2014. május 9., péntek

26. Rész - Party!! (Big secret!)


~Skyler~

Harry nem ellenkezett így nem kellett, ma még egyszer veszekednem vele. Szerencsére. nem érzem, hogy elszámolással tartoznék neki ezzel kapcsolatban. Mikor Daveék házához értem, csöngettem, az ajtó rögtön nyitódott és Gemmával találtam szembe magam.
-Szia.-ugrott nyakamba egyből
-Én is örülök neked, de jó lenne ha nem fojtanál  meg.-nevettem fel
-Jaj, bocsi csajszi.-engedett el
-Azt nem mondtam, hogy nem esik jól öleltem újra magamhoz
-Csoportölelés.-kiáltott Bátyám
Vagy 5 percig még így ölelkeztünk, majd  beljebb mentünk . Mivel már elég fáradt voltam elköszöntem tőlük, majd lezuhanyoztam s aludni mentem. Reggel azonban váratlan dologra ébredtem. Harry ült az ágyam szélén .
-Te mit keresel itt?-kérdeztem
-Csak látni akartalak.-mondta fejét lehajtva
-Miért? -kérdeztem
-Mert nem engedlek el többször.-fogta meg kezemet
-Akkor legalább engedj levegőhöz jutnom.-mondtam képletesen
-Sajnálom. Mindent sajnálok. Tudom egy féltékeny barom vagyok, de joggal vagyok féltékeny. Mert gyönyörű vagy és nincs egy olyan srác sem, aki ezt másképp látná és nem akarlak elveszíteni.-nézett szemembe végig mondva monológját
-Szeretlek.-csókoltam meg 
Hevesen csókolt  vissza, mi felért egy "végre visszakaptam"-mal. Szorosan ölelt magához, mit nem elleneztem. Automatikusan túrtam bele göndör tincseibe, eljátszadozva velük. Idilli pillanatunkat az ajtó szakította félbe.
-Bocsi fiatalok.-nevetett fel Gemma
-Semmi baj.-mondtam mosolyogva
-Ezt a magad nevében mond.-morgott Harry
Összeborzoltam fejét kárpótlásul, majd kikászálódtam az ágyól. Ideje haza menni. Ugyan is még el kell készülni az esti bulira.

~Ella~

Lesokkolt ez a hír. nem tudom elhinni! Ez mos komoly ? 
-Mi? De ez lehetetlen! Nem ! Biztos csak összekeversz valakivel!-hebegtem idegesen
-De hisz te vagy Gabriella , vagyis Ella , vagy nem ?-kérdezte kétségbeesetten
-De! Én vagyok, de akkor is,ez abszurd! Ilyen nincs!Csak tudnék róla, ha lenne egy öcsém!-akadtam ki
-Nem feltétlenül. Nekem sem akarták elmondani, hogy van egy nővérem.-mondta
-De akkor még is hogy tudtad meg? -kérdeztem
-Belopóztam az irodába és ott találtam meg a te dossziédat. Abban volt benne. A családneved megváltoztatták.-magyarázta
-Értem.-gondolkodtam el.-De akkor mi az eredeti nevem?-kérdeztem rá
-Withmore, mint nekem. És ebből lett a White.-magyarázta
-Értem.-döbbentem le teljesen
-Most magadra hagylak, hogy gondolj át mindent és ha utána szeretnél még látni akkor, majd keress meg.-nyújtott át egy cetlit amin egy telefonszám volt.-De ha nem akarsz többet  hallani sem rólam megértelek, csak gondoltam jogod van tudni, hogy van egy öcséd.-mondta
-Köszönöm.-fogadtam el
-Szia.-köszönt el,  mire egy intéssel válaszoltam
Végignéztem amint elsétál, majd bementem a házba. Igaza lehet a srácnak. Teljesen logikus és a név is és......Jesszus! Nem hiszem el, hogy van egy testvérem. Eddig mindig egyedül voltam és jól megvoltam magamnak. Nem vágytam senki társaságára sem, de utána megismertem a srácokat meg a két csajszit akiket nagyon imádok. Talán Louist jobban megszerettem , mint kellett volna. De az érzéseimnek nem tudok parancsolni, csak gátat szabni . Amit meg is tartok. Eddig egy meg törhetetlen csajnak képzeltem magam, mert mindenki ezt állította rólam , de rájöttem, hogy ez nem pont így van. Az érzelmeim nagyon is befolyásolni tudnak. Szenvedek, mikor Louisval rosszban vagyunk, de mikor a közelében vagyok úgy érzem, hogy semmi gondom nincs az ég világon. Még is ezt az egészet megnehezíti ez a sok titok az életemben, mit nem fedhetek fel nekik és nem is szándékozok. Bár Skyler már tudja, de ő megőrzi. Bementem a házba, mert elég hűvös volt idekint egy rövid ujjúban. Mikor beléptem Louis egyből egy takaróval közelgett felém. Figyelmes velem mindig. Gondosan rám takarta, majd átkarolva vezetett be a nappaliba.
-Ki volt ez a kis srác? -kérdezte
-Csak...csak az....nem érdekes.-mondtam
Fogalmam sem volt mit mondhattam volna. Nem mondhatom azt, hogy ő a kisöcsém , akit a nevelőotthonban eltitkoltak előlem és tudomást szerezve rólam megkeresett! Vajon mit élt át? Jó helye van, de hát még azt se tudom kikkel lakik, vagy még az otthonba él? Olyan jó lenne tudni, de nem merem felhívni, nem akarom felkavarni az eddigi nyugodt életét! 
- Ella, baj van? -lépett be a nappaliba Sky. 
- Nincs. Miért? - néztem rá.
- Harry háromszor szólt Te pedig nem válaszoltál. - ült le mellém. - Jogy ne legyél ilyen búval baszott eljöhetnél velem bulizni. 
- Sky, ez lehet, hogy nen jó ötlet! - néztem rá. 
- Miért? 
- Mert.. Mert.. Mert nem tudom! - nevettem el magam. 
- Na ez az! Utoljára Párizsba voltunk együtt bulizni, itt az ideje, hogy megint menjünk! - ölelt át.
- Nem azért, de Te bolond egy lány vagy!
- Köztudott. - rántott vállat. - Na gyere Harry-t kitúrjuk a szobából és mi készülünk a bulira. Erre az estére, elfelejtjük, hogy van pasi az életünkbe.
- Ezt remélem a magad nevébe mondtad!
- Ne nézz hülyének!
- Nem teszem, tudom, hogy az vagy! - mentünk fel a lépcsőn. Harry az ágyon ült, Louisval együtt és videó játékoztak.
- Fiúk, készülnénk. - állt eléjük Sky, engem is magával húzva.
- Mi meg játszanánk. - nézett rá egy pillanatra Harry.
- Jó! - fújta ki a levegőt. - Akkor bevisszük a ruhákat és készülünk, ne gyertek be! - fogta meg szinte sz össze ruháját és berángatott a fürdőbe, majd bezárta az ajtót.
Miután mind a ketten lezuhanyoztunk. Majd kiválasztottuk a tökéletes ruhát. Én egy piros ruhát, Skyler, pedig egy feszülős fekete ruhát választott. Mivel nem hozott be fehérneműt és Én se így egy törölközőt magunk köré csavarva kimentünk. A fiúk rögtön ránk kapták tekintetünket. Én átrohantam Louis szobájába és elővettem egy tiszta fehérneműt. Visszamentem és Skyt, ép Harry próbálta megcsókolni Sky-t, de ő nem hagyta magát.
- Baby. - fogta meg a derekát.
- Le fog esni rólam a törölköző! - fogta szorosabban az anyagot.
- Menjetek szobára! - mondta Louis és tovább nyomkodta azt, az izét.
Sky, egy pillanatnál eltudott szabadulni és megragadta a kezem és berángatott a fürdőbe. Felöltöztünk és megcsináltuk a hajunk, majd a sminkünk és ott volt, hogy már lassan indulhatunk. Kimentünk a szobából és a fiúk megint ránk néztek. Bevallom kicsit fura nekem, mert sosem hordtam ruhát eddig főleg nem ilyen magas sarkút, de még tetszik is. Nem tudtam nem észrevenni Louis pillantásait. Tekintete vágytól égett. Egy pillanatra sem pillantott más felé.
- Baby, nagyon szexy vagy! - nyalta meg alsó ajkát Harry.
Skyler, csak megforgatta a szemét és előhalászott néhány cipőt nekem.
- Ez jó! - adott nekem egy piros magas sarkút.
Leültem az ágyra és felhúztam. Elővett egyet magának, majd felhúzta.
- Ugye nem így akartok menni? - jöttek be a fiúk, de mindenki.
- Igen, azt tervezzük! - Sky.
- Pedig mi nem örülünk neki! - Zayn.
- Nem érdekel! - mondtuk egyszerre.

~Skyler~

A fiúk kezdenek kikészíteni. Úgy megyünk bulizni ahogy akarunk, nem az apám egyik se! oké megértem, hogy féltékeny, de akkor is. Gyorsan összeszedtük magunkat és hívtunk taxit, majd mentünk is.

Egész este nagyon jól szórakoztunk. Ella elmondta az öccsével kapcsolatos dolgokat és ezt a témát ki is tárgyaltuk. Felkeresi és ha a nevelőotthonba lakik akkor ő majd kiveszi onnan és oda költözik hozzánk. Tomyval rengeteget táncoltunk ittunk és beszélgettünk. Olyan négy óra felé már eléggé sokat ittunk, persze Ella megint nem ivott annyit mint Én. Ő még észnél volt. Hívott taxit és hazamentünk. Otthon ahogy beléptünk, a fiúkkal találtuk szembe magunkat.
- Sokat ivott? - kérdezte rögtön Harry és Ellára nézett.
-Kicsit......kicsit nagyon.-nevettet halkan Ella
-Na gyere kicsim, ideje aludni.-vett át Harry ugyan is Ellára támaszkodtam
Jó ilyenkor van egy kis baj az egyensúlyérzékemmel. De szerintem ez normális, ha valaki felönt a garatra. Azt még láttam , amint Louis elkezd beszélgetni Ellával, de már nem tudom miről. Az utolsó emlékem az az, hogy Harry bevisz a szobába, majd pizsibe átöltöztet , és mellém bújva elalszunk. Reggel iszonyú fejfájásra ébredtem. Nyöszörögtem egy ideig, majd mikor méltóztattam kinyitni a szemem, Harry már egy aspirinnel és egy pohár vízzel a kezében állt előttem. Bevettem, majd lustán visszadőltem az ágyba. Harry persze kapott az alkalmon és vissza bújt mellém. majd mikor meguntam a semmittevést kimásztunk mindketten, majd normális ruhát öltve magunkhoz csatlakoztunk az él emberek közé. Konyhába leérve Ellát pillantottam meg, aki a fejét az üvegasztal hideg lapjára döntve hűtötte.
-Másnaposság?-nevettem
-Aha.-válaszolt helyette Louis , aki mellette ült
Arról inkább nem is beszélek nekem milyen. Oké, hogy Ella is ivott nem is keveset, de viszonylag józan maradt nem úgy ,mint Én.

~Ella~

Az este folyamán sokat beszéltünk Skylerrel, Aaronről és arról, hogy mi lehet vele. Hogyan él, vagy hol. Skyler kitalálta, hogy ha még mindig a nevelőotthonban akkor én magamhoz vehetném, mint törvényes gyámja és itt élne velünk. Nem tudom ezt a srácok hogyan fogadnák, hisz én is csak épp, hogy beköltöztem ide. Ráadásul nem mondhatom el nekik, hogy nevelőotthonban nevelkedtem fel, és ő az öcsém, akiről most szereztem tudomást. Főleg, hogy újabb vitákat szülne Louis és köztem. És ezt nem akarom. Tuti, hogy kiakadna amiért nem mondtam el neki, mivel mi mindig mindent megbeszélünk. Legalább is majdnem mindent. De az este csak zajlott, majd hazaesve nagyon meglepődtem mikor Louis is ébren volt. Skylert átadtam Harrynek épségben, mivel meg voltam bízva , hogy vigyázzak rá. Bár erről Sky nem tudott. 
-Hogy-hogy ébren vagy ? -kérdeztem 
-Tudni akartam, hogy rendben hazaérsz. Nem voltam nyugodt.-ölelt meg 
Szorosan megöleltem én is, majd mindketten felmentünk és elaludtunk.  Szerintem nem is kell mondanom, hogy reggel baromi másnapos voltam. Louis vonszolt le a konyhába ahol, amint beültetett a székbe én levágtam a fejem az asztalra , ami meglepően hideg volt. Jól esett, mert hűtötte a fejem, Louis pedig hátamat simogatta együtt érzően. Lefogadom , hogy jót mulat rajtam. Pár perccel később a hangokból ítélve Skyler is csatlakozott hozzánk és gondolom Harry vele volt. Persze ő is jót mulatott rajtam, de nem akarom elképzelni neki milyen fejfájása lehet ezek után. A csengő csak fokozta ezt. Fájdalmasan nyöszörögtem. 
-Kellette neked ennyit inni.-puszilt hajamba Louis 
Skyler vonszolta magát a csengőhöz.
-Ella, gyere. Aaron keres.-szólt 
Felkaptam a fejem erre a mondatra. Basszus!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése