2014. augusztus 24., vasárnap

2. Évad 17. Rész- Hospital....

~Ella~

1 napom. 1 átkozott napom maradt, hogy megtaláljam.Ráadásul Skyler is megnehezíti ezt az egészet.
-Nem Sky nem mész te velük sehová!.-ültettem le az ágyra
-Ella, te ezt nem értheted! Veszélyben vannak a gyerekeim, és itt mindenki! És mindez miattad! Te hoztad ránk a bajt, de én oldom meg!-kiabált idegesen
-Tudom, hogy minden az én hibám, de nem fogom engedni, hogy elhagyd ezt a házat! Nem dobhatsz el mindent magadtól csak úgy, miért ennyit küzdöttél már!-folytattam a vitát
-Én legalább teszek valamit annak érdekében, hogy megmentsem a barátaimat!-nézett a szemembe, majd kikerülve engem távozni készült
Ian az ajtóból nézte végig a veszekedést, majd mikor elment mellette bólintottam neki. Óvatosan magához szorította Skyt majd egy injekciót adott be neki, amitől kissé elkábult.
-Mi a francot műveltek?!-idegeskedett Harry
-Ne aggódj, csak egy kis nyugtatót kapott. Nem lesz semmi baja sem neki sem a babának.- nyugtattam meg
Ian az ágyra helyezte óvatosan Skylert, majd kiment és intett a fejével, hogy menjek én is. Harry Sky mellé ült az ágyra és elkezdte simogatni a fejét.Tudtam, hogy Sky nem fogja valami jól viselni ezt, ha megtudja ezért is készültem fel rá. Őket elnézve jutott eszembe Louis és azok a rohadékok, akik elrabolták.Könnyeimet letörölve vettem az irányt a kijárat felé. A brigádvezetőhöz siettem, aki a ház előtt volt.
-Rejtőzzenek el, de álljanak készenlétben!-adtam az utasítást
Ő csak bólintott, majd ki is adta a parancsot a többinek. Ha jön az a rohadék, felkészülten várjuk! Visszasiettem a házba tájékoztatni a többieket is a tervemről.
-Ezt vedd fel.-tartott elém egy golyóálló mellényt Ian
-Nem kell!-toltam el
-Ismerlek már és nem fogom hagyni, hogy enélkül bármit is csinálj!-tartotta előttem
Szememet forgatva vettem ki a kezéből, majd magamra kaptam, majd felé kaptam egy inget.

Alig 10 perccel később egy fekete autó gurult be a feljáróra. Kipattant belőle egy ismerős srác, majd az ajtó felé jött.
-Csak nem Skylerért jöttél?-nyitottam ki előtte az ajtót
Hirtelen megtorpant, majd egy szempillantás alatt kapta elő fegyverét és lőtt rám. Fájdalom nyilallt hasamba, mi földre kényszerített! Gyorsan hátrálni kezdett, de nem volt elég fürge. Körbevették a készenlétbe állított ügynökök. Lefegyverezték, majd megbilincselve betuszkolták egy autóba.
-Jól vagy?-térdelt le mellém Liam
Őszintén szólva nagyon meglepett, de nem tudtam ezzel foglalkozni. Igaz nem hatol belém a golyó, de a fájdalmat érzem.
-Rohadt pontos volt.-téptem szét az inget
A mellényben volt a golyó, mit kivettem. Pont a szívemnél talált el. Még szerencse, hogy hallgattam Ianre különben nekem  most végem lenne és nem tudnám megmenteni Louist! Elhajítottam a golyót, majd mentem az autóm felé. Beültem Iannal és mentünk a többi után. Bevitték a kihallgató szobába.
-Hol van?-kérdeztem
-Hogy téged milyen nehéz kinyírni.-vigyorgott
-Téged viszont annál könnyebb lesz szóval halljam! Hol van?!-kérdeztem még egyszer
-Milyen gyorsan telik az idő. Már alig maradt 20 órád. Sok sikert.-vigyorgott tovább
Felidegesítette még jobban! Előkaptam a fegyverem és felhúzva a fejéhez tartottam. Ian hirtelen félretolta a kezemet!
-Nem ölheted meg!-nézett a szemembe
-Ne akadályozz! Meg kell mentenem őt!-mondtam idegesen
Elvette tőlem a fegyvert majd ő tartotta a srác felé. Nem is akár hova. A gyenge pontjához.
-Beszélsz, vagy a golyóidnak annyi!-mondta Ian

Szóra bírta végül, így megtudtam, hogy hol tartják Louist. Egyből odaindultam, de Ian egyedül nem engedett így jött velem.....

~Louis~

Véresen feküdtem a földön agyalva a dolgokon. Nem értem miért mondják, hogy Ella fog megmenteni. És mit akarnak tőle? Egyáltalán mi köze neki ehhez? Meg engem miért raboltak el? Semmi sem világos! Egy telefon pittyegése térített magamhoz. Az el rablóm ideges lett az üzenet láttán és földhöz vágta a telefont. Észrevéve engem az órájára pillantott, majd elvigyorodott.
-Elég balfasz a kis barátnőd, hogy ennyi idő alatt még nem talált rád.-röhögött
-Mit akartok tőlem?-kérdeztem ridegen  
-Tőled semmit! Te vagy a csaj egyetlen gyenge pontja!-mondta egyszerűen 
-Mi köze van ehhez Ellának?-értetlenkedtem 
-Te tényleg nem tudod?!-nevetett tovább 
-Mit kéne tudnom? -zavarodtam össze 
-A csajod az FBI-nak dolgozik és el akar kapni minket!De így bebiztosítom a szabad utunkat és még közben jól is szórakozom.-magyarázta jókedvűen  
-Ez hülyeség! Ella nem dolgozik az FBI-nak! Arról tudnék!- mondtam
Ezen elgondolkodott egy kicsit.
-Ha ez lenne, akkor megszívtad.-vigyorgott, majd elkezdet forgatni a kését

Nem tudom mennyi idő telhetett el, de még mindig azzal a késsel szórakozik. Ella nem dolgozhat az FBI-nak! Arról tudnék! Hogy a francba kéne lelépjek innen. A srác felém közeledett. elém érve felrángatott a földről felállítva magával szembe. Talán lejárt az idő és vele az én időm is. Bár így átgondolva nincs is értelme már élnem! Ella szóba sem áll velem, nem,hogy megmentsen. Pláne, hogy nincs hogyan megmentsen! Nem FBI-os , nem nyomozó! Szerintem még csak azt sem tudja, hogy én itt vagyok. Főleg, hogy hogy fogom végezni! De már nem is számít. Nincs értelme élnem, ha ő nem az enyém.De most is biztosan azzal a francia gyerekkel van.
-Engedd el!-hallottam meg egy ismerős hangot
Odakaptuk mindketten a fejünk. Ledöbbentem....Hazudott nekem.....mindvégig! Egy fegyvert tartott a gyilkos felé, meggyőzés céljából.
-Szerintem jobban jársz, ha eldobod!-tartottak a fejéhez egy fegyvert
A velem szemben levő srác elnevette magát. Azonban lövéseket hallottunk mi Ella irányából jött. Ijedten kaptam oda a fejem. Leszerelte a csávót. A földön feküdt eszméletlenül a csávó míg Ella mellette térde rogyott.
-Hülye csitri.-vicsorított a csávó
Majd rám pillantott. Egy éles fájdalmat éreztem mitől lélegzetem is elakadt. Iszonyatos volt a fájdalom,amit éreztem.
-Neeee!-sikított fel Ella
Ezt követte egy lövés, de már csak azt vettem észre, hogy a földön vagyok, mellettem a csávóval. Éreztem, ahogy elveszítem az erőm. Még is Ella miatt aggódtam. Látnom kellett, mi van vele.Felé pillantva csak annyit láttam, hogy mozdulatlanul fekszik a földön. Nem....

~Skyler~

Képes lettem volna elmenni azzal a szeméttel, ha nem esett volna baja senkinek, de Ella megakadályozott. Mikor magamhoz tértem Harry ült mellettem. Mindenhol sötét volt, ő még is ébren volt. 
-Mi a franc történt?!-kérdeztem idegesen 
-Nyugodj meg, minden rendben lesz!- döntött vissza Harry 
Olyan nyugodt volt, mintha nem lenne semmi baj! Pedig nagyon is van. Mind veszélyben vagyunk. Főleg Louis! És mindez Ella hibája! Ő hozta a nyakunkra ezeket az elmebetegeket! Miatta van veszélyben az egész banda és a kislányom is! Nem hagyhattam, hogy bajuk essen, főleg Darcynak és Harrynek. Tennem kellett valamit és tudtam is volna, ha Ella nem akadályoz meg! Ha nem játssza a hőst, meg menthettem volna mindannyiunk életét. 
- Hol van mindenki?-kérdeztem 
-A kórházban.-válaszolta halkan......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése