2014. március 16., vasárnap

14. Rész - Hawaii

Sziasztok!
Elég nehézkesen, de előbb összejött a négy komi mint a múltkor. A következő részhez 3 komi kell! Köszönjük, hogy olvassátok a blogot és, hogy komiztok. Nehezen, de mindig összehozzátok a komikat az új részhez! Jó olvasást kívánunk:
                                                      Ella & Skyler.....

Skyler belépett az ajtón. . . . 

- Azt mondtad, hogy ő nem lesz itt! - célzott Harryre.
- Skyler, nem csaltalak meg vagyis igen, de nem önszántamból! - állt fel Harry és közeledett Skyler felé, de ő csak hátrált.
- Ne gyere közelebb! - szólt rá, mire Harry megállt.
- Skyler, igazat mond! - álltunk fel Louisval.
- Bizonyítsátok be! - nézett rám.
- Oké.
Elővettük a papírt és Skyler kezébe nyomtuk. Elkezdte olvasni. látszott rajta, hogy érti így nem kellett segítenem neki.

~Skyler~

Ella a kezembe nyomta a papírt amit olvasni kezdtem. Mindent értettem. Mikor a nagymamám beteg lett én voltam nála a legtöbbet, volt időm megtanulni, hogy mi mit jelent! Ahogy olvastam feltűnt, hogy Harry szervezetében drogot találtak! A lapot visszaadtam.
- Hiszel nekünk? - szólalt meg Harry.
- Igen. - bólintottam.
- Mi megyünk. - mentek el Elláék.
Ahogy kiléptek az ajtón Harry rám nézett.
- Meg bocsájtasz nekem?
- Harry, még időre van szükségem!  - néztem gyönyörű zöld szemébe. 
- Akkor legalább költözz vissza! Alszom én a vendég szobába csak a közeledbe akarok lenni!
- Még nem tudom! Most mennem kell mert találkozom egy ismerősömmel! Majd jövök, de nem biztos! - fordultam meg és kimentem.
Elsétáltam a közeliparkba és írtam Dave-nek egy SMS-t:

Szia, ma majd csak későn érek oda hozzád, kiderült, hogy Harry nem csalt meg! Egy parkban vagyok, kicsit gondolkozom, majd megyek! 
                                                       Skyler.... 

Nem sokára jött is a válasz:

Renden, de vigyázz magadra, ha bármi van szólj és ott vagyok!  XoXo Dave.... 

Elraktam a telefonomat.
Taylor akkor miért állította be magát Harry szeretőjének? Még ezernyi kérdés fogalmazódott meg a fejembe, de egyikre se kaptam értelmes választ. Az hülye, Miért? Úgy utálom! Lehet el kéne utaznom valahová! Már meg is van! Elmegyek a nagyiékhoz Hawaii-ra! Imádok ott lenni! Mikor kicsit voltam és Dave még élt mindig ott töltöttük a nyári szünetet. Reggel a tenger csodás hangjára ébredni, még félálomba de már a tenger felé rohantunk pizsamába. Egész nap csak játszottunk és élveztük, hogy vízbe lehetünk! A nagyi és a papa csak kuncogva figyeltek minket. Délben éves előtt mindig a Papa szedett ki minket a vízből, mert sose akartunk önszántunkból kijönni. De vissza a jelenhez!
Elővettem a telefonomat és hívtam a  nagymamámat.
- Skyler? - szólt bele?
- Igen nagyi én vagyok! - válaszoltam.
- Jaj, kicsim úgy hiányzol! Mikor jössz hozzánk? - kérdezte rögtön.
- Ha jól meggondolom akkor valamelyik nap találkozunk! - mosolyogtam, de ő ezt nem látta.
- Nagyon fog a nagyapád is örülni. Mindig emlegetünk titeket! Amikor még itt játszottatok! - áradozott. - Jönnek Joshék is! Már ők is hiányolnak!
- Rendben, akkor velük is találkozom! Nagyi, most leteszem. Megyek foglalok jegyet és összepakolok. Majd hívlak ha leszállt a gépem! Puszilom Papát!
- Rendben kincsem. Hozd ám el a barátodat is! Láttuk az újságba!
- Majd meglátom, hogy mit tehetek! Szia. - és letettem.
Haza mentem, mármint Harryhez. Becsuktam az ajtót már előttem termett. Ahogy belenéztem a szemébe láttam, hogy ivott és a szagát is éreztem!
- Tudtam, hogy vissza jössz hozzám! - akart volna megölelni, de nem hagytam. Így hozzám nem ér!
- Harry a cuccaimért jöttem! - közöltem, kikerültem és mentem az emeltre. Hallottam ahogy jön utánam, de nem érdekelt! Ahogy felértem a közös szobánkba elővettem a bőröndömet és elkezdtem a ruháimat beledobálni.
-Hova mész? - dőlt neki az ajtónak.
Nem válaszoltam csak folytattam a pakolást.
A telefonom megcsörrent és a nagymamám keresett. Gyorsan a fülemhez emeltem.
- Szia. - köszöntem.
- Szia,  mivel a nagyapád nem tud kimenni érted ezért megkértük, Markot, hogy menjen ki és hozzon haza! - újságolta.
- Jó, nagyon rég láttam! - örültem.
- Kicsim, a barátodat nem akarok elhozni? - kérdezte óvatosan.
Ránéztem Harryre, aki csak szomorúan nézett rám.
- Meglátom, de nem ígérek semmit! - közöltem előre.
- Rendben, most leteszem, mert itt van Mark! Szia. - köszönt el és le is tette.
Ránéztem Harryre, aki még mindig csak nézett.
- Ne hagyj el! - lábadt könnybe a szeme.
- Harry, csak a nagymamámékhoz utazom! - közöltem vele.
- De az is messze van! Minden messze van, mikor nem vagy mellettem! - lépett közelebb.
- Ha szeretnél eljöhetsz velem.
- Pakolok és mehetünk! - mosolyodott el.
- Először aludt ki magad és csak utána indulunk!
Miután lefeküdt aludni, elmentem zuhanyozni és írtad Davenek, hogy nem megyek. Én is lefeküdtem aludni.

Reggel, mikor felkeltem Harry már nem volt mellettem. Ahogy körül néztem megláttam Harryt egy szál törölközőbe. Rám nézett majd elmosolyodott.
- Jó reggelt! - köszönt és felvett egy bokszert.
- Neked is! - ültem fel.
- Foglaltam jegyet és összepakoltam. - mutatott a bőröndökre akik a falnál sorakoztak.
- Nem vagy másnapos? - húztam fel a szemöldökömet.
- Kicsit, de vettem be gyógyszert és felfrissültem, egy jó alvás és zuhanyzás után! - ült le az ágyra.
Miután beszéltünk, elmentem én is készülni. Kiválasztottam a ruhám és azt fel vettem.


Megfésülködtem, tettem fel sminket, majd egy táskába beledobáltam a fontosabb cuccaimat és mentem le. Gyorsan bepakoltuk a csomagokat a kocsiba és mentünk is a reptérre. Amint bemondták a gépünket felszálltunk. Mikor leszálltunk egyből megláttam Markot, aki a Nagyiéknál dolgozik. Bemutattam Harrynek és mentünk is. Mikor odaértünk a Nagyi szó szerint agyon ölelgetett. Nagyon hiányzott már. Nagyapa is megölelt és mikor bemutattam Harryt neki. Ez a "ha megbántod, meghalsz!" nézéssel nézett rá. Mark visszament dolgozni mi meg elültünk és ettünk. Evés után segítettem elmosogatni, míg nagyapa és Harry hátra mentek a Lovakhoz. Miután végeztünk mi is utánuk mentünk. Harry és nagyapa a lovaknál voltak és beszéltek, de mikor odaértünk abba is hagyták.
- Miről volt szó? - kérdezte nagyapa mellé állva nagyi.
- Semmi érdekes! - válaszolt nagyapa.
Még bezsélgettünk majd kiderült, hogy. . . .

9 megjegyzés: