2014. július 15., kedd

2. Évad - 13. Rész - New colleague

~Ella~

Az út viszonylag gyorsan és gondmentesen zajlott. Luke nagy örömmel várt minket a reptéren.
-Luke, ő itt az öcsém Aaron.-mutattam be neki 
-Nagyon örülök!-fogtak kezet
Miután összeismerkedtek a ház felé vettük az irányt. Kipakoltam a szobámba a bőröndből, majd eszeveszetten csörgő telefonom felé vettem az irányt.A főnök szólt, hogy indulhatok is dolgozni. Elintézte, hogy itt is dogozhassak. Leslattyogtam a nappaliba, majd elbúcsúztam a srácoktól és a kijárat felé vettem az irányt.

~Skyler~

Ella elment. . .
Próbáltam lebeszélni róla, de sehogy sem sikerült! Nagyon fog hiányozni, de még csak pár perce hagyta el a házat már rettenetesen hiányzik. Louis utána nem igazán kommunikált velünk, maximum bólogatott. Blair, Louis unokatesója pedig próbálkozott, hogy beszéljenek, de nem ment neki. Aranyos lány, kedves, mindig mosolyog. A srácok elvoltak keseredve, és még nem igazán fogták fel, hogy Ella és Aaron elmentek. Darcy már rég aludt, de tudom, hogy neki is hiányozni fog, ha még nagyon észre se veszi. Harry csodálkozik, hogy nem szóltam neki, de remélem nem kezdi, hogy titkolózok előtte! De hogy tudtam volna szólni, ha még Én se tudtam róla? Remélem Elláék jól fogják magukat érezni és Aaron jól ki fog majd jönni Lukeal, mondjuk nem lesz nehéz, hisz még Ő is egy nagy gyerek, de azért bírom. 
- Louis ne szomorkodj már, Ella vissza fog jönni! - biztatta Niall. Na ez se a legbiztosabb dolog. Lehet vissza fog jönni, de nem hiszem, hogy azért, hogy újra együtt legyen Louisval. Már ahogy Ellát ismerem, makacs, mint az öszvér! 
- Ne kelts benne hiú reményeket! - szólt rá Liam. 
- Szóval nem fog visszajönni? - esett kétségbe. - Sky, neked biztos elmondta! - nézett rám, erre a kijelentésére persze mindenki más is. Honnan tudnám?! Nem mondott semmi konkrétat, mondjuk annyit, hogy Párizsba költöznek és ennyi, szeretnék Én is többet tudni, de sajnos nem fog semmi biztosan mondani még nekem se, mert még saját maga se tudja, hogy mihez kezdjen. 
- Nekem se mondott semmit - ismertem be. 
- Mi lenne, ha elmennénk bulizni? - adta az ötletet Zayn. - Kicsit felvidítjuk Louist, meg ránk is ránk fér már a szórakozás. 
- Legyen, menjünk akkor készülni! - mentek bele a srácok, köztük Harry is, már csak Louis maradt. 
- Nem hagyom magára Blairt - rázta a fejét. Nem csak ezért nem akar menni, csak egy kifogást keres. Louist ismerve magába fog szakadni, ezt a srácok szeretnél elkerülni. 
- Majd itt marad ma velem! - ajánlottam fel. - Harold közlöm, ha részegen állítasz haza nem lesz esküvő és Én is költözök, nem csak Ella! - fenyegettem. Utálom, hogy mindig leissza magát a sárga földig. 
- Na mi nem folyunk bele a vitába! - álltak fel. Blair is elment és hoz magánka cuccot. Harry pedig kérdőre vont. 
- Ez mi volt? - húzta fel a szemöldökét. 
- Az hogy utálom mikor részeg vagy! Más apuka felelősségteljes és nem bulizik, iszik ennyit! 
Erre nem válaszolt, felment az emeletre és csak egy ajtócsapódást hallottam. Maximum fél óra telhetett el mikor csengettek. Ép gépeztem vártam, hogy Ella fellépjen Skypera. A srácok elmentek, Blairnak megmutattam a szobáját és ment is lefeküdni. Ella fel is jött Skypera, de csak olyan éjfél körül. 
- Szia - köszönt kicsit sem boldogan. 
- Szia - köszöntem Én is ugyanúgy. 
- Te miért szomorkodsz? - húzta fel a szemöldökét. 
- Harryvel elég sokat veszekedünk mostanság. Nem tudom mire vélni! Én is hibás vagyok, de már kivagyok! - bukott ki belőlem. 
- Mit csinált az a marha? 
- Múltkor elkezdte, hogy Én azért halogatom az esküvőt, mert már nem szeretem, ma megfenyegettem, hogyha részegen jön haza akkor tényleg nem lesz esküvő és költözök. 
- Skyler, fogadni merek, hogy nem vette komolyan! Ismered Harryt, ha elmegy bulizni akkor iszik! 
- De Én már nem bírom, hogy akárhányszor elmegy mindig másnapos utána és velem hülye, amikor Én nem tehetek semmiről! Vagy tiltsam meg neki, hogy bulizzon? 
- Kicsit mozdulj ki Te is! 
- De Darcyt nem hagyhatom vele, este már megakadna. 
- Akkor vidd Darcyt is, kérj egy kis szünetet. 
- Nem tudom, még elgondolkodok. - sóhajtottam. 
Ellától gyorsan elköszöntem, mert rám jött az álmosság. Felmentem, gyorsan lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. 
Mikor Harry megjött felébredtem rá. Zajt csapott, szóval részeg és világát nem tudja. Nem adtam jelet annak, hogy fent vagyok, inkább visszaaludtam. 

Reggel mikor felkeltem Blair már nem volt itt. Darcy pedig az ágyába játszott. Azt hiszem mától lesz az a szünet, de ez még nem biztos, erőt kell hozzá gyűjtenem! 
Olyan 3 óra fele Harry is felébredt, elég pia szaga volt. Adott Darcynak egy puszit, aki az etetőszékbe bohóckodott és adott volna nekem is, de Én elhúztam a fejemet. 
- Mi bajod? 
- Semmi. - csináltam tovább a késői ebédet. Késői keléshez késői ebéd jár. Egy pohárba engedtem hideg vizet, de akkor Harry megszólalt. 
- Skyler, lehetne még egy gyerekünk! - a víz csak úgy kijött, egyenesen a pólójára. A szemem háromszorosa lett normális méretének. 
- T-tessék? 
- Szeretnék még egy gyereket! 
- Nem. - mondtam egyszerűen. 
- Miért? 
- Harry nem megmondtam tegnap, ha részegen jössz haza elfelejthetsz minket? - húztam fel a szemöldökömet. Bólintott. - Nem lesz több gyerekünk! Szünetet akarok tartani! 
- Szakítasz velem? - esett le az álla. 
- Csak szünet. Holnap elmegyünk, gondolkodnom kell a dolgokon. 
- Miken? 
- Túl sokat veszekszünk mostanában, azt szeretném, hogy Darcy ne úgy nőjön fel, hogy veszekedünk. Én se szerettem mikor a szüleim veszekedtek, neki se fog jobban tetszeni! - magyaráztam.
- Akkor menjünk el hárman valahová vagy ketten, csak ne hagyjatok itt! - könyörgött.
- Harry nem hagylak el, csak kell egy kis levegő!
- Van rajtam kívül valakid? - húzta fel a szemöldökét.
- Már megint itt jársz? Miért nem tudod felfogni, hogy Én téged szeretlek és nem mást?
- Túl fontos vagy nekem, hogy elveszítselek! 



~Ella~

Beérve a munkahelyemre, majd a főnök irodáját vettem célba. Bekopogtam, majd benyitottam. Éppen beszélt valakivel.
-Elnézést, később visszajövök.-mentem volna ki , de megállított 
-Nem , dehogy! Jöjjön csak!-hívott vissza.- foglaljon helyet, mutatott egy srác mellett levő székre
A srác szebbe fordult velem, majd rám mosolygott.


Haja fekete és rendezett volt, szemei pedig kéken csillogtak. Babonázó tekintete van. Sármos mosolya. Igazi Adonisz. Olyan , aki bárkit képes levenni a lábáról. 
-Ian vagyok.-nyújtott kezet 
-Ella.-ráztam meg 
Bevallom piszok jóképű srác. Csak azt nem értem , hogy miért van itt.
-Miss White, mostantól ön együtt fog dolgozni Somerhalder ügynökkel.-jelentette ki a főnök
-MI?!-vágtuk rá egyszerre 
-Én egyedül dolgozom!-mondta mély hangján Ian 
-Ahogy én is!-értettem vele egyet 
-Nincs apelláta! Maguk ketten együtt fognak dolgozni és kész! Itt vannak az akták.-csapta le az asztalra
Mindketten távoutunk, majd az ajtón kilépve elindultam egy irányba , de Ian elkapta a karomat és más felé vitt.
-Erre van az irodánk társam.-mondta gúnyosan 
Szememet forgatva szabadítottam ki karomat ujjai közül, majd mentem utána. Közben sok mindenkivel találkoztunk , mivel rengetegen vannak itt. AZ egyik utánam is fütyült, de ezt is csak egy szemforgatással fogadtam.
-Ne is próbálkozz Ed!-szólt neki Ian
Egyre jobb lesz! Mondjuk érthető a reakciójuk,ugyan is én vagyok az egyedüli nő nemű ennél az egész cégnél. Vagy minek nevezzem ezt. Bementünk mindketten az irodában, majd helyet foglalva kezdtük tanulmányozni a mappákat. Közben kicsit jobban megismerkedtünk és kisült, hogy nem is olyan rossz fej, mint hittem. Egész jó arc tud lenni. Miután kellőképpen kiismertük az ügyet nekiláttunk a nyomozásnak is.

~2 héttel később~

Kezd helyreállni az életem. Végre kezdem túltenni magam ezen az egész Louis ügyön és a munkámmal foglalkozhatok. Emellett Iannel is nagyon jóba lettünk. Rengeteget lógunk együtt. Annyira rendes srác. Végighallgatta az egész szappanopera szerű életemet és sokat segített nekem ezzel kapcsolatban. Skylerről is sokat meséltem neki, de főleg Louisról. Belátom, igaza is van vele kapcsolatban. Jobb továbblépni. El kell felejtenem Louist mindörökre, mert így sokkal jobb lesz nekem. Sőt szerintem már ő is rég továbblépett, és elfelejtett engem. Így a legjobb mindkettőnknek. Ma is , mint mindig sokáig voltunk bent Iannel. de legalább már van fejlemény. Megtudtuk kik a célszemélyek és most utánuk nyomozunk. Egyszer összefutottam az egyikkel egy discoban. Persze Ian is ott volt, mert ez egy terv volt, hogy a közelükbe férkőzzünk. Hát nekem sikerült. Ian felajánlotta, hogy haza visz és elfogadtam, mert nem hagyta, hogy ellenkezzek. 
-Amúgy boldog születésnapot!-nyújtott át egy apró dobozt az ajtóban állva
-Úristen, én el is felejtettem.-ugrottam nyakába megölelve őt
-Én nem.-motyogta fülembe 
Mikor elengedtük egymást benyitottam az ajtón. Szokatlan sötétség fedett mindent. A kapcsoló után nyúltam, majd fényt adtam a helységbe.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!!!-kiáltotta egyszerre 8 ember ....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése