-Tudom.-mosolyodott el.- De nyugodtabb voltam így.-mondta nekidőlve az autónak
-Miért?-kérdeztem
Arcom kezei fogságába ejtette tekintetembe mélyedve. Kék íriszei babonázóan hatottak rám. Pillangók ezrei kaptak szárnyra gyomromban. Elgyengültem.
-Mert fontos vagy nekem.-hajolt közelebb
Ajkainkat puhán préselte össze. Furcsa módon nem volt ellenvetésem sőt olyan érzés volt, mintha hiányzott volna mindez. Hirtelen fájdalom nyilallt fejembe, mi kényszerített arra, hogy elhúzódjak. Fejemet fogtam szemem összeszorítva. Folyamatos emlékképek villantak be min Louisval vagyunk. Mintha leperegne előttem az életem.
-Jól vagy?-helyezte derekamra kezét , szilárd álláspontot biztosítva nekem
Felpillantottam rá. Szemeim könnyel teltek meg. Mindenre, egyszerűen mindenre emlékszem. Az összes veszekedésünkre. Minden egyes jó és rossz pillanatra.
-Héy, mi történt? Megijesztesz.-mondta arcomat simogatva
-Emlékszem!-mondtam lesokkolva.-Mindenre emlékszem.-szabadult ki egy könnycsepp, mit Louis óvatosan eltávolított
-Akkor gondolom, most utálsz.-vette le rólam védelmező kajait
-Nem Louis, nem utállak! Annyi mindenen mentünk már keresztül, még is kitartottál mellettem.-bújtam mellkasához belélegezve illatát
-Mert teljes szívemből szeretlek és sosem fogom hagyni, hogy bármi is közénk álljon.-puszilt hajamba
-Én is szeretlek.-csókoltam meg
Ezek után tudom,bármi is lesz, mindig itt lesz nekem és én is neki. hazamentünk, majd Skylert bevittük Harryhez, aztán mi is aludni mentünk. Szegény átadta a szobáját addig, míg nem emlékeztem rá. Magyarul kitúrtam szegénykémet a saját szobájából. de most visszacuccolt. Édesen magához húzott hajamba puszilva.
Mint, aki fél, hogy megszökök.
-Úgy hiányzott már ez. Rosszabb volt mint egy kínzás, minden nap figyelni téged és a közelemben tudni úgy, hogy nem ölelhettelek vagy csókolhattalak meg.-suttogta édesen
-Furcsa de nekem is.-mondtam mosolyogva , majd jó éjt puszi után mindketten elaludtunk.

Sziasztok! 
Na megint itt a rész! Remélem tetszeni fog! 
Jó olvasást hozzá! 
Komizzatok lét szí! *-* 

Xx Ella && Sky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése