2014. június 15., vasárnap

2. Évad - 7. Rész - Waking

~Louis szemszöge~

Az orvos csodálkozva nézett rám, majd az ágyhoz lépett. Ella nyöszörgött, mire az orvos kiküldött. Aaron a széken aludt. Odaültem mellé és finoman felébresztettem.
- Mond. - nézett rám álmosan, 
Akárhányszor mondtam neki, hogy menjen haza és aludjon, nem hallgatott rám.
- Ella felébredt, de még nem mehetünk be hozzá. - mosolyogtam,
Végre felébredt! Annyira megnyugodtam, hogy tudom, most már biztosan nem hagy itt. Rögtön hívta Skyler-t, hogy Ella felébredt. Ők meg a többieket és rögtön itt is voltak.
- Mi van vele? – érdeklődött barátnője felől.
- Még bent van az orvos, vizsgálja. – mondtam boldogan.
Idegesen vártuk a fejleményeket. Ahogy kijött az orvos már le is rohantuk.
- Hogy van? – érdeklődtem.
- Viszonylag igen, azonban a sok vérveszteség miatt enyhe amnézia lépett fel nála. Nagyjából egy év esett ki az emlékezetéből. Az a fontos, hogy ne zaklassák fel semmilyen információval, vagy csak nagyon óvatosan vezessék rá, mert komolya gondokat vonhat maga után. De ne aggódjanak, ez az állapot nem fog sokáig tartani, maximum egy hónapig tarthat. – tájékoztatott minket.
- Mikor vihetjük haza? – Skyler.
- Két hónapig volt kómába, nem tudok mondani pontos időt, de ha nincs semmi eltérés, akkor akár még ezen a héten.
- Köszönjük. – mosolygott Aaron. – Na, akkor menjünk!

Kisétáltunk az épületből és már félig boldogan sétáltunk az autóig, ott elköszöntünk egymástól, és mindenki ment a saját útjára.

~Skyler szemszöge~

Miután Louis szólt, hogy Ella felébredt még gyorsabban készültem és ébresztettem Harryt. Az orvos elküldött minket. Elköszöntünk a többiektől, majd mentünk haza. A kocsiba Harry elkezdett sorolni pár lány nevet. Ő a Darcy-t akarja én a Rebeccát. Ezen kicsit összekaptunk, majd jött az, hogy a múltkor megkértem, hogy menjen el és vegyen gyerekülést, hát nem elfelejtette. Ezen is kicsit összekaptunk, hogy mindent nekem kell elintéznem. Felhívta Anne-t, hogy ilyenkor mit csináljon, mert nem kicsit kiborultam. Harry kihangosította a telefont.
- Skyler, mikor az utolsó napokba vagy kiborulsz, Én így voltam Harryvel. Nem fog veled bírni, szóval készülj fel Fiam, mert ezek lesznek életed leghosszabb napjai!
- Anya, gyertek ide! – esett kétségbe Harry.
- Összeszedjük a cuccunkat és megyünk! Maximum holnap már ott vagyunk! Figyelj Skyler-re, nagy szüksége van rád! Skyler, ha fáj, menjetek a kórházba és vigyázz magatokra! Majd holnap érkezünk.

Reggel, fáradtan keltem. Nem fájt semmim. És nem is voltam rosszul. Oldalra néztem és Harry még aludt, láttam rajta, hogy kimerült. Kikeltem az ágyból és a köntösömet magamra véve mentem le. Lent Anne és Robin már a konyhába ültek. Csodálkoztam.
- Jó reggelt. – köszöntem. – Mikor értetek ide?
- Szia, ölelt meg Robin, majd Anne.
- Olyan fél hét körül, Harry beengedett minket, majd vissza is feküdt. – mosolygott Anne.
- Mondta, hogy tegnap nagyon kiakadtál. – Robin.
- Teljesen jogosan! Már két hete megkértem, hogy vegyen gyerekülést a kocsiba. Amit elég rendesen elfelejtett. – ültem le. Anne csinált nekem kávét amit meg is ittam. Ekkor Harry jött le a lépcsőn, egy alsónadrágba.
- Jó reggelt. – köszönt, adott egy szájra puszit, majd Anne-t megölelte, Robinnal kezet fogott, majd leült. Evett két szendvicset Én addig elbeszélgettem Anneel. Olyan dél körül Rendeltünk, kaját mivel nekem Harry nem engedte, hogy főzzek Én meg Anneék.  Így rendeltünk. Evés után a nappaliba néztük a Tv-t.
- Skyler, mennyi időd van még? – szólalt meg Anne.
- Még két hét, de az orvos szerint addig nem húzom ki. – válaszoltam.
- Feszül a hasad?
- Kicsit.
- Fáj is?
- Igen.
- Harry hozd a cuccot, megyünk a kórházba. – utasította Anne.
Beültünk a kocsiba, és már mentünk is. Amint odaértünk Ellával találkoztunk, aki a folyosón sétált Louisval és Aaronnal.
- Megyünk szülni. – mondta Harry. Egy orvos hozott egy tolókocsit és abba betoltak egy vizsgálóba. Harry kint maradt, szerencsére. A dokinő megvizsgált, majd közölte:
- Akár mikor jöhet a baba. Az előjelek megvannak. Lehet, hogy még ezen a héten nem, attól függ, hogy szeretne világra jönni. – mosolygott. – Vigyázz magadra Skyler és a kicsire is. Egyél rendesen!
Segített felállni, majd ki is kísért. Elköszönt, majd visszament.
- Mit mondott? – Harry.

- Bármelyik pillanatba szülhetek. – mosolyogtam. Kézen fogva mentünk Ella kórterméig. Beszéltünk vele, kiderült, hogy még ma kiengedik, csak várna még egy papírra. 
Haza mentünk, Gemmáék átjöttek hozzánk. Dave figyelt rám, Harry helyett is, aki Gemmával és Anneel főzött. Robinnak pedig el kellett intéznie valamit. Én a kanapén feküdtem, Dave pedig simogatta a hasam, jól esett ilyenkor nem rúgott a kislányom. De most így se hagyta abba. Mikor Dave megérezte, rám nézett és elmosolyodott. 
- Ilyet gyakran csinál? 
- Szinte mindig. Verekedős egy kislányom lesz. - kuncogtam. 

Mindenki nálunk aludt, mert ki nem hagynák a babának a születését. Még Ella, Louis, Aaron és Niall is átjöttek. Beszélgettünk, majd hangosan kezdték hallgatni a zenét és ittak. Nem voltak részegek, de józanok se. Természetesen, Ella, Aaron Gemma, Anne és Én nem ittunk. Mondjuk Aaron ihatott egy kicsit, de szigorúan csak Ella tudta nélkül. Majd mikor úgy láttuk, hogy a fiúk eleget ittak elmentünk zuhanyozni, majd aludni. 


Reggel viszonylag későn keltem. Már Harry se volt mellettem, pedig mindig Én kelek előbb. Nyújtózkodtam egyet, majd kikeltem az ágyból és mentem le. Lent a konyhába Ella, Gemma és Anne beszélgettek. 

- Sziasztok. - köszöntem. 
- Jól aludtál? - Anne. 
- Viszonylag. - rántottam vállat, kivettem a hűtőből a narancslevet és öntöttem magamnak egy pohárba, majd azt kezdtem szürcsölgetni. 
- Mizu csajszi? - jöttek be a fiúk. 
- Semmi. - válaszoltam Louis kérdésére. 
Harry adott egy gyors csókot, aminek Dave nem igazán örült. Vagyis az arca nem tiszta szívéből jövő örömét mutatta. Felmentem és kerestem ruhát. 
Ruhám :) 
Lementem és addigra már mindenkin normális ruha volt. Leültünk a nappaliba és néztünk a híreket. Hát persze, hogy mi is benne voltunk, az még annyira nem is zavart, mert már megszoktam, de hogy a meg nem született gyerekemet is belevonják, na az felhúzta a pumpát. 

- Harry Styles és kedvesen Skyler Austin új szintre hozta kapcsolatát. A híres énekes már hónapok óta megkérte Skyler kezét, talán azért, mert érkezik a baba? A rajongók tanakodnak, hogy Skyler csak Harry pénzére hírnevére utazik, de vajon ez így is van? Viszont a babának kifejezetten örülnek. Ez most hogy van? Megkérdeztük Harry egykori barátnőjének a véleményét. Taylor Swift nyilatkozott is nekünk: 


- Mindig is tisztában voltam azzal, hogy Skyler csak Harry pénzére és hírnevére utazik. Nem értem Harry ezt, hogy nem veszi észre! Skyler egy olyan nő, aki mindenre képes, ha azt ő eltervezi az úgy is lesz! Nagy a valószínűsége, hogy csak felcsináltatta magát, hogy Harry még véletlenül se hagyja el vagy legalább kapjon gyerektartást, hisz neki abból is csak pénz jön be. Mint tudjuk ő nem a mi köreinkhez tartozik. 


- A következő témánk az iskolai . . . 

Itt Harry kikapcsolta a TV-t. Mérgesen összenéztek Louis-val. 

- Ez a nő megőrült! - rázta a fejét Ella. 
- Eddig se bírtam, de ezek után. Gyűlölöm! - értett egyet nővérével Aaron. 
Harry-nek csörgött a telefonja, így félrevonult. Mikor visszajött elég búvalbaszott képet vágott. - bocsi a csúnya kifejezésért!! - szerk..- 
- Hát van egy rossz hírem. - kezdte. 
- Mi? - Anne. 
- Most hívott Paul, hogy mennünk kell New Yorkba egy koncertre. Holnap lesz a koncert, és utána jövünk is haza. Azt ajánlja, hogy szedjük össze magunk a cuccunkat és menjünk ki a repülőtérre, mert különben ő fog minket kirángatni. 
- És ha jön a baba? - estem kétségbe. 
- Akkor jövök, ott hagyom a koncertet, de veled leszek mikor jön a baba! Ezt megígérem! - ült le mellém és megcsókolt. 
- De nem hagyhatod cserbe a rajongóitokat! 
- Miattatok megteszem! - nézett mélyen a szemembe. 

~A koncert utáni este~

A koncert nagyon jól sikerült, mi Ellával és Aaronnal itthonról néztük, mert ugye ment a TV-be is. A koncert közbe Harry felhívott a rajongóik előtt és megbeszéltük ezt az egész csak a pénzére és a hírnevére hajtok témát. 

" - Engem Harry pénze, hírneve nem érdekel! Nemek csak a szeretete kell és ennyi! Ha nem szeretne nem lennék vele, Elnézést kérek mindenkitől előre, de Taylortól nem vártam mást a múltkori cselekedete után! Rám lehet mondani mindent, nem érdekel, van nagyobb problémám is, de viszont a gyerekemre nem mondhattok semmit! Én imádlak titeket és ez természetesen annak nem szólt, aki ugyan így érez irántam! Úgy közlöm, hogy Harry majdnem itthon maradt, de ÉN nem engedtem neki, mert ti, akik nagy rajongói vagytok, erre a napra vártatok. Ha itthon maradt volna, akkor teljesen jogosan mondanátok rólam bármit, de addig nem! " 


A kis megnyilvánulásom után rengetek üzenetet kaptam, hogy ne haragudjak az eddigi utálkozásuk miatt és, hogy teljesen megbánták amiket eddig írtak nekem. A követőim száma megnőtt, és rengetegen kiírták, hogy várják már a kisbaba érkezését. Világtrend lett abból, hogy majd amint megszületik és lesz egy kis időm írjam, ki, hogy hogy hívják és csatoljak hozzá képet is, természetesen az apukájával. 

Anne és Robin átköltöztek Gemmáékhoz, mert őket is szemmel akarják tartani, hogy egyenlőre ne legyen több baba a családba. 

Ez a napom is úgy kezdődött ahogy szokott. Reggel Harry édes szuszogására keltem. Megfordultam, majd arcát kezdtem simogatni mire a hátára fordult. Közelebb hajoltam hozzá, nyakár csókolgattam. Elmosolyodott és rögtön magához húzva csókolt. Addig csókolóztunk míg már Én voltam alul ő pedig felül. Csókolóztunk, mikor egy hatalmas fájdalom nyilalt a hasamba. Összeszorítottam a szemem és a számat is, az utóbbi miatt Harry abbahagyta a csókolást. 

- Mi a baj? - nézett furcsán. 
Nem tudtam válaszolni, de valami nedveset éreztem OTT!! 
- Ugye nem?! - váltott az arca kétségbe esettre. . . 


Sziasztok! 

Megkezdődött a nyári szünet, Én kifejezetten örülök neki! Nem kell tanulni, nem kell korán kelnem és stb, több időnk lesz majd a blogírásra. Ezt a részt viszonylag gyorsan összehoztuk és ami a legjobb: nem késtünk vele! Remélem tetszeni fog és kap pár komit vagy pipát! Mondjuk pipát szokott, de a komikból eléggé kifogytatok! Arra szeretnélek titeket megkérni, hogy írjátok le a véleményeteket! Mi tetszik nem tetszik, tudjátok, amit ilyenkor szokás! Elérkeztünk ahhoz a részhez is ahol megkezdődik a szülés. A következő részt izgisre tervezem vagyis próbálom majd azzá tenni! Jó olvasást! 
Ölelünk titeket: 
Xx Ella && Sky. . 

4 megjegyzés:

  1. Hello!!
    Nagyon jól írtok..!! De az elözö részben még a baba fiú volt. Ezt nem rosszindulatból írom félre ne értsetek!!! További sok sikert :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Igen az előző részben, de mikor Skyler meséli a két hónap történéseit, akkor oda van írva, hogy kislány lesz! Köszönjük!! :)
    Xx ~Alisa~

    VálaszTörlés
  3. Ja jó tényleg...bocsi csak este szoktam olvasni..tudom nem kifogás bocsi..Amugy nagyon jó blog :)))

    VálaszTörlés