2014. március 11., kedd

13.rész-You are my drug

Sziasztok, nagyon örülök, hogy ilyen hamar összejött a komi. Bátorkotunk egy kicsit megemelni 4 komira, szóval hajrá gyerekek!! :D 
Puszi: Sky és Ell

~Skyler szemszöge~
Ahogy mentünk egyre beljebb megláttam egy ismerős alakot. . . Ella. Mit keres ő itt? Nem Louisval van? Dave csak ment én meg követtem csendben. Kicsit frászban vagyok a helyszín miatt. Elég hátborzongató látni egy fehér krétavonalakból álló alakot tudván, hogy  percekkel ezelőtt egy hulla feküdt ott. Kiráz a hideg ettől az egésztől. Ahogy a szőke lány felé haladtunk egyre biztosabb lettem benne, hogy az Ella. De úgy tudtam, hogy Louisval elmennek a szüleihez. Ezek szerint mégsem. Odaérve Ell nagyon megdöbbent. Minta a vér is megfagyott volna benne úgy bámult rám.
-Ella, ő itt egy jó barátom..
-Skyler.  Tudom.-vágott Dave szavába
-Ismeritek egymást?-lepődött meg
-Igen, ő Louis jó barátja és a miénk is.-mosolyogtam rá
Kicsit csendben maradtunk, majd Ella felvázolta a helyzetet Davenek, hogy mit tud és, hogy valószínűleg mi történhetett. Úgy látszik nagyon érti a dolgát. Biztos, hogy nem egy két év ezt betanulni. De vajon miért nem mondta nekünk, hogy itt dolgozik. Miket titkolhat még? Amint több időt töltök vele egyre  jobban érdekelnek a titkai.
~Ella~
Rendesen frászt kaptam mikor megláttam Skylert Davevel. Nem szerettem volna, hogy tudjanak a munkámról. Nem is magam miatt, hanem miattuk. Nem túl biztonságos ez, legalább is számomra. Nem tudom miért , de ezalatt a pár év alatt minden megoldott üggyel egy újabb ellenséget szereztem, akik ugyan börtönben ülnek, de bármikor kiszabadulhatnak vagy elszökhetnek és nem akarok gyenge pontot magamnak. Főleg nem szeretném őket veszélybe sodorni. Elég , ha nekem veszélyes az életem. Nem hiányzik, hogy ezt mind rájuk zúdítsam. Beszélnem kell Skylerrel, hogy ne mondok a többieknek semmit. Az ő érdekükben. Mikor Davevel végeztünk a nyomok keresésével én félrehívtam Skylert és beszéltem vele, hogy ezt tartsa titokban. Szerencsére nagyon megértő és beleegyezett, hogy megtartja a titkom. Azt is megtudtam, hogy összevesztek Harryvel, mert ő állítólag megcsalta Taylor Swifttel. Szegény csajszi nagyon maga alatt van. Beszélnem kell Harryvel, hogy megtudjam mi is történ valójában, mert abban biztos vagyok, hogy nem önszántából csinálta. Ismerem már annyira, hogy tudjam, nem csalná meg Sylert , hiszen teljes szívéből szereti, még ha nem is meri bevallani. Miután elbúcsúztam tőluk Harryék háza felé vettem az irányt. Becsengettem, de nem kaptam választ. Bátorkodtam lenyomni a kilincset és belépni a nyitott ajtón. Ledobtam a dzsekim a fogasra, majd a nappaliba lépve pillantottam meg Harryt a földön ülve. Felhúzott lábain támasztotta két karját egy piás üveget tartva egyik kezében.
-Te jó ég Harry.-mondtam oda hozzá
-Sky?-nézett rám- Visszajöttél?-hajolt közelebb, hogy megcsókoljon de szerencsére észnél voltam
-Nem Harry, nem Skyler vagyok, hanem Ella.-hajoltam el
Elfintorodtam a piaszagtól, ami csak úgy áradt belőle. Biztosan amiatt is beszélt félere és hitte azt, hogy Skyler vagyok. Mondjuk kicsit tényleg hasonlítunk, de azért nem ennyire.
-Sky én szerelek értsd meg. Sosem csalnálak meg.-ölelt át
Jó kezdek frászt kapni. Megpróbáltam kibújni szorításából , de nem sikerült. Erősebb volt nálam.
-Harry engedj el! Nem Skyler vagyok.-emeltem fel a hangom
Nem akart elengedni ezért kénytelen voltam fejbe csapni valamivel. nagy nehezen kiszabadítottam az egyik kezem, de mivel nem akartam ártani nagyon ezért a kezem használtam. De csak egy kicsit csaptam fejére, hogy engedjen el. Mikor ellazult karja szorítása gyorsan kiküzdöttem magam közülük és felálltam a földről, még mielőtt tényleg csinált volna valamit. Igaz nem rég óta ismerem őt , de nem láttam még ilyennek ezelőtt egyszer sem. Harry követtet Legalább is megpróbált, de össze vissza dülöngélt. majdnem visszaesett, de utána kaptam és valahogy megtartottam. Na jó ez így nem mehet tovább. Rádöntöttem a kanapéra, majd megkerestem a fürdőt. Szerencsére nem messze. Valahogy feltápászkodott onnan, majd bevonszoltam magam után a fürdőbe. Befektettem a kádba, majd a zuhanyrózsát a kezembe véve kezdtem rá engedni a vizet. Ki akart szállni , de nem hagytam. Megint elkezeltet hozzám beszélni, elzárt a vizet, majd kimászott a kádból csurom vizesen és újr felém közeledett. Tudtam, hogy nem lesz jó vége ezért csak gyorsan eldobtam a zuhanyrózsát és kilépve az ajtón rázártam. Szerencsémre benne volt a kulcs így rá tudtam kulcsolni. A kabátomhoz szaladtam és előkotortam a telefonom. Louist tárcsáztam. Talán ő az egyetlen, aki most képes észhez téríteni őt.
-Háló?-vette fel
-Louis, Ella vagyok. Kérlek gyere Harryék házához gyorsan.-hadartam el
-Ella, baj van? Olyan idegesnek tűnsz. Ne ijesztgess.-rémült meg
-Csak siess kérlek.-tettem le
Nem akartam húzni főleg, hogy Harry dörömböl az ajtón. Reflexből kaptam a fegyveremhez, majd leesett, hogy ezt el kell rejtenem előlük nagyon gyorsan. A kabátom zsebébe nyomta be , de előtte kiszedtem a tárat, nehogy elsüljön. Egyik kollégám már járt így és kilőtte a saját combcsontját. Hát én nem akarok így járni. Azt meg pláne nem szeretném, hogy Louis megtudja, mit dolgozom, mert bajba kerülhet és ezt nem engedhetem. Ahhoz túlságosan kedvelem. És a többieket is. Idegesen doboltam a lábammal a kanapén ülve. Lassan 10 perce, hogy Harry abbahagyta a dörömbölést. Kezdek frászt kapni. Szinte ijesztő a csend. Hirtelen berontottak az ajtón. tudtam, hogy Louis az gy megkönnyebbülve siettem oda. Szorosan ölelt magához , amint észre vett.
-Úristen, de megijesztettél. Nincs semmi bajod ugye ?-kérdezte rendesen végigmérve
-Nem, jól vagyok ne aggódj. Köszönöm, hogy itt vagy. Igazából Harry miatt hívtalak. Összevesztek Skylerrel és ő a sárga földig itta magát. Mikor meg megtaláltam azt hitte,hogy
én vagyok Sky és elkezdett ölelgetni de aztán bezártam a fürdőbe és hívtalak téged.-hadartam el egy szuszra, majd nagy levegőt vettem
-Jól van, nem lesz semmi baj.-ölelt újra magához.- De ugye nem csinált veled semmit-kérdezte meg félve
-Nem, ne aggódj.-nyugtattam meg
Bement Harryhez, de mondta, hogy marajak kint a biztonság kedvéért. Hallgattam rá, bár nem szívesen. Elég sokat beszélgettek bent. De végül kijöttek. Harry úgy látszik kijózanodott. Végre. Mikor észrevett engem bocsánatot kért azért amit tett én pedig megnyugtattam, hogy nem haragszom rá, mert tudom, nem volt önmaga. Elmesélte mi történt Skylerrel és azt is hogy  ő nem emlékszik semmire. Főleg nem, hogy lefeküdt volna Taylorral. Oké ez nagyon furcsa. Mert a csaj meg ezt állítja. Nem hiszem, hogy Harry letagadná. de az viszont lehetséges, hogy a csaj hazudik. ki kell derítenem. közöltem a srácokkal, hogy nem sokára visszajövök, majd elrohantam. Bevágtam magam az autómba, majd a fegyvert gyorsan összeraktam és betettem a kesztyűtartómba. Visszamentem az ügynökségre, majd a nyilvántartásban kikerestem a csaj címét és afelé vettem az irányt. Bekopogtam az ajtón, majd mikor  kinyitotta bamba tekintetekkel pásztázott.
-Ismerlek?-kérdezte flegmán
-Az most nem lényeges. Lenne pár kérdésem hozzád.-léptem be - Tényleg lefeküdtetek Harryvel?-tértem a lényegre
-Szóval téged is ez érdekel, hát legyen. Igen tényleg lefeküdtünk.-vigyorgott önelégülten
Nagyon visszafogtam magam, hogy ne szóljak be. Általában nm hagyom szó nélkül az ilyen kis ribancos megnyilvánulásokat, de most muszáj volt.
-És van rá valamilyen meggyőző bizonyítékod?-kérdeztem
-Igen, de miért érdekel?-kérdezett vissza
-illetlenség visszakérdezni! Csak mutasd meg!-szóltam rá
Vállat rántott majd felment a lépcsőn. Nem sokkal később egy fotóval a kezében tért vissza, amin ők éppen....
-Te beteg vagy.-motyogtam döbbenten orrom alatt
-Tessék?-kérdezte
-Semmi. Ezt elvihetem?-kérdeztem
Furcsállta de széles vigyort a képén közölte, hogy igen, mert jó pár darab van ebből. Jesszusom! ezzel valami tényleg nincs rendben.
Visszamentem az ügynökségre és a képet kivizsgáltattam, mert éreztem, hogy csak Photoshop.Nem! De biztos kell legyen valami normális magyarázat erre.Visszamentem Harry lakására és addigra már a többiek is ott voltak. Louist félre hívtam. Elővettem a képet. Louis hüledezve nézte. 
- Harry biztos, hogy nincs magánál! - rázta a fejét.
- Én annyira nem ismerem, de ez még nekem is feltűnt!-értettem egyet
- De mitől lehet ez? - nézett rám kérdőn. 
- Nem tudom, de itt valami nem oké. Mi van....mi van akkor, ha....... mi van, ha drogot kevert az italába?!-ugrott be
-Basszus! Igazad lehet! De várjunk, hogy tudojuk ezt bebizonyítani?-kérdezte
-A vére ki kell, hogy mutassa és ehhez, már csak az kell, hogy levegyük tőle, de ha nem egyezik bele akkor nehéz lesz.-magyaráztam el
-De ki fogja levenni, hisz te nem vagy orvos.-értetlenkedett
-Ki mondta, hogy én fogom.-mosolyodtam el 
Félrevonultam egy olyan helyre ahol nem hallják, hogy mit beszélek, mert nem fedhetem fel előttük a "kilétem". Az egyik kollégám hívtam, aki orvos a szervezetnél. ezalatt Louis felvázolta a helyzetet harrynek és a többieknek.Szerencsére Harry nem ellenkezett így nem merült fel probléma. Nem sokkal később megérkezett az egyik killégám is. persze neki is elmondtam, hogy ha kérhetem, ne fedje fel a munkám. bár szinte ezzel már mindenki tisztában van ott, hogy nem szeretem ha tudnak róla és pontosan tudják miért. mondjuk az vicces, hogy én vagyok ott az egyetlen nő.A jóbarátom Harrytől sikeresen levette a vért, beküldtük a laborba, direkt a munkahelyi laborba küldtük mert ott előbb elvégzik. Kb. két óra múlva már az eredmény a kezünkbe volt. De csak miután utána mentem, míg a többiek ott idegeskedtek.Én sem bontottam még ki a lapot , mert inkább a srácokkal akartam. Rájuk jobban tartozik, hiszen én egy "kívülálló" vagyok. Végül csak én néztem meg mivel a fiúk nem értettek semmit! Igen, azt kérhettem volna, hogy ordítsák le magyarra. mivel ez egy román társaság, legalább is ez a csapat, így inte minden románulvan és sokszor úgy is beszélünk. Kiderült, hogy nem csal a megérzésem. Drog volt Harry szervezetébe. Ezt közöltem a fiúkkal, majd felhívtam Skylert is, hogy beszéljek vele. Csak annyit mondtam, hogy sürgős közlendőm van, majd Davevel beszéltem és megkértem, hogy hadd pótolhassák be máskor, amit mára terveztek.  Rávettem, hogy Harry házához jöjjön, de persze úgy tudja, hogy Ő nincs itthon, mert Louisval elmentek valami megbeszélésre. Miután ezt letudtam, nagyot sóhajtva huppantam le a kanapéra Harry és Louis közé.
-Ne aggódj, minden rendbe fog jönni.-simogattam meg Harry karját bíztatásul
-Gondolod-néztt rám kétségbeesetten
-Tudom.-küldtem felé egy nyugtató mosolyt 
Louis átkrolt és közelebb húzva magához suttogott a fülembe egy "köszönöm"-öt. Most már nem volt mit tenni, csak is várni és bizakodni. Nem sokkal később egy autó motorjának búgását véltük felfedezni és egy ajtócsapódást.Skyler belépett az ajtón.....

7 megjegyzés: