2014. március 6., csütörtök

10.rész - Újra tánc!

Sziasztok! 
Mivel az előző részhez igen nehezen sikeredett összegyűjteni a komikat azért most csak kettőt kérek és jön a kövi rész. 
              Ölelünk titeket: Ella & Skyler.... 

Óvatosan dőlt felém már olyan közel volt, de akkor. . . megszólalt a telefonom. A francba!! Persze..... miért is ne?! Pont most kell becsördülnie!! Harry zavartan hajolt el , majd zsebre téve kezét , a padlót kezdte vizslatni. Aranyos volt, ahogy zavarba jött. A telefonom képernyőjére meredtem, majd elnevettem magam.
-Csak egy emlékeztető.-nevettem
Bizony, jó ,hogy eszembe juttatta Gemma szülinapját. Szinte el is felejtettem. Harry elmosolyodott, majd kissé bátrabban felém közeledett, majd kezem gyengéden megfogva húzott maga után a kanapéhoz. Elterültünk rajta mindketten. Bár ő ült, én pedig az ölébe hajtottam a fejem, ami nem volt ellenére. Azért az furcsa, hogy mindenki eltűnt. Micsoda véletlen. De persze nem baj, mert így legalább ketteseben lehetünk.
~Másnap reggel~
Arra keltem, hogy valaki simogatja a hátam. Nehezen kinyitottam a szemem majd ránéztem az illetőre. Gyönyörű zöld szemei arcomat vizslattak és mosolygott. Lassan adott egy csókot, majd elhúzódott és megint rám mosolygott. Nagy nehezen, de mivel Gemmának holnap szülinapja van kikeltem az ágyból és gyorsan felöltöztem.
Megfésülködtem, ettem utána fogat mostam és tettem fel egy kicsi sminket. Harryvel megbeszéltük, hogy megszervezzük Gemmának a legjobb szülinapi bulit. Lefoglaltuk a helyet, meghívtunk vendégeket, az én régi barátomat is, aminek Harry annyira már nem örült, de nem mutatta ki. Gemmát a fiúk és Ella lefoglalták, mozi+kaja+vásárlás meg ilyenek. Megrendeltük a tortát, szerintem nagyon jó lett és elmentünk ajándékot venni. Én kapásból tudtam, hogy mit vegyek Harry viszont bajlódott. Harry egy óriás macit vett neki én pedig két koncertjegyet V.I.P. The Vamps. Még mikor élt a bátyám és nálunk voltak megbeszéltük, hogy egyszer elmegyünk együtt egy koncertjükre és ennek 3 hét múlva itt is lesz az ideje. Harry szinte kiakadt, mert a jegyárus csajjal megbeszéltük, hogy Bradley Simpson milyen helyes.

Beültünk a kocsiba, Harry idegesen beindította az autót és elhajtott. Felé néztem.
- Féltékeny vagy? - húztam fel a szemöldökömet.
- Nem! - nézett rám mikor megálltunk egy lámpánál.
- Harry!
- Igen az vagyok!
- Ne csináld már, nagyon jól tudod, hogy én téged szeretlek! - adtam neki egy puszit.
Mikor visszaértünk a buszhoz bementünk és Anne meg Robin már ott voltak.
- Skyler! - ölelt meg Anne.
- Szia. - köszöntem, persze viszonoztam az ölelését.
- Remek híreket hallottam! Igaz? - mosolygott.
- Attól függ, hogy miket? - mentem Robinhoz. - Szia. - öleltem meg őt is.
- Visszamész táncolni? - ült le mellém Anne.
- Milyen táncról van szó? - kérdezett Harry.
Hát igen. 10 évig táncoltam, de két éve abba hagytam, mert eltörtem a lábam és utána már nem volt úgy kedvem, de azt hiszem, most visszajött. Erről még Harrynek nem igazán szóltam.
- Régen táncoltam. - rántottam vállat.
- Versenyeket nyert és világhírű versenyen léptek volna fel mikor "VÉLETLEN" - rajzolt időzőjeleket Gemma. - eltörte a lábát és abbahagyta. Utána még visszamehetett volna, de nem tette. - mondta el az egészet.
- És én erről miért nem tudok? - húzta fel a szemöldökét Harry.
- Mert ma este akartam elmondani, hogy felkértek és a régi párommal táncolnék még nem is az, hogy ujjhoz hozzá szokni. - magyaráztam.
- Értem. - bólintott. - És újra kezded?
- Még nem tudom! - álltam fel mert megszólalt a telefonom. Megnéztem, hogy ki keres és a táncpartnerem neve villogott rajta. "Josh"  Elhúztam a zöld csíkot és a fülemhez emeltem.
- Szia, Josh! - köszöntem.
- Szia, Skyler! Ráérsz este? - kérdezte rögtön.
- Nem tudom, attól függ.
- A tánc partnered Josh az? - kérdezte Gemma.
Bólintottam.
- A szüleimnek van egy próbatermük, ha gondolod, ma táncolhatnánk kicsit. - adta az ötletet josh.
- Nem tudom, megkérdezem és utána írok egy SMS-t, hogy mi van! Te pedig elküldöd a címet. És a legfontosabb kérdés vihetek magammal barátokat?
- Persze! Az SMS-t meg várom, remélem jöttök! Akkor majd írj, szia.
- Szia. - és letettük.
- Elmész! Nincs kifogás! Megint táncolni fogsz! - kötötte ki Gemma.
- 1.: Ugye eljöttök velem? - mindenki bólintott. a fiúk mg csak most értek be, de azért ők is. - 2.: Harry nem zavar, hogy már is hozzám nyúl? - néztem barátom felé.
- Miért zavarna?
- Mert csak mert azt mondtam egy srácra, hogy helyes, Te elkezdtél féltékenykedni.
~Este~
Egész nap Anne és Gemma beszédét hallgattuk, hogy milyen jó, hogy újra táncolni fogok. Remek! Csak anyáék kellenének és meg van az egész család szidása amiért nem mentem vissza táncolni. Harry meg csak nézett egész nap, figyelte minden egyes mozdulatomat. Este kényelmesebben felöltöztem, a hajamat felfogtam.

Beültünk a kisbuszba és mentünk a megadott címre. Mikor odaértünk egy hatalmas próbaterem tárult elém. Mikor beléptünk Josh már ott volt, és ült a tükör előtt, a hátá támasztotta a tükörnek.
Ahogy ránk nézett felállt, végig nézett a társaságon és megakadt a szeme rajtam. Elmosolyodott.
- Sziasztok! . köszönt és közelebb jött.
- Hali. - fiúk.
- Szia! - köszöntünk négyen normálisan, Anne, Robin, Gemma és én.
Közelebb lépett és megölelt.
- Elég lesz! - szólalt meg Zayn.
Kiállnak egymás mellett, ezt észre vettem!
Mindenki bemutatkozott mindenkinek, majd leültek, mi meg kezdtünk táncolni. Volt egy olyan rész ahol kicsit lejjebb csúszott a keze ott Lousi közbe szólt:
- El a kezekkel! - kiabálta.
- Ennél a résznél így kell! - kiabáltam vissza. Két óra táncolás után Josh félre hívott.
- Eljönnél velem valahová?
- Josh, nekem barátom van!
- De csak mint barát és a haverjaid is jöhetnek. - mosolygott.
- Nem tudom! Lassan én költözöm Londonba.
- Én is! - örült meg.
- Oké. Akkor majd még úgy is beszélünk. - mentünk vissza a többiekhez.
Még beszélgettünk kicsit, de azért az feltűnt, hogy a fiúknak nem igazán szimpatikus Josh. Anne és Gemma nagyon jól elbeszélgettek vele, de Robin a fiúkhoz társult át. Nem tudom, hogy mi a bajuk vele. Eddig velem mindig rendes volt! . . . . . . . . . 

4 megjegyzés: