2014. március 7., péntek

11 .Rész - Sajnálom, hogy nem maradtam veled!

Sziasztok! 
Mit ne mondjak, nagyon meglepődtem! Tegnap raktam fel a 10. Részt és már hozhatom is a 11. Részt! Nagyon szépen köszönjük nektek a komikat! Következő résszel kapcsolatban 3 komiz kérünk! Amint meg lesz jön a rész! Még egyszer nagyon szépen köszönjük a komikat! 
                      Ölelünk titeket: Ella és Skyler.... 


Nem tudom, hogy mi a bajuk vele. Eddig velem mindig rendes volt! . . .
Josh elhívott minket bulizni és mi ezer örömmel mentünk is csak még visszamentünk és átöltöztünk.
Gemma:


Én:

Gyorsan besütöttük a hajunkat és tettünk fel sminket, majd mentünk is ki, ahol a fiúk és Anne állt. Annenek elég szigorú volt az arca. Robin és Anne is jönnek velünk bulizni, mert Josh szerint elég lazák ott a bulik és egyébként is csak táncolni megyünk. Ahogy mentünk Louis és Ella jöttek velünk szembe, igen ők is jönnek. Ahogy Josh és Ella találkoztak nagyon megfagyott a levegő. Elindultunk a szórakozó hely felé, ahol a biztonsági őr a régi osztálytársunk volt. ahogy beléptünk Josh oda vezetett minket a régi Hip-Hop tánccsapathoz. Ott mindenki bemutatkozott mindenkinek és elég jól éreztük magunkat míg Josh ki nem találta, hogy táncoljuk el a végleges befejező táncunkat. Az egyik srác elintézte a Dj-nél. Egy kört kialakítva beálltunk középre, mikor a zene elindult nagyon jó érzés volt megint eltáncolni a régi számunkat. Ahogy táncoltunk egyre felszabadultabb lettem és egyre jobban élveztem is. Mikor vége lett a számnak megszavazták, hogy a Joshal régi közös számunkat is adjuk elő. Persze, ez az egyik hülye táncosé volt az ötlet. Lehúztam a cipőm és beálltunk középre.

https://www.youtube.com/watch?v=emy9R7zxAlg

Eltáncoltuk és utána, a másik hülye bekiabálta, hogy azt is amivel megnyertünk egy versenyt.

- Szoknya van rajtam, azt nem vállalom! - ellenkezdtem.
- Gyere! - fogta meg a kezem az egyik lány a mosdóba húzott, ott adott olyan ruhát ami jó a produkciónkhoz.
Kimentünk és mindenki megnézett. Belöktek a táncparkettre. Egy pillanatra  elkaptam Harry és Gemma tekintetét. Harry szinte majdnem felrobbant, Gemma meg boldog volt ugyanis újra táncolok.
- Na gyere! - húzott beljebb Josh.
- Josh ettől félek! A versen előtt is nagyon sokat gyakoroltuk, az meg már nagyon rég volt!
- Ne izgulj! ha probléma van akkor kisegítelek! - mosolygott.
Gyorsan kézre álltam ő pedig belépett mögém, a lábamat a csípője köré fogtam és vártam, hogy a zene elinduljon.

https://www.youtube.com/watch?v=DaG1JieJsXQ

A tánc végén nagyon megkönnyebbültem, hogy sikerült végig csinálni. A versenyen eltörtem a kezemet miatta, de most nem vészes, remélem!
Ahogy kisétáltunk én Harryhez mentem és megcsókoltam volna, de ellökött magától és leült. Ránéztem Annere és Gemmára akik csak néztek és összenéztek majd egyetértően bólintottak. Szóval csak én nem tudom, hogy mi van vele. Visszamentem a WC-hez átöltözni.
~4 órával később~
Harry már lelépett én pedig itt maradtam Gemmával. Egy kicsit előrehoztuk a szülinapját és megbeszéltük, hogy mi a baja Harrynek, féltékeny. De mikor a fiúk és Anne leléptek akkor itt maradt Ella is velünk. Johsnak felbukkant egy haverja akinek igazán bejött Ella. Elbeszélgettek, majd visszajöttek. Joshal kimentünk, mikor nekem támadt és elkezdte a nyakamat csókolgatni, nem tudtam szabadulni szorításából, mert erősen fogott. . . .

Sírva vettem fel a ruháimat és arra gondoltam, hogy megtörtént, amitől anya mindig is védett. Attól, hogy megerőszakolnak. Leintettem egy taxit és beültem, lediktáltam a címet és mentem vissza a buszhoz. Ahogy odaértem, bementem. Reméltem, hogy a többiek már aludni fognak, de tévedtem, mindenki a nappaliban ült és rám néztek. Lerúgtam a cipőmet és berohantam a fürdőbe. Bezártam az ajtót, sírva csúsztam le a földre.
- Kicsim, nyisd ki! - dörömbölt Harry.
Nem válaszoltam csak sírtam.
- Skyler, mi történt? - társult hozzá Anne.
Megint nem válaszoltam. Megláttam egy pengét. Felálltam és ráültem a Wc-re, le volt hajtva a teteje! A karomhoz emeltem és húztam rajta egy csíkot.
A vérem kibuggyant. A meleg vérem lefolyt végig a karomon.
- Skyler! - hallottam Josh hangját. Megijedtem, eszembe jutottak az előbb történtek. Felálltam és lemostam a vérem majd le is fertőtlenítettem. Kinyitottam az ajtót és mindenki ott állt.
- Skyler! - szólalt meg megint Josh és felém lépett. Nyújtotta a kezét.
- Hozzám ne merj érni! - kiabáltam rá. mindenki nagyon meglepett, hogy így cselekedtem, de Josht nem.
- Skyler, nagyon sajnálom! - hajtotta le a fejét.
- Nagyon? Tudod mennyire fájt? - kiabáltam még mindig. - Josh tisztában vagy vele, hogy mint csináltál? - kezdtem el megint sírni.
- Skyler! Én szeretlek! - nézett a szemembe, közelebb lépett, de én inkább hátráltam kettőt.
- Ha valaki szeretünk nem úgy mutatjuk ki, hogy megerőszakoljuk! - motyogtam az orrom alatt. A könnyeim csak úgy folytak. Harry meghallotta és behúzott Joshnka. Josh se hagyta magát és vissza ütött, Gemma és Anne engem nyugtattak, míg Ella akkor behúzott Joshnak, én csak néztem, nem mintha nem érdemelte volna meg!
Johst kilökdösték a buszból, majd vissza jöttek. Harry megállt előttem és átölelt.
- Sajnálom, hogy nem maradtam veled! - nézett a szemembe. - Ha ott maradok akkor megtudlak védeni és nem történik meg ez! - simogatta az arcomat.
- Nem a Te hibád! - bújtam hozzá. Gemmának Anne sütött egy áll tortát, ami hozzáteszem nagyon finom volt.
Gyorsan átöltöztem és lezuhanyoztam. Ettünk a tortából és odaadtuk az ajándékokat. Mikor én jöttem, megnézte és a nyakamba ugrott.
- Imádlak! - sikított.
~1 héttel később~
Gemma szülinapja nagyon jól sült el! Én nem mentem és ezt meg is értette. Josh még párszor keresett, de ennyi volt. a bulit nagyon jól megszerveztük. Anne és Robin visszamentek Holmes Chapelbe és mi is mentünk velük, mivel Harryék kaptak szabit. Most már három napja, hogy itt vagyunk és két napja reggelente hányingerem van és szoktam rókákat költöztetni is.
Reggel Harry mellett keltem. Ránéztem, de rögtön pattantam is ki az agyból, mert-megint- rám jött a hányhatnék. Berohantam a fürdőbe és már a WC felett hajoltam.
- Kicsim, jól vagy? - jött be Harry. Látta, hogy megint kidobom a taccsot így felfogta a hajam és a hátamat simogatta. Mikor végeztem megmostam az arcom és a fogamat.
- Most már igen. - mosolyogtam rá, tényleg jól éreztem magam. Csak felkelek és utána van ez, de ahogy kiadom magamból már jó is. Gyorsan felöltöztem és mentünk le. Gemma, Robin és Anne már lent voltak. Mindenki a konyhában volt.
- Skyler, megint rosszul voltál? - nézett rám Anne, mire Robin és Gemma is felém néztek.
- Igen! - válaszolt helyettem Harry.
Anne lerakott elém egy bögre tejes-kávét, de ahogy megéreztem a szagát megint rosszul lettem. Felpattantam és rohanta a lenti fürdőbe. Megint hánytam egy sort, honnan van bennem ennyi kaja mikor alig eszek? Ezt nem értem. Kimentem és visszaültem. Anne velem szembe ült és Gemma pedig mögötte állt. Robin és Harry is komolyan néztek, méregettek.
- Skyler, ha kérdezünk te válaszolsz! - szólalt meg Gemma.
- Oké. - mondtam furán.
- Mikor volt meg utoljára? - Anne. Erre csak felhúztam a szemöldökömet. - majd a végén megtudod.
- Hátfőn kellett volna, hogy megjöjjön. - válaszoltam végül.
- Mikor Johs izé, szóval érted, . . . védekeztetek? - tette fel a kérdést Gemma.
- Nem, szerintem. - gondolkoztam, de kirázott a hideg ahogy belegondoltam.
- Akkor holnap elmegyünk egy orvoshoz aki szépen megvizsgál és megmondja, hogy mitől vannak a rosszul léteid! - mosolygott Harry.
- Nem! - mondtam határozottan.
- De! - válaszolt Gemma.
- Nem!
- De!
- Nem!
- De!
- Nem!
- De!
- Nem!
- Nem!
- De! A francba! - szitkozódtam.
~Másnap~
Az orvosnál hamar behívtak minket, mindenki elkísért, de csak Gemma és Anne jön be velem. Az orvos illedelmesen bemutatkozott. elmondtam a panaszom inkább, Gemma és Anne minthogy én, de mindegy! Felfeküdtem egy ágyra és zselét nyomott a hasamra, majd egy kütyüt húzogatni kezdett a hasamon. Elkezdett hümmögni. Kiderült, hogy Anne nála szülte Gemmát és Harryt is. Ránk nézett.
- DR. Roberts, mi a baja? - kérdezte Anne.
- A hölgynek. . . .

6 megjegyzés: