2014. június 30., hétfő

2. Évad - 11. Rész - Deceiving!

~Skyler~

A srác helyes, de nem az esetem. Az esetembe tartoznak a zöld szemű, göndör hajó, agyon tetovált, apukák. Szép, leírtam Harryt. Miután táncoltunk vissza mentünk a pulthoz és kért nekem egy koktélt.
- El vagy jegyezve. - mutatott a gyűrűmre.
- Igen és most jön! - lépett mellénk Harry. Felálltam, majd nem ellenkezve vele mentem.
- Miért nem vagy Darcyval? -húztam fel a szemöldökömet.
- Aaron vigyáz rá, már aludt mikor eljöttünk.
Mikor odaértünk a többiekhez rögtön indultunk is, haza. Mikor megérkeztünk Aaron kiment és ment is. Darcyra ránéztem és békésen aludt a kiságyába. Elmentem lezuhanyozni, mire kimentem Harry egy boxerba ült az ágyon és nézte a TV-t. Bemásztam mellé és hozzá bújtam.
- Fáj a fejem.
- Csodálod? Ella mondta mennyit ittál!
- Pedig nem is vagyok részeg! - mondtam büszkén.
- Mi az, hogy táncolsz más pasikkal? - húzta fel a szemöldökét.
- Hát az úgy volt, hogy. . . - gondolkodtam. - Csak úgy volt! - rántottam vállat.
- Szerinted nem haragszom?
- Tudom, hogy nem, mert tisztába vagy azzal, hogy Én csak Téged szeretlek! - csókoltam meg.
- Ezzel nem engesztelsz ki! - mosolygott rám.
- Nem? - ültem fel és az ölébe, ültem vele szembe. . .

Reggel fáradtan keltem. Harry még mellettem édesen szuszogott. Kinyújtóztam majd kikeltem az ágyból, gyorsan felkaptam a köntösöm és ruhákkal együtt mentem a fürdőbe. Gyorsan felöltöztem, majd mentem ki. Amikor elmentem Darcy szobája előtt, hallottam ahogy kezdi a sírást. Beléptem a szobájába és már abba is hagyta. Kivettem a kiságyból, majd pizsamába lementünk. Adtam neki enni, majd Harry is megjelent. Darcyt beraktuk a járókába, Ő ott eljátszott, mi pedig a kanapén ültünk és néztük a TV-t mikor csengettek. Én mentem ajtót nyitni. Ahogy kinyitottam az ajtót megláttam Louist. Beengedtem. Harryvel beszélgettek Én addig Darcyt tisztába raktam. Majd megint csengettek. Pont mentem le a lépcsőn szóval, megint csak Én mentem ajtót nyitni. Ellát pillantottam meg. Teljes szomorúsággal az arcán. A nyakamba borult, engem és Darcyt is ölelve.
- Mi történt? - kérdeztem rémülten
- Megcsalt! - sírta el magát.
- Louis? - húztam fel a szemöldökömet.
 Csak bólintott. Mondani akartam, hogy Ő is itt van, de addigra már elindult a nappali felé... Ajajj!!

~Ella~

Miután lezajlott a hatalmas veszekedés én kiviharzottam a házból. A saját házamba mentem , ahol Aaron van. Persze neki is el kellet mesélnem az egészet, de nem bírtam nyugton maradni ezek után, így Skylerhez indultam. Mikor megérkeztem tudta, hogy valami nincs rendben velem. beinvitált, csak egy fontos részletet elfelejtett közölni velem. Azt, hogy Louis épp a nappaliban van. Szó szerint lefagytam, amikor megláttam. Szívem még hevesebben vert, mint eddig. Fal sápadt lett az ő arca is.Szeme fel volt dagadva és piros volt.
-Ella kérlek....-kezdte volna
-Skyler, fent megvárlak.-indultam el az emelet felé
-Kérlek kicsim.-fogta meg a kezem
-Engedj el!-húztam ki a kezem.
-Ella, legalább hallgasd meg.-állta el utamat Harry
Megadva magam bólintottam, mire Sky és Harry is magunkra hagytak minket. nem akartam! Nem akartam látni! nem akartam beszélni sem vele! Elkövettem a legnagyobb hibát az életemben! Beleszerettem valakibe. Ráadásul nem is akár kibe! Egy világsztárba kellet pont beleessek! Miért ne?! Talán az kevésbé fáj? Francokat! Ez ugyan olyan mindig! Akárkiről is legyen szó! Az a legrosszabb, hogy tényleg szeretem! Ő az egyetlen, aki miatt bevállaltam a kockázatot is, akiért bármire képes lennék, és pont ő teszi ezt velem. Megalázott! És ezt nem fogja tudni jóvá tenni semmivel! Nem érdekel a magyarázata, de végighallgatom, mert úgy sem engednek el addig Skylerék! De már nem változtat semmin! Ennyi volt! Lejárt az időnk, és ennek talán így kellett történnie, mert a sors így akarta. Én nem fogok az útjukba állni! Költözzenek csak össze , legyenek együtt boldogok! Nem érdekel! Én a munkámnak élek, és most már ott az öcsém is. Lesz elég gondom mindkettővel, nem hiányzik egy harmadik nyűg is a nyakamra! Elég bonyolult lesz az életem enélkül is. Louisnak meg nem bonyolítom tovább legalább! Nem kell a rajongók miatt aggódjon, hogy nem kedvelnek, mert már nem lesz kit szidjanak! Ezzel is egy gonddal kevesebb! Neki is és nekem is!
-Mit akarsz még mondani?! Nem ártottál már eleget ezzel?!-kezdett remegni a hangom ismét
-Én nem tudom mi volt ez az egész! Azt sem tudom ki az a Brithany! Könyörgöm kicsim hinned kell nekem!-jött egyre közelebb
-Ne!-helyeztem mellkasára kezem, hogy megtartsam a távolságot.- Nem kell mentségeket kitalálnod! Legyetek boldogok!-indultam meg az ajtó felé könnyezve
-Kérlek.Én...-fogta meg karomat
-Nem Louis! A mi időnk már lejárt! Vége!-szabadítottam ki karomat, majd próbáltam sírás nélkül lelépni
Az autómig jutottam, ahol aztán kitört belőlem, de nem hagyhattam, hogy ez elgyőzzön. Beültem a volán mögé, majd haza indultam. Aaronhoz. Becsaptam magam mögött minden ajtót, és bevágódtam az ágyba. Zokogtam, mint egy kisgyerek, akitől elvették a nyalókáját, csak épp tőlem a szerelmemet vették el...

~Harry~

Mikor Louis belépett tudtam, hogy baj van. Búvalbaszott, ahelyett, hogy mosolyogna. Elmesélte, hogy összevesztek Ellával, mert állítólag valami Brithany küldött neki egy SMS-t amit Louisval elég jól elbeszélgettek. De ez mind csak kitaláció, hisz Louis telefonjába nincs is ilyen SMS, de még név sincs ilyen. Sky jött le a lépcsőn, de akkor csöngettek. Ell lépett be a nappaliba. Ella felment volna az emeletre, de Louis beszélni akart vele. Mi otthagytuk őket és bementünk a konyhába.
- Mi történt? -kérdezte Skyler.
- Ellának küldött valaki egy SMS-t, hogy valamilyen Brithanyval Louis megcsalja. Összevesztek. - fogtam rövidre.
- Akkor ebből nagy baj lesz! - rázta Darcyt, mert sírt.
- Gondoltam. Főleg Ella, tudjuk, hogy milyen önfejű!
Egy nagy ajtó csapódás. Kimentünk és Louis szinte forrt a dühtől.
- Louis, Ella? - néztem rá.
- Elment. Szakítottunk! Vége! Érted?!
- Nyugodj meg! Kifogtok békülni! - veregettem meg a vállát.
Louis fogta magát és elviharzott. Skyler próbálta elérni Ellát, de nem sikerült neki. Felhívta Aaront és kihangosította.
- Ella? - kérdezte rögtön.
- Kb. 2 perce ért haza. A szobájába van, gondolom sír. - válaszolta Aaron.
- Otthon vagytok?
- Igen.
- Mindjárt ott vagyok! - nyomta ki.
A táskájába kezdett dobálni cuccokat.
- Vigyázz Darcyra, majd jövök, de most szüksége van rám! - csókolt meg, Darcynak pedig adott a fejére egy puszit.
Felkapta a kocsikulcsot és ment is.
Azt hittem, ma elkezdjük szervezni az esküvőt, de úgy látszik Sky ezt nem szeretné. Lehet már nem is akar hozzám jönni és csak Darcy miatt van velem?
Darcyval ettünk, kicsit nehéz volt, de sikerült. Skyler hívott, hogy van-e itthon minden, mert ha kell akkor megy vásárolni. Elsoroltam mit kell venni. Mikor hazaért, Bepakolt a hűtőbe, majd főzött vacsorát. Darcyt együtt megfürdettük, majd leraktuk aludni. Ettünk, majd a nappaliba néztük a TV-t mikor kibukott belőlem:
- Már nem szeretsz?
- Ez most, hogy jött? - nézett rám.
- Hát rég nem voltunk együtt, akkor megbeszéltük, hogy szervezzük az esküvőt, még neki se álltunk!
- Szeretlek Harry! - csókolt meg. - Ilyen eszedbe se jusson, hogy nem! Ti vagytok az életem, Darcyval!
- Akkor holnap elkezdjük szervezni?
- Persze! - mosolygott. 

~Louis~

Nem! Nem lehet vége! Nem hagyom ennyiben! Csak most kaptam vissza, és nem fogom elengedni egy kamu fénykép miatt! Csak nem tudom, hogyan tudnám bebizonyítani, hogy nem igazi. Hogy csak egy kamu az egész! Mert nekem úgy sem hinné el! Ezek után tuti nem! De a legrosszabb, hogy nem hagyta , hogy megmagyarázzam! Esélyt sem adott rá! Már pedig nem fogom feladni! Nem engedem el ilyen könnyen! Küzdök érte ameddig csak kell! Csak be kéne bizonyítanom, hogy ez egy hazugság! De nem tudom hogyan! Meg kéne tudni, ki küldte neki a fotót, és azzal beszélni! Mert ez így baromira nem jó! nem fogom elengedni miatta azt, akit az életemnél is jobban szeretek.

Csoki!! 

Késtünk tudjuk, de hétfőn és kedden is volt rész! Remélem tetszeni fog! Komizni, pipálni ÉR!!
Szerintetek mi lesz Ellával és Louisval?
Jó olvasást!

Xx Ella && Sky.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése