2014. július 24., csütörtök

2. Évad - 14. Rész - Happy Birthday Ella! ♥♥♥

~Skyler~

Harry rengeteget piszkál azzal, hogy legyen még egy gyerekünk, de Én nem akarok még. Darcy se volt betervezve, de felelőtlenek voltunk. Nekem sikerült felnőni Harrynek nem! Nem tehetek róla! Gondoskodik róla, de a bulizás beteszi a kiskaput. Meg még az esküvő, újra elkezdtük tervezni, de Ella nélkül nem akarok férjhez menni, Ő a legjobb barátnőm. Sokat beszélünk mióta Párizsba van, megismerkedett egy sráccal és azt hiszem tetszik neki, de akár, hogy tagadja tisztába vagyok vele, hogy még mindig Louist szereti és szeretni is fogja. Anneék ebbe a két hétbe nálunk voltak egy hetet. Darcy nagyon aranyos. Lassan itt a nyár és a kislányom 1 éves lesz, már most félek mi lesz vele ha megtetszik neki egy kisfiú, Harry szerintem beszerezheti a puskát, mert gyönyörű! Gemmának és Davenek nem lehet gyerekük, ez most derült ki, mert mind a ketten elmentek orvoshoz, hisz már az esküvő előtt is próbálkoztak, de nem sikerült gyereket összehozni. Kiderült, hogy Davenek nem lehet gyereke, egy baleset miatt, ami még a suliba érte. Focizás közbe. De úgy döntöttek örökbe fogadnak egy kisgyereket, aki már nem is olyan kicsi. Ebony Austin a neve. Nagyon aranyos és már nem is olyan félénk mint az elején. Kék szeme, hosszú szőkés-barna haja, 8 éves. Igazi kis angyal. Sokat van nálunk, imádják egymást Darcyval.

Gondolat mentem Harry hangja zavarta meg.
- Skyler, Darcy téged hív. - nyitott meg a szobába.
- Megyek. - raktam le a gépet és mentem át Darcy szobájába. a kiságyba feküdt és elég sápadt volt.
- Fáj. - kezdett el sírni. Kivettem a kiságyból.
- Hol fáj?
- Itt. - mutatott a hasára. - Itt. - mutatott a torkára, remélem nem beteg.
Kezem a homlokához raktam, szerintem beteg, kicsit meleg. Bementem a fürdőszobába és elővettem a hőmérőt. Leültem a kád szélére Darcyt az ölembe tartva. Beraktam a hónalja alá és megvártam míg csipog.
38 fokos láza volt. Harry hívta az orvost, aki 20 percen belül már kint is volt.

Darcy beteg lett így kételkedtem, hogy eltudunk menni Ella szülinapjára Párizsba. Az-az Ian szervezi, vagyis az Ő ötlete volt ez az egész. Már lerendezte nekünk a szállást és a repülőjegyet is. Nekünk csak menni kell. Darcy-ra pedig vigyázna Anne és Robin. Ők idejönnének még nekünk nem kéne oda is utaznunk, de most, hogy Darcy beteg mit csináljak? Nem hagyhatom itt! Csengettek. Ma jönnek Anneék, gondolom Ők azok. Harry ment ajtót nyitni. Én pedig Darcyt ringattam. Lázas, és nem ép jól viseli.
- Szia. - jött be Anne a szobába. Adott két puszit.
- Szia. - takartam be Darcyt, majd halkan kimentünk.
- Mi a baj? - mutatott vissza.
- Belázasodott. - sóhajtottam.
- Szia, Skyler! - ölelt meg vidáman Robin.
- Szia. - viszonoztam kedvességét.
- Hol van az unokám? - mosolygott.
- Fent van, alszik. - itt elkezdett sírni. - Aludt. - javítottam, ki magam és felmentem. Kivettem a kiságyból, a takaróját köré csavartam és lementünk. Anna, Robin és Harry már a nappaliba ültek és beszélgettem. Én is leültem, Darcy pedig hozzám bújt.
- Skyler, elmegyünk Párizsba? - tette fel a kérdést Harry.
- Nem tudom, ha nem megy feljebb a láza és jobban lesz akkor mehetünk. - bólintottam.
- Nem lesz semmi gond! Megoldjuk! Menjetek és kapcsolódjatok ki egy kicsit! - kacsintott Robin Harryre.
- Mit terveztek? - húztam fel a szemöldökömet.
- Kisfiam, engem is beavathatnál! - Anne.
- Baba projekt. - mosolygott Harry.
- Harold, konyha! - mondtam komolyan és odaadtam Darcyt Annek. Harry felállt, majd a konyhába ment, velem együtt.
- Most miért nem akarsz gyereket? - kezdte Harry.
- Figyelj! 19 éves anyuka vagyok! Vágod Styles, 19 éves! Még suliba, bulizni kéne járnom! De Én gyereket nevelek és háztartást vezetek! Nem kicsit fáj megszülni egy gyereket, Én erre még nem készültem fel! - mondtam a szemébe.
- Jó akkor, csináljuk, de még se azért, hogy legyen gyerek! - csókolt meg.
- És védekezünk! - adtam egy puszit a szája sarkába. Visszamentem a nappaliba.
- Mit szólnál hozzá, ha Párizs után nem haza jönnénk? - jött be Harry és leült mellém, majd átkarolt.
- Hova mennénk? - néztem rá.
- Nem tudom, de valami meleg helyre. - kacsintott. - Itt még csak majd most kezdődik a hideg. - borzongott meg.

~Ella~

Nagyon meglepődtem mikor a többiekkel találtam szembe magam. Egyből Skylerhez rohantam és szorosan magamhoz öleltem. Nagyon hiányzott már!
-Úristen, ez hogy jutott eszedbe?!-kezdtem faggatni
-Igazából nem nekem, hanem Iannek.-mosolyodott el
Megfordultam gyorsan és Ian nyakába ugrottam örömömet kifejezve. Szorosan ölelt magához ő is.


-Nagyon köszönöm.-pusziltam arcon elhajolva
-Nagyon szívesen.-mosolyodott el féloldalasan
Visszatértünk a vendégekhez. Sorra öleltem meg mindenkit, azonban egy valaki nem volt itt. Ő! Miután mindenkit sorra öleltem és bemutattam nekik Iant, úgy döntöttem ki megyek levegőzni! Szükségem volt rá! Kimentem a teraszra és. . .

Sziasztok! ♥♥
Ella táborba ment, ahol nem első dolga blogot írni. 
Én pedig Pesten vagyok a nővéremnél, szervezett programokat és Én se érek rá, max esténként, de hulla fáradtan, nem fogok blogot írni! 
A lényeg, hogy most hoztuk a részt, de nem tudjuk, mikor lesz kövi! Ez is rövid lett! 
Ellát nem tudom mikor ér haza, de Én vasárnap, akkor, majd írok! 

Pusz Pá!! ♥

Ella && Sky. . . ♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése